Mitään en ostanut... Meandia..

Alkuperäinen kirjoittaja vima:
onko se vielä niin, että kun kutsujen pitäjältä hakee vaatteet, niin lasku on mukana vai onko se siirtyny jo postiennakolle? viime kutsuilla myyjä sanoi, että jossain vaiheessa siirtyy postiennakolle.
Lähtetään suoraan asiakkaalle. Ja saa ostettua osamaksullakin.

cc
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
En ole huomannut Meandin ja esim. Lindexin / HM:n vaatteissa eroavaisuuksia. Yhtälailla kuluvat tai eivät kulu käytössä.
Niinpä :(. Mä oon miettinyt sitäkin, että jos ihmiset pitävä meandeja pns. parempina vaatteinna, jolloin ne on vähemmän käytössä eli siksikin säilyvät hyvinä pidempään kuin Lindexit ym., jotka käytössä päivittäin..

vima
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
onko se vielä niin, että kun kutsujen pitäjältä hakee vaatteet, niin lasku on mukana vai onko se siirtyny jo postiennakolle? viime kutsuilla myyjä sanoi, että jossain vaiheessa siirtyy postiennakolle.
Lähtetään suoraan asiakkaalle. Ja saa ostettua osamaksullakin.
ok.ku vielä viimeks tuli lasku pussin mukana.

ei kai
Vaatteet tulee postiin kaikille vieraille ja sulle omat pussukat ja siis kaikki hakee itse omansa. Ja eikö sulle ole myyjä toimittanut aikaisemmin tilaamianne tuotteita vaan oot ite joutunut ne hakeen?? :O

Alkuperäinen kirjoittaja cc:
En ole huomannut Meandin ja esim. Lindexin / HM:n vaatteissa eroavaisuuksia. Yhtälailla kuluvat tai eivät kulu käytössä.
Niinpä :(. Mä oon miettinyt sitäkin, että jos ihmiset pitävä meandeja pns. parempina vaatteinna, jolloin ne on vähemmän käytössä eli siksikin säilyvät hyvinä pidempään kuin Lindexit ym., jotka käytössä päivittäin..
Enpä tiedä, meillä meandit käytössä ihan arkivaatteina.

Tykkään niistä siksikin, kun ovat niin erilaisia ja pojillekkin muita värejä, kuin vihreä/sininen/musta. =)

cc

Tykkään niistä siksikin, kun ovat niin erilaisia ja pojillekkin muita värejä, kuin vihreä/sininen/musta. =)
Pojalle voi kyllä laittaa punaista, keltaista, oranssiakin ym.. ;). Usein noi retrobodit (esim. liindex) on mun mielestä ihan unisex.

Pojalle voi kyllä laittaa punaista, keltaista, oranssiakin ym.. ;). Usein noi retrobodit (esim. liindex) on mun mielestä ihan unisex.
No niinpä voi ja mielelläni puenkin poikani punaiseen, keltaiseen, oranssiin, violettiin jne.

Enkäs juuri niin sanonut? ;)

Hyvin meilläkin on meandin vaatteet kuosinsa pitäneet, mutta niin ovat yleensä muutkin vaatteet. Mutta syy, että olen ostanut meandilta on nimenomaan se , että 134cm pojalle ei löydy kaupoista kivoja värikkäitä paitoja.. nytkin tilasi pojalleni hodaripaidan jota odotamme molemmat innolla tulevan, sekä salaisen paketin, saas nähdä mitä sieltä löytyy

=)

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Hyvin meilläkin on meandin vaatteet kuosinsa pitäneet, mutta niin ovat yleensä muutkin vaatteet. Mutta syy, että olen ostanut meandilta on nimenomaan se , että 134cm pojalle ei löydy kaupoista kivoja värikkäitä paitoja.. nytkin tilasi pojalleni hodaripaidan jota odotamme molemmat innolla tulevan, sekä salaisen paketin, saas nähdä mitä sieltä löytyy

=)
Minä en taas tykännyt siitä hodari-paidasta yhtään, mutta se mörköpaita olisi ollut ihana... poika taas ei halunnut sitä :D

Eikä ollut koossa XL sitä paitaa, vaikka kuin kysyin :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:

=)
Minä en taas tykännyt siitä hodari-paidasta yhtään, mutta se mörköpaita olisi ollut ihana... poika taas ei halunnut sitä :D

Eikä ollut koossa XL sitä paitaa, vaikka kuin kysyin :LOL:
Mietin kanssa mörköpaitaa, mutta väri oli mielestäni hieman pliisu... hodaripaidan olisin voinut ostaa itsellenikin, mun mielestä syötävän makee kuosi

ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Hilleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda:
Mun mielestä Meandin vaatteet on nättejä, mut HM:stä, Lindexistä ja KappAhlista saa ihan yhtä nättejä paljon halvemmalla. Ostin kesä alesta ensi kesäksi ihania vaatteita edellisistä ja voin kertoa et 65 eurolla sain todella paljon (T-paidat 3-6 eur/kpl, mekot 1-5 eur/kpl, shortsit 2-7 eur). Oon tosi tyytyväinen, koska sain kauniisti toisiinsa sopivia kuteita ja meidän lapset on taas tosi nätisti puettuja ensi vuonna.

Ehkä mä oon vaan kateellinen kun mulla ei oo laittaa 320 euroa lasten vaatteisiin kerralla. Mutta teillä taitaa Meandi-ihmisillä olla huipputulot eikä tartte katsoa minne rahat laitatte!!
Ei tarvii olla huipputulot,itse olen kotihoidontuella ja ostan me&i:n vaatteita, koska köyhän ei kannata ostaa halpaa.Mieluummin satsaa laatuun eikä vaatteita tarvii olla ostamassa joka kuukausi. That`s it :)

Mä joudun kyllä olla ostamassa lapselleni vaatteita varsin usein, mutta se kyllä johtuu lapsen kasvamisesta eikä vaatteiden kulumisesta!!

En ymmärrä miksi LASTEN vaatteiden täytyy olla niin kovin pitkä-ikäistä ja kulumatonta - lapsen vaatteethan jää pieniksi melkoisen nopeasti...

Ostin meandin vaatteita edellisestä mallistosta noin puoli vuotta sitten, ja olen todennut ne erittäin hyviksi. Esim. poikien kaivinkonepaitoja on pesty ainakin kerran viikossa ja edelleen näyttävät samalta kuin uutena. Myös itselleni ostama kietaisumekko/tunika on säilyttänyt muotonsa ja värinsä. Noita kallimpia/laadukkampia vaatteita ostan mielelläni etenkin isommalle pojista kun ne silloin jo meidän perheessä tulee käytettyä kahdella lapsella.

Yhteistyössä