Paha mennä tarkkaan mielipidettä sanomaan, kun emme kukaan tiedä siitä miten hommat etenivät.
Oliko ehkäisystä puhe? Kumpikin tiesi kukista ja mehiläisistä ja haikaroista yms?
Eihän tuo oikein ole oikeudenmukaisuuttaan joko- tai -asia, oikein tai väärin. Jos ehkäisy on otettu huomioon ja se on kuitenkin pettänyt. Kuten Tepadj totesi, ei ketään voi vanhemmaksi pakottaa, minunkaan mielestäni. Sitoutua sitten maksamaan 18 (?) vuotta jostain, joka ei ollut oma päätös eikä halu millään tavalla? Toisaalta, seksiin kuuluu tosiaan se jonkinlainen vastuukin..
Jos kuitenkin itse naisena olisin päättämässä pitää lapsen, joka ei ole yhteisestä halusta alkuaan saanut, en alkaisi toista vastuuseen painostamaan. Jos itse teen päätöksen niin itse sen kannan ja selvitän miten siitä selviydyn. Haluaisinko lapsen elämään ihmistä joka ei lasta toivonut ja pahimmassa tapauksessa sen tunteen lapselle pienimmässäkään määrin välittäisi edes rivien välissä? En todellakaan!
Pitäisiköhän ennen seksiä aina varmistaa ja kirjoittaa vakuudet ja takuudet ja valat allekirjoittaen, että jos vahinko tapahtuu niin ... no, miten sitten toimittaisiinkaan. Olisi selvät sävelet.
Eli siitä sitten vaan lompakkoon kondomipaketin viereen (ei oo muuten lompakko suositeltu paikka) kopioimaan kaavakelappusta. Sitä on näppärä baarista seuran kanssa könytessä alkaa yhdessä täytellä himokkaasti.