Mitä pyytää tälläisestä setistä?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ööööööööö
Veloittaisin lankoihin menneen summan + 6e työtuntia kohden. Vaan koska käsitöitä ei arvosteta nykymaailmassa, tuskin tulet tuota hintaa saamaan. Jos meinaat jatkossa myydä, ilmoita etukäteen arvioitu lankoihin kuluva summa + jokin könttisumma, vaikkapa 20-40e.

se sama
[QUOTE="vieras";29009825]Pahasti alakanttiin... Koittakaa nyt ihmiset arvostaa käsitöitä, se on katoava taito! Maksattehan Ruskovillan villahaaalaristakin (siis pelkästä haalarista) yli 60€! :)[/QUOTE]

kannattaisko sitte alotukses vähö valasta mistä kyse. Eli siis ite tehty yms yms, kato ku joku voiluulla et ap myymäs käytettyä tollasta settiä esim. kirppiksellä.

"Vieras"
Valitettavaa mutta totta, ei mee kaupaksi....mulla on ollu useamman kerran kirpparilla myynnissä (anopin neuloma, on todella taitava käsistään), väristykseltään kaunis vilahaalari n. 98-104cm , viimeisimmässä hintaan 8€... Ei kukaan ostanu,muuten vein SPR:n konttiin, jos jollekin kelpasi

"Sirkkeli"
Riippuu paljon asun koosta. koska pitää ottaa huomioon langan kulutus. Mutta, itse maksaisin noin 40-45 euroa. Ei olis hulppea hinta olipa koko mikä hyvänsä, mutta koska osaan neuloa itsekin niin...

Ihmiset eivät kyll' halua maksaa sellaista hintaa, joka oikeasti kattaisi ajan, vaivan ja materiaalin. Lastenvaatteet ei ole kovin kannattava bisnes.

"Jaakko"
No.. Ton värisestä en itse maksaisi mitään.
Mutta jos väritys olisi eri (vaalea, beessi, joku muu suht neutraali kun kyse on villa-asusta) niin ehkä 25 euroa voisin maksaa..
Mutta itse ostan kyllä mieluummin esim. Ruskovillan tuotteita.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";29009943]voi juma!! Tuollaista et pysty kyllä edes kuvasta sanomaan joten... Mistä näitä ihmisiä sikiää?![/QUOTE]

Siis mitä en muka voi sanoa kuvasta? Langan kyllä tunnistan helposti kuvioinnista ja väreistä. Ja paksun saumat erottaa siirtäminen neule käyttäytyy saumojen vieressä. Neulon itse paljon, plus saamme isovanhempien neuleita paljon, joten silmä on harjaantunut.

Yhteistyössä