Pahasti alakanttiin... Koittakaa nyt ihmiset arvostaa käsitöitä, se on katoava taito! Maksattehan Ruskovillan villahaaalaristakin (siis pelkästä haalarista) yli 60!
Vauvalangasta tehty.Riippuu vähän, missä aiot myydä, myytkö kirpputorilla vai onko joku pyytänyt sua tekemään jne. Onko siis uusi ja villaa?
Piti lukea bulkkiNallea paksuilla saumoilla. Siis Novitan polyamidisekoitetta ja neulosjälki ei kovin laadukasta.mikä on bulkkiNalleaaksu????
kyllä täällä on ällöttävää porukkaa. Villa venyy, tiesitkö? Ja nuo vaatteet vielä käyttämättömät joten eivät muodossaan.Teitkö koetilkkua kun aloit noita tekemään? Ei millään pahalla, mutta noi näyttää epäsuhtaisen pitkiltä ja kapeilta. Mulla tuli samannäköisiä kun ensimmäisiä kutaleitani tein, sitten tajusin sen koetilkun tärkeyden. Mun käsiala on melko tiukka ja päästäkseni ohjeen mukaiseen lopputulokseen mun pitää käyttää isompia puikkoja. Jos teen suoraan ohjeen mukaan niin tulee mun käsialasta johtuen liian kapeita mutta pituus täsmää kun sitähän mitataan vähän väliä. Käyttökelpoisia liian kapoisetkin on kun kyllähän se neulos venyy.