Hakutulokset

1. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihania masuja! Koitan kans laittaa kuvaa kunhan on jotain muuta kuin alaston- ja alusvaateversioita mitä laittaa... hope, huh tuota sun hemoglobiinia. Turhaan mä väsymystä valitan, hyvin saa perspektiiviä aina asioihin, kun kuulee muiden kokemuksia! No toki kullakin aina ne omat haasteensa...
  2. S

Lullaby ihanaa!!!:love::love::love:
  3. S

Lullaby mä eilen koko päivän odottelin sun kuulumisia, kunnes tänään heräsin torstaihin... :LOL: Kaikki peukut pystyssä! Helios niin täälläkin on sanottu, ettei laskettua muuteta hoitoalkuisissa, mut vissiin mun lääkäri oli säveltänyt jotain omiaan päivän huti. No, edelleen päivä sinne tänne...
  4. S

Domi :cry::cry::cry: Mä silti ajattelin, että voisko vielä... Ja olen ihan samaa mieltä kuin Siida, että on kuitenkin positiivista että se tarttui. Mulla oli se kemiallinen tätä edellisessä kierrossa.. Koita vielä jaksaa jatkaa! Lullabylle tsemiä huomiselle!! Kiva mavli että sait ultrasta...
  5. S

Helios onnea ultrakuulumisista :) En mä ole tuota listaa edes kattonut mikä LA siellä on :D Klinikalla sanottiin alun perin 1.6. mutta neuvola muutti sen jostain syystä 31.5. Oon laskenut viikot vaan hedelmöityksestä, kun ei kai hoitoalkuisissa niitä yleensä muuteta? Joskus touko-kesäkuulla...
  6. S

Lullaby, muutama päivä vielä ultraan, tsemiä! Pitikös Domin käydä ultrassa tänään..? Zoona, ikävältä kuulostaa tuo sairastelu! Se vaikuttaa tosiaan heti mielialaan, samoin kuin unettomuus ja nämä kaiken maailman kolotukset. Toivottavasti lääkkeet auttaa! Kiuski, sellaista möngerrystä mun...
  7. S

Voi että Domi, mä olin varma et arvo olis nousussa... Me silti vielä toivotaan sun puolesta, mutta ymmärrän hyvin jos et itse jaksa pitää lippua kovin korkealla. Lullaby, tuhrut yleensä tosiaan on vaarattomia, mutta tottakai se säikyttelee ja pelottaa! Voi kiuskilla poikalupaus jo nyt, vau...
  8. S

Voi Domi mitä jännitysnäytelmää käyt läpi! Kaiken kokemasi jälkeen en voi muuta kuin toivoa, että tämä kuitenkin kääntyisi parhain päin, kyllä siihen mahdollisuudet näyttää olevan! Kovasti voimia... gemmy, jos sen nyt näin piti mennä, niin hyvä ettei tyhjennyksen kanssa tullut haasteita...
  9. S

gemmy, ei oo sanoja tosiaan... Voimia kovasti! :cry::cry:
  10. S

marrasmai, kivut ja muuttuvat olotilat kuuluu toki asiaan, mutta soita ihmeessä neuvolaan ja kysy. Minulle terkkari ja psyk.sh ovat puhuneet kuorossa, että matalalla kynnyksellä vaan soittoa ja tarkistukseen tällä taustalla. Mua on rauhoittanut jo se, ettei pidetä sekopäänä vaan huolet otetaan...

Yhteistyössä