Hakutulokset

1. Nelliskukko

Tuntemattoman naisen puhelu

Muotoilin vähän tökerösti, siis ihmettelen lähinnä sitä, että mistä tämä sinulle tuntematon nainen osasi juuri sinulle soittaa ja keventää mieltään!? Mä olisin itse niin ihmeissäni, jos mun miehen veljen joku yhden yön hoito soittaisi mulle ja keventäisi mieltään tuolla tavoin, varmaan...
  2. Nelliskukko

minkäkuisia teillä asuu?

Tammi, kesä, elo ja joulu =)
  3. Nelliskukko

Tuntemattoman naisen puhelu

Nussitaanpa vähän pilkkua, miten tämä "tuntematon nainen" osasi ylipäätään sulle soittaa? Jäi vaivaamaan....
  4. Nelliskukko

sterilisaatiosta

Eikä mullakaan. Tosin jouduin noin vuoden kuluttua operaatiosta uudelleen tähystykseen megalomaanisten vatsakipujen vuoksi... Poistivat jotain ihmeen nestettä vatsasta. Kiinnikekivut ovat vähän epämiellyttäviä mulla, mutta siltikään ei kaduta pätkääkään.
  5. Nelliskukko

Mitään en ostanut... Meandia..

Kerran olen kutsuilla käynyt ja ei kyllä yhtään mun makuun ne vaattet, kamalia kuoseja suorastaan.
  6. Nelliskukko

sterilisaatiosta

Varmaan löydät haulla täältä plussaltakin hurjasti asiaa tästä aiheesta. Itse pääsin todella nopeasti. Mulla vain kaksi lasta ja ikää oli 32, kun sain sterilisaation. Olin tehnyt päätöksen ja kahdelta lääkäriltä tarvittiin siihen suostumus. Päivääkään en ole asiaa katunut. Klipsit...
  7. Nelliskukko

tilasin miesnuken

:laugh: Herramunjee mikä ketju.... Enää ei harmita edes se, etten saanut kaveria baariin tänä iltana... Naurattaa niin helvetisti, että iloa riittää pitkälle yöhön...
  8. Nelliskukko

Pidinpä erotiikka kutsut

Outo mies :D Meillä tuo ukko on jostain syystä innokkaampi ottamaan niitä härveleitä käyttöön mitä minä :whistle: ei toki itseään niillä viihdytä...
  9. Nelliskukko

Minkä näköinen on MUUSIKKO-OHJAAJA Kari Nenonen ? saisko kuvan tänne

Googlen sivulle kun menet, niin siellä yläreunassa on eri mahdollisuuksia mm. kuvahaku, kartat ym ym. Eli valitset sen kuvahaun ja sitten nimeä kehiin. Tulee niin paljon tuollakin nimellä osumia, että mahdoton tietää mitä etsit, kun itsellä ei hakua koko miehestä....
  10. Nelliskukko

Tänne kuvia biletys vaatteistanne

Mä kyllä biletän ja paljon, mutten omista erikseen mitään "bilevaatteita" Ihan normi meininki vaatteissakin. Kesällä minihametta, toppia, capria tms. farkut+toppi toimii aina.
  11. Nelliskukko

Jaahas joko on ollut: Mitä lasissa?

Kirkasta ja kokista B)
  12. Nelliskukko

Pidinpä erotiikka kutsut

http://www.teasers-shop.com/eshop/register/
  13. Nelliskukko

Kuka lähdössä etelän lämpöön syyslomalla ja minnepäin?

Me lähdetään miehen kanssa kyprokselle ayia napaan syyskuun lopulla. Ei tosin mikään sen kummempi syysloma ole, miehellä alkaa vasta kesäloma tuolloin B)
  14. Nelliskukko

Kuinka monella tilillä aina "muutama tonni" pahan päivän varalle?

:wave: Tosin olen kyllä viimeisen parin vuoden aikana törsännyt aivan törkeästi rahaa :( Käynyt useampaan otteeseen ulkomaillakin, mutta viikko sitten haudatun ystäväni sairautta seuranneena tajusin, että elämä on tässä ja nyt. Nyt tästä pitää nauttia, ja elää just niinkuin tuntuu... Toki...
  15. Nelliskukko

.

Olette kyllä niin naurettavan ihania, kun saatte aina ja iänkaikkisesti riidan aikaiseksi profiilikuvistakin :o :laugh:
  16. Nelliskukko

jamppa tuomisen laulun sanat hukassa!!!!

Ei taida netistä löytyä sanoja tuohon eli varmaan kuunneltava biisi ja siitä otettava sanat ylös :)
  17. Nelliskukko

.

Heh, illan naurut, kunnon klyyvari :D noitanokka
  18. Nelliskukko

.

Profiilissa
  19. Nelliskukko

Hautajais etikettiä

Kohtuus kaikessa :) Itsellä se tosin helppoa joka tilanteessa, kun aina vain ja ainoastaan ripsiväriä.

Yhteistyössä