Hakutulokset

1. P

Maalaisitko 7 vuotiaan vanhan koulupöydän vai ostaisit uuden?

on sen takia, että pöytä on vaaleansininen ja sänky pyökki ja tapetti on yksiväristä beigeä kahdella seinää ja yksi seinä beigeä kuvioitua. ja uusi talo kyseessä. ja se väri riitelee tosi pahasti ja kyseessä jo ennestään 30 vuotta vanha pöytä muutenki. olis edes ollu valkonen. Mä vaan olen...
  2. P

ok, joo paras ettei edes yritä. Ahdistava tilanne. saa taas anopin vihat päälle.
  3. P

Henkinen pettäminen, onko kokemusta?

onpas hyvä lähtökohta suhteen kuntoon saamiselle "anteeksi en anna enkä unohda" voi hyvänen aika. Kuule, se on aikastalailla sellanen juttu, että lähtöpiste on se, että "haluan antaa anteeksi" vaikkei siltä tuntuisikaan, mutta halu siihen pitää olla. ja siitä lähdetään rakentamaan uutta...
  4. P

Meillä muutto edessä ja sellanen ongelma, että appivanhemmat tuoneet tytölle aikoinaan varmaan 2v lahjaks silloinkin jo vanhan peilipöydän. Tämä vaaleansininen enkä tykkää, koska se ei sovi uuteen asuntoon ruskeisiin tapetteihin. Ne on ihan käärmeissään, kun meinattiin ostaa uusi ja laittaa...
  5. P

Mistä löydän baby bornin kaksosten juoksurattaat?

Tuolla netissä ainakaan ei näytä olevan.
  6. P

Huvittaa kun virikelasten äidit puuskuttaa muka kiireisinä :D

Niin joo, ja meillä on rakentaminen kesken, et kyllä mulla tekemistä olis kovastikin tuolle aikaa. Tai vaikkapa vain kävisin uimassa tms. et hoitasin kuntoani henkisesti raskaan työjakson jälkeen.
  7. P

Huvittaa kun virikelasten äidit puuskuttaa muka kiireisinä :D

Mä en just ton takia kehtaa lastani päiväkotiin laittaa..poika on 5 v ja minä työtön ja just tollasia arvosteluja kuultuani päätin, etten vie lasta hoitoon ollenkaan..oli aluksi 5h/päivä ja 10 pv/kk, mut lopetin sen.
  8. P

Eroisitteko tässä tilanteessa

Huono syy jäädä lapset takia? miks ei vois ajatella, et hyvä syy olla eroamatta lapsen takia ja mennä pariterapiaan. Liian usein on helppo piiloutua lapsen taakse ja erota "lapsen takia". Siihen vedotaan aina. Moniko ajattelee sitä mitä se lapsi joutuu kokea, kun aletaan kulkee viikko siellä...
  9. P

Eroisitteko tässä tilanteessa

ennemmin on ollut naimisissa ni pitää erota, mut jos ei ole niin ei pidä erota??? häh? mikä pointti?
  10. P

Minne mennä kun voimat ei riitä??

Voi, hakisin lapset meille, jos olisit lähellä ja tietäsin, et kuka olet. Mä haluaisin auttaa just teitä, jotka tarvitte apua. En vain tiedä, miten auttajaks pääsis. Ottasin sinuna yhteyttä neuvolaan, ja sanoisin tilanteesi. Sieltä osataan varmasti auttaa eteenpäin. Tarvisit nyt lepoa hetken...
  11. P

Onko ketään, jota olis jääny harmittamaan, ettei ole tehnyt kolmatta

sillon, kun on sitä meinannut?
  12. P

Vibram Fivefingers-jumppatossut?

Mitä mieltä olette. Onkohan nämä hyvät tai paremmat, kun tavalliset jumppakengät. Mulla on varvas murtunut, et onkohan ne sitte huonot...
  13. P

Kuka korvaa silmälasit, jotka rikkoutuivat välitunnilla huitaisun seurauksena?

Ei sulla ole silmälaseille silmälasivakuutusta? meillä meni siitä vakuutuksesta, kun itse istuin sohvalla olleiden pojan lasien päälle.
  14. P

7 v tyttö ja nukkeleikit

7-vuotias ei ole pitkään aikaan leikkinyt nukeilla ja nyt yhtäkkiä taas innostunut. Hänellä on tosi vanhat ja huonot nukenrattaat ja on halunnut joululahjaksi uusia joko kaksosten tai tavallisia. Mutta onko mitään järkeä ostaa? kestääköhän tossa iässä kiinnostus enää kauan? kun sais jostain...
  15. P

Joko teillä on aloitettu joululahjahankinnat? Mitä teidän lapset saa?

Mun entisellä työkaverilla (40v) on yks poika (6v) ja hänellä oli aina sellanen tyyli, et vain yhden joululahjan saa toivoa jonku kalliimman ja se sit ostetaan. ei yhtään enempää. Rahaa olis ollu vaikka kuinka, mut se meinas et turhaa hömpötystä tollanen lahjashow.
  16. P

Kamalaa lappuhoidon kanssa

Siis mitä ihmettä tässä voi vaatia?? Pojalla vuosi sitte saatu lasit, joissa tämä lappusilmä on +4,5. Ja nyt, kun hän joutuu pitää lappua niin sanoo, että hän ei näe tällä lasilla mitään ja tuntuu,et tilanne joko täysin huonontunut tai sitten lasit päin seiniä. Soitin sairaalaan,et koska kutsu...
  17. P

Hyviä jumppavideoita, onko suositella?

Haluaisin jumpata kotona, mutta mulla ei ole kun noita lihaskuntojumppia..eli pitäis saada sellanen "hikijumppa". Onko ehdotuksia?
  18. P

11v:lle oma pankkitili? Mitä se silläkin tekee?

Niin ja meillä on muutenki..miehellä on käyttötili, meillä yhteinen säästötili/lainatili, mulla oma käyttötili ja yks säästötili, johon kerään rahaa esim. tulevan kodin verhoja yms. varten. sinnekin pikku hiljaa. Ja miehellä on omistusyksiö vuokralla niin sitten on vielä tili niitä hommia varten...
  19. P

11v:lle oma pankkitili? Mitä se silläkin tekee?

on avattu tilit heti syntymän jälkeen. Synttärirahat laitettu aina tilille ja säästöpossurahat ja kun olin töissä niin siirsin lapsilisistä sen mitä pystyin puoliksi molempien tileille. Sieltä sitte on ostettu isommat jutut esim. pyörät. Hyvän tähden, minä pidin asiaa ihan itsestään selvänä...
  20. P

Lapsen sokeritauti

Mitä oireita? Olen ihan kauhuissani, kun 7 v tytöllä jano kuulemma koulussaki ollu monina päivinä. Just kerto, ja tänä illan valittanu ja halunnu juotavaa. En muista, et katottiinko se verensokeri tossa koulun ekaluokkalaistarkastuksessa.

Yhteistyössä