Hakutulokset

1. H

Haittasiko sinua se, että lapsesi lto, eskariope, opettaja olisi lestadiolainen?

Missä päin Suomea tällainen koulu on? Aika harvinaisuus varmaan, musta tuntuu, että kouluissa ollaan lähinnä varpaillaan, että ei vaan olisi tunnustuksellista tai ei kai vaan joku loukkaannu suvivirrestä. Itse olisin kyllä tyytyväinen, jos lapseni koulussa olisi kristilliset arvot, jäisi...
  2. H

Haittasiko sinua se, että lapsesi lto, eskariope, opettaja olisi lestadiolainen?

Joo, en ajatellut tarkemmin, että kyse eskareista ja "tavallisesta" tanssimisesta. Ehkä en ihan tiedän, mitä vanhoillislestadiolaisuus käytännössä tarkoittaa... Jos se siis tarkoittaa musiikista kieltäytymistä, niin kyllä se sitten haittaisi. Oon vaan nähnyt sellaisia pieniä tyttöjä...
  3. H

Kestääkö joku haalari muka oikeasti vettä? On ollu tickettii, travallee ja reimateccii, mut kaikista veet läpi.

Meillä on kyllä Ticket kestänyt hyvin vettä, ei ole kertaakaan tullut läpi. Kunnon sateella on oma vedenpitävä takki jossain vaiheessa pettänyt, mutta lapsi on ollut kuitenkin kuiva. Päiväkotiin mennessä ihmettelin, kun piti olla kurahousut, vaikka on vedenpitävä haalari, mutta nyt oon ollut...
  4. H

Mihin ja montako suihkausta hajuvettä laitatte?

Yksi ilmaan ja senkin harvoin, kun tiedän, että hajuherkät ihmiset kärsii hajusteista.
  5. H

Mua ei haittaisi. Ajattelisin, että lapset kyllä ehtii diskoihin yms. myöhemmin. Ei haittaa, jos joku aikuinen yrittää vähän venyttää lapsuutta, varsinkin jos heillä todella on jotain kivaa muuta tekemistä silloin. Sen sijaan muihin kuin perinteisiin kristillisiin kirkkoihin kuuluva opettaja...
  6. H

Parinvaihto parantaa parisuhdetta!!

Voi oksetus.
  7. H

Se nainen, joka huusi tänään naama punaisena TYKS:in parkkipaikalla, olin minä.

No, noista röhönauruista voi jo päätellä, että et ole niitä ihmisiä, jotka toimivat huomaavaisesti tai edes ymmärtävät, mitä jonottaminen tarkoittaa..
  8. H

No ei tietenkään, myönnetään :) Tosin se tyksin parkkihalli on niin pieni ja ahdas, että jotenkin vaikea olla näkemättäkään.
  9. H

Ja näille muille, jotka eivät ymmärtäneet ap:n tilannetta, niin mulla ei ainakaan ole pokkaa tunkea parkkiruutuun, jos näen, että joku muu on ollut siinä odottamassa ennen mua.
  10. H

Voi mä niin eläydyin tuohon sun aloitukseen. Se on niin tuskaista yrittää löytää U-sairaalan kulmilta parkkipaikkaa ja se yhdistettynä huoleen pienestä vauvasta ja kaikkeen muuhun väsyyn, niin ei mikään ihme, että karjuit sille naiselle. Itsekin olen siellä hermona kiertänyt parkkipaikkaa etsien...
  11. H

Suurin syy, miksi palstailet tänään?

Pieni hetki omaa aikaa :) Jumitin sohvalle, pitäisi raahautua jo iltapesulle.

Yhteistyössä