Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Ja mistäs kukaan voi olla varma että lapsen isä on ap:n lanko? Nainen jostain tuntee lankomiehen ja kuvittelee hänen perivän paljonkin joten eikö ole näppärää väittää lpsen olevan hänen? voihan olla että lapselle löytyy ihan toinen isä kun käy ilmi ettei lapselle ole tiedossa isoa perintöä
Kuulostaa jotenkin niin rahastukselta tuo :/ eikä se kyllä muutenkaan ole kenenkään muun kuin lapsen isän velvollisuus antaa taloudellista apua. Mä unohtaisin koko ihmisen
En tietenkään voi tietää ennen DNA-testiä onko syntyvä lapsi minun lasteni serkku, mutta jos on, haluaisin että lapseni tuntevat hänet.
Tämä odottava nainen kuitenkin teki selväksi että ilman talaudellista tukea emme saa lasta tavata. Miten ihmeessä suhtaudun tällaiseen?
Ymmärrän sua hyvin, että haluaisit että lapsesi saisivat tutustua serkkuunsa. Mäkin olen aina luullut että meidän lapsilla ei ole serkkuja lainkaan, kunnes kuulin että velipuolellani on lapsia. Tosin itse olen tavannut tämän velipuoleni ekaa kertaa reilu vuosi sitten... Olen iloinen että lapset saivat sittenkin serkkuja, mutta vaikea ajatella "vierasta ihmistä" kovin läheisenä sukulaisena :ashamed:
Oletko ajatellut sitä että mahtaako miehesi veli olla kiinnostunut lapsesta lainkaan jos se on hänen. Jos hän aikoo pitää lapseensa yhteyttä, niin onhan se mahdollista että lapsesi tutustuvat serkkuunsa sitä kautta? Mä en ehkä kuitenkaan tuollaiselle kiristykselle lämpiäisi :/