täh?miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
Koska mä en biletä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ?:täh?miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
älä välitä, ei ole mullakaan enkä miekään biletäAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Koska mä en biletä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ?:täh?miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
Kiva kuulla =) . Johonkin kulmakuppilaan voin yhden mennä juomaan ja normivaatteet päällä, näin taidan tehdäkin parin viikon päästä kun vapaata saan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:älä välitä, ei ole mullakaan enkä miekään biletäAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Koska mä en biletä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ?:täh?miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
ei mullakaan, mutten häpeä sitä yhtään =) biletys ei oikein oo mein juttu..Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
Mulla ainakin on paljon sellaisia näyttävämpi vaatteita, joita ei muuten tule käytettyä kuin baarissa. Mua varmaan luultais joksikin wannabepissikseksi jos niillä ihan täällä kyläkaupassa kulkisin. Ja eivät siis oo mitenkään mauttomia, mutta eivät nyt ihan joka tilanteeseen sovi. Muutenkin tykkään pukeutua eri tilanteisiin eri tyylillä. En esim. pukeutuis edes baariin ja illan istujaisiin samalla tavalla, vaikka molemmissa ois sama porukka ja tarkoitus juoda alkoholia. Samoin kun en pukeudu töihin ja juhliin samalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mitkä on biletysvaatteet? Melkeinpä aina olen pukeutunut samalla tavalla niin kotona kuin baarissa ollessanikin. En siis koskaan varsinaisesti retkuihin pukeudu kotonakaan vaan aika naisellisesti mekkoihin ja tunikoihin. En oikeen ossoo muulla tapaa pukeutua. En ole yhtään farkkuihminen.
juuri näin =)Alkuperäinen kirjoittaja bile:ne ei biletä jotka on tylsii kotimammoi vaan
Sama täällä. Erit vaatteet on arkena, ja juhlassa En käytä mitään glitteri kamaa päälläni, mutta tahdon kuitenkin erottaa arjen ja vapaalla olon toisistaan vaikka sitten pukeutumalla.Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Mulla ainakin on paljon sellaisia näyttävämpi vaatteita, joita ei muuten tule käytettyä kuin baarissa. Mua varmaan luultais joksikin wannabepissikseksi jos niillä ihan täällä kyläkaupassa kulkisin. Ja eivät siis oo mitenkään mauttomia, mutta eivät nyt ihan joka tilanteeseen sovi. Muutenkin tykkään pukeutua eri tilanteisiin eri tyylillä. En esim. pukeutuis edes baariin ja illan istujaisiin samalla tavalla, vaikka molemmissa ois sama porukka ja tarkoitus juoda alkoholia. Samoin kun en pukeudu töihin ja juhliin samalla tavalla.
Silloin kun lähden jonnekin, haluan myös vaatetuksessani huomioida sen. En kulje kotona korkkarit ja hame päällä, en myöskään meikkaa itseäni arjessa, kuten teen baariin lähtiessäni.Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mitkä on biletysvaatteet? Melkeinpä aina olen pukeutunut samalla tavalla niin kotona kuin baarissa ollessanikin. En siis koskaan varsinaisesti retkuihin pukeudu kotonakaan vaan aika naisellisesti mekkoihin ja tunikoihin. En oikeen ossoo muulla tapaa pukeutua. En ole yhtään farkkuihminen.
Silloin kun lähden jonnekin, haluan myös vaatetuksessani huomioida sen. En kulje kotona korkkarit ja hame päällä, en myöskään meikkaa itseäni sillä tavoin arjessa, kuten teen baariin lähtiessäni.Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mitkä on biletysvaatteet? Melkeinpä aina olen pukeutunut samalla tavalla niin kotona kuin baarissa ollessanikin. En siis koskaan varsinaisesti retkuihin pukeudu kotonakaan vaan aika naisellisesti mekkoihin ja tunikoihin. En oikeen ossoo muulla tapaa pukeutua. En ole yhtään farkkuihminen.
Sinäpä sen sanoit juuri niin kuin itsekin yritin sanoa =)Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Sama täällä. Erit vaatteet on arkena, ja juhlassa En käytä mitään glitteri kamaa päälläni, mutta tahdon kuitenkin erottaa arjen ja vapaalla olon toisistaan vaikka sitten pukeutumalla.Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Mulla ainakin on paljon sellaisia näyttävämpi vaatteita, joita ei muuten tule käytettyä kuin baarissa. Mua varmaan luultais joksikin wannabepissikseksi jos niillä ihan täällä kyläkaupassa kulkisin. Ja eivät siis oo mitenkään mauttomia, mutta eivät nyt ihan joka tilanteeseen sovi. Muutenkin tykkään pukeutua eri tilanteisiin eri tyylillä. En esim. pukeutuis edes baariin ja illan istujaisiin samalla tavalla, vaikka molemmissa ois sama porukka ja tarkoitus juoda alkoholia. Samoin kun en pukeudu töihin ja juhliin samalla tavalla.