7 v tyttö ja nukkeleikit

7-vuotias ei ole pitkään aikaan leikkinyt nukeilla ja nyt yhtäkkiä taas innostunut. Hänellä on tosi vanhat ja huonot nukenrattaat ja on halunnut joululahjaksi uusia joko kaksosten tai tavallisia. Mutta onko mitään järkeä ostaa? kestääköhän tossa iässä kiinnostus enää kauan? kun sais jostain käytettynä.
 
"Joo"
Eikös 7v oo vielä niin "pieni" että hyvinkin saattaa vielä pitkän aikaa nukeilla leikkiä? Riippuu tietysti lapsesta ja on yksilöllistä. Mut pitkä lapsuus (siis leikkiminen yms) takaa tasapainoisemman nuoruuden ja aikuisuuden, että kyllä leikkiä kannattaa tukea jos mahdollista! :) t. Kasvatustieteitä opiskeleva..
 
19-vee
7-vuotias ei ole pitkään aikaan leikkinyt nukeilla ja nyt yhtäkkiä taas innostunut. Hänellä on tosi vanhat ja huonot nukenrattaat ja on halunnut joululahjaksi uusia joko kaksosten tai tavallisia. Mutta onko mitään järkeä ostaa? kestääköhän tossa iässä kiinnostus enää kauan? kun sais jostain käytettynä.
Mä leikin muistaakseni viimiset nukkeleikit kutosella, Bratz-leikit ehkä seiskalla. Näistä 'nykyajan' lapsosista en tiedä, mutta kyllä 7 tai 9 vuotiaskin on vielä aika pieni, eikä mun mielestä ole mitenkään outoa että ton ikäinen leikkii nukeilla. Ja kyllä nää naapurin vastaavanikäiset ainakin tuntuu tykkäävän nukke-ja kotileikeistä, mitä tossa pihalla vilaukselta oon nähny.
 

Yhteistyössä