Tänne kuvia biletys vaatteistanne

• Viestiketjun aloittaja lekkari ja roksi
  • Ensimmäinen viesti
Kyy
Ostin just eilen uuden ihana biletopin, mutta sen kuvaa ei ollut netissä niin en voi laittaa tänne. :/ Se on kuitenkin musta, selästä tosi avoin ja siellä menee semmosia "timatteja" ja ketjuja, joilla se pysyy sit päällä. :D

;)
no en ole kuvannu päälläni paljon mut tuota..tänään laitan ruskear onlyn pillifarkut tai sen tyyliset ja sitten onlyn löysän paidan,lyhythihaisen ja alle jonkun H&m topin.
jalkaan joko korkkarit tai balleriiinat.
nahkatakki messiin+laukku.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ei ole biletysvaatteita :ashamed:
täh?miksei? :eek:
Koska mä en biletä :ashamed:
älä välitä, ei ole mullakaan enkä miekään biletä :)
Kiva kuulla =) . Johonkin kulmakuppilaan voin yhden mennä juomaan ja normivaatteet päällä, näin taidan tehdäkin parin viikon päästä kun vapaata saan :saint:

Mitkä on biletysvaatteet? :D Melkeinpä aina olen pukeutunut samalla tavalla niin kotona kuin baarissa ollessanikin. En siis koskaan varsinaisesti retkuihin pukeudu kotonakaan vaan aika naisellisesti mekkoihin ja tunikoihin. En oikeen ossoo muulla tapaa pukeutua. En ole yhtään farkkuihminen.

Mä saatan mennä vaikka tällasessa
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_3_4_SLEEVES&shoptype=S
tai sitten
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=479119&qProductColorId=99&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=4&qStyle=&qSize=&qPage=4&scrollBarSelectedIndex=44&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=4&gender=1&qSiteId=1

Kumpaakaan noista en omista kuitenkaan.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Mitkä on biletysvaatteet? :D Melkeinpä aina olen pukeutunut samalla tavalla niin kotona kuin baarissa ollessanikin. En siis koskaan varsinaisesti retkuihin pukeudu kotonakaan vaan aika naisellisesti mekkoihin ja tunikoihin. En oikeen ossoo muulla tapaa pukeutua. En ole yhtään farkkuihminen.
Mulla ainakin on paljon sellaisia näyttävämpi vaatteita, joita ei muuten tule käytettyä kuin baarissa. Mua varmaan luultais joksikin wannabepissikseksi jos niillä ihan täällä kyläkaupassa kulkisin. :D Ja eivät siis oo mitenkään mauttomia, mutta eivät nyt ihan joka tilanteeseen sovi. Muutenkin tykkään pukeutua eri tilanteisiin eri tyylillä. En esim. pukeutuis edes baariin ja illan istujaisiin samalla tavalla, vaikka molemmissa ois sama porukka ja tarkoitus juoda alkoholia. Samoin kun en pukeudu töihin ja juhliin samalla tavalla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja bile:
ne ei biletä jotka on tylsii kotimammoi vaan :p
juuri näin =)

en tosiaan koskaan poistu kotoani, koska en käy bilettämässä :headwall:
käyn kyllä elokuvissa, teatterissa, ravintolassa syömässä,kaverien luona istumassa iltaa, mutta en mä niitä biletykseksi kutsu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Mulla ainakin on paljon sellaisia näyttävämpi vaatteita, joita ei muuten tule käytettyä kuin baarissa. Mua varmaan luultais joksikin wannabepissikseksi jos niillä ihan täällä kyläkaupassa kulkisin. :D Ja eivät siis oo mitenkään mauttomia, mutta eivät nyt ihan joka tilanteeseen sovi. Muutenkin tykkään pukeutua eri tilanteisiin eri tyylillä. En esim. pukeutuis edes baariin ja illan istujaisiin samalla tavalla, vaikka molemmissa ois sama porukka ja tarkoitus juoda alkoholia. Samoin kun en pukeudu töihin ja juhliin samalla tavalla. :D
Sama täällä. Erit vaatteet on arkena, ja juhlassa :D En käytä mitään glitteri kamaa päälläni, mutta tahdon kuitenkin erottaa arjen ja vapaalla olon toisistaan vaikka sitten pukeutumalla.

muoks. enkä pahemmin meikkaa arkisin.

EJK
Silloin kun lähden jonnekin, haluan myös vaatetuksessani huomioida sen. En kulje kotona korkkarit ja hame päällä, en myöskään meikkaa itseäni arjessa, kuten teen baariin lähtiessäni.

EJK
Silloin kun lähden jonnekin, haluan myös vaatetuksessani huomioida sen. En kulje kotona korkkarit ja hame päällä, en myöskään meikkaa itseäni sillä tavoin arjessa, kuten teen baariin lähtiessäni.

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Sama täällä. Erit vaatteet on arkena, ja juhlassa :D En käytä mitään glitteri kamaa päälläni, mutta tahdon kuitenkin erottaa arjen ja vapaalla olon toisistaan vaikka sitten pukeutumalla.
Sinäpä sen sanoit juuri niin kuin itsekin yritin sanoa =)

Yhteistyössä