Ken guru
Mä kyllä sitten liityn tohon:"Moi, mun nimi on criminal mind ja mulla on ongelma..."
:xmas:
Moi. Olen Ken guru ja mulla on ongelma.
Mä kyllä sitten liityn tohon:"Moi, mun nimi on criminal mind ja mulla on ongelma..."
Voi olla joko osa ongelmaa tai osa ratkaisua.Kuka on ensimmäinen tässä joka tämän ongelmapuheen jälkeen ilmoittaa olevansa se ongelma?
"Siis mä en tajuu miten se oikein lähti... siis okei, mä googlasin pari raskaus juttuu... sit mä olinkin odotusaika foorumilla. Se oli vielä okei ja sillai hallinnassa.... Sit mä menin sinne Mitäs nyttiin... siis, siit se sit kai lähti.... Nyt mä vaan koko ajan siirryn nopeempiin nettiyhteyksiin ja parempiin läppäreihin... ei tätä talouskaan oikeen kestä... ero tuli jo yli vuos sitten. Palsta se siihenkin tsemppas...""Moi, mun nimi on criminal mind ja mulla on ongelma..."
Jaxu:hug:"Siis mä en tajuu miten se oikein lähti... siis okei, mä googlasin pari raskaus juttuu... sit mä olinkin odotusaika foorumilla. Se oli vielä okei ja sillai hallinnassa.... Sit mä menin sinne Mitäs nyttiin... siis, siit se sit kai lähti.... Nyt mä vaan koko ajan siirryn nopeempiin nettiyhteyksiin ja parempiin läppäreihin... ei tätä talouskaan oikeen kestä... ero tuli jo yli vuos sitten. Palsta se siihenkin tsemppas..."
Kiitti. Näiden jaxu :hug: ja :heart: takii mä täälä käynkii. Vertaistukee juu nou...Jaxu:hug:
Hitsi. Täältä puuttuu se hattua nostava taikka syvään kumartava hymiö... Enkä mä osaa liittää niitä muualta. (Mitään en siis ole ainakaan oppinut tällä palstalla.)Amatöörit. 8 vuotta :saint:
Pieni hetki omaa aikaa Jumitin sohvalle, pitäisi raahautua jo iltapesulle.Itselläni oli enemmän kuin kelju päivä ja koitan josko palstaa lukemalla saisi päänsä nollattua ja jotain ihan muuta ajateltavaa.
Eikö aina joskus ole ollut "Mitä opin palstalta" -ketjujakin? En tosin muista mitä vastasinHitsi. Täältä puuttuu se hattua nostava taikka syvään kumartava hymiö... Enkä mä osaa liittää niitä muualta. (Mitään en siis ole ainakaan oppinut tällä palstalla.)
Mä en varmaan ole edes vastannut... :ashamed:Eikö aina joskus ole ollut "Mitä opin palstalta" -ketjujakin? En tosin muista mitä vastasin
Oon mää ainaki oppinu täältä vaikka mitä. Niinku esim uutta sanastoo, ja sit että minkälaisia äidit on, kun mulla ei oo itellä lapsia :xmas:Mä en varmaan ole edes vastannut... :ashamed:
ja olet oppinut kuka on todeLLinen prinessa:xmas:Oon mää ainaki oppinu täältä vaikka mitä. Niinku esim uutta sanastoo, ja sit että minkälaisia äidit on, kun mulla ei oo itellä lapsia :xmas:
Se on yksi keräämistäni tiedonsirkamista.ja olet oppinut kuka on todeLLinen prinessa:xmas: