Hakutulokset

1. Rekkumaaria

voiko syöminen ja yöunille nukahtaminen tosiaan olla NÄIN hankalaa?

mulla on pian 10kk ikäinen tyttö. On erittäin iloinen ja hyväntuulinen ja touhukas lapsi. Ryömii, nousee seisomaan.. eli päivisin touhuilee paljon. MUTTA... neiti ei ole koskaan ollut mikään suursyömäri, mutta nyt 3 vkoa on syönyt ruoka-aikaan lusikallisen tai pari. Olen antanut tytön itse...
  2. Rekkumaaria

Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Nuppu09 : Aika paljon sä pystyt ihmisiä arvostelemaan ruudun takaa, tuntematta heitä tai tietämättä asioista sen enempää, kuin muutkaan jotka näitä juttuja täällä lukee. Sulle vois sanoo et kasva aikuiseksi... Typerää ja lapsellista touhua. Ehkä sä tällä kertaa pysyt poissa niin ku lupaat?
  3. Rekkumaaria

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

joo aika paljon rahaa jousista :D mut toisaalta, säästää monen hermoja (meidän ja tytön), kun ei tarvii taistella unta vastaan =) täällä paistaa ihanasti aurinko, mut tuo pakkanen :kieh: noh, kevättä kohti onneks mennään! joku kyseli viihde-puolesta.. mä lähden helmikuun puolessa...
  4. Rekkumaaria

Kattelin kans noita turvaistuimia et ykskään ei saanut hyvä-arvosanaa parempaa?! meilläki se maxi-cosi ja alkaa toppapuvussa olemaan ahdas vaikkei neiti kovin suuri olekaan..... täällä tyttö on ekan kerran kipeenä!! kolmatta päivää aikamoinen räkätauti ja kaks ekaa päivää myös lämpöä... pahaa...
  5. Rekkumaaria

Moikka TOSI pitkästä aikaa!! Kirjottelin syyskuisissa alkuun melko ahkerastikin, mut sit se jäi loppuajasta. Eli mullahan oli LA 9.9. mut tyttö syntyi 18.9. Kaikki meni lopulta ok, tytöllä vaan sykkeet putos ja mulla samoten paineet, kun katetroivat.. leikkaussali oli jo varattu, mut kaikki...
  6. Rekkumaaria

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

41+0 :whistle: huomenna olis äippäpolilla ultra (kasvukontrolli)... toivottavasti rupeis jotain tapahtumaan (käynnistystä?).. tänään on ollu navan alapuolella tosi outo tunne. ihan ku jotain olis repeämässä nahan alta... en oikein tiiä onko se kipee vai enemmän "ärsyttävän" tuntunen.. onko...
  7. Rekkumaaria

ElämänIlo3 heh mies vois olla tosta positiivisuudesta toista mieltä :D ehkä tänään vaan on joku tilapäinen mielenhäiriö ja mä oon hyvällä tuulella! tai sit se johtuu siitä, et max. 1.5vko ja sit pitäs vaavin saapua maailmaan! :heart: ehkä se auttaa jaksamaan, kun tietää et kyl se sieltä...
  8. Rekkumaaria

tänään 40+1 ja kävin taas kerran paino/kasvukontrollissa äippäpolilla. vauvan painoarvio oli 3040g, kanavaa 2cm jäljellä ja sormensa se lääkäri työnsi kanavaan (?) sisälle ja sanoi, että hyvin mahtuu.. eli ilmeisesti on paikat auenneet. tyhmän olis ehkä pitänyt kysyä :D lääkäri varas ens...
  9. Rekkumaaria

nonni.. tänään se ois... LA! :heart: miten tää aika menikään näin nopsaan?! mut ei mitään merkkiä vielä.. :ashamed: mut täytyy ajatella positiivisesti, ei mee enää kauaa :heart:
  10. Rekkumaaria

rosehip oispa ihana, jos/kun sais lähtee melko pian vaunuilemaan. toki vähän omaa oloa kuunnellen :D mä rakastan syksyä ja sateen tuoksua ja..aaah! ilma ainaki tuntuu lmpimältä ja kosteelta, vaikka tänäänki on satanu koko päivän. mies kyseli aamulla, et eikö sulla tosiaan oo mitään merkkejä...
  11. Rekkumaaria

huomenta :kieh: mä sainkin 4 pv nukuttua läpi yön, tänään taas nostatti ylös näin "aamutuimaan"! :) limatulpasta.. mä LUULEN, et mikä on tullut kahtena päivänä vessakäynnin yhteydessä on limatulppaa.. (te, jotka ootte on limatulpan bongannu, minkälaista se on ollu? :D ) kun muuten ei oo...
  12. Rekkumaaria

39+3 :wave: mä kyllä ootan et pääsen tästä mahasta eroon.. täytyy sanoo, et ei varmasti tuu ikävä! mä haluun oman kropan takas, joka toimii niinkuin MÄ haluan... ja haluan sen oman vauvan jo kotiin :heart: tänään kerätty omenoita reiku 60kg, ihana syksyinen päivä! :)
  13. Rekkumaaria

käynnistyksestä mulle tosiaan sanottiin neuvolassa, että käynnistävät (jos ei aiemmin synny) 41+3. Ilmeisesti ihan normaalikäytäntö. Kun olin siinä uskossa, että käynnistys tapahtuu aikaisintaan 2vkoa lasketun jälkeen?? vyöhyketerapiasta edelleen yhdessä kasassa :) mutta uskon kyllä, että...
  14. Rekkumaaria

ja tummennukset kohdillaan :D
  15. Rekkumaaria

ElämänIlo3[b] se terapeutti käsitteli ensin mun jalat ja sit lopuks vielä paineli korvanlehdistä ja hartioista.. ajattelin mennä uudestaan, jos nyt ei synny ennen sitä :) eli tiistaille (LA:n aatoksi) varasin uuden ajan. terapeutti kovasti kehui, et hänen asiakkaillaan 2 pv:n sisällä on...
  16. Rekkumaaria

heippahei. nyt on elämäni ensimmäinen vyöhyketerapia takana! teki vähän kipeetä, mut ei ollu mitenkään tuskaista... vatsa rupes toimimaan samantien ja mahaa on vihlonu enemmän ja vähemmän koko päivän. samoin kovetellu on useemmin.. tiedä sit, et johtuuko se terapiasta vai mistä, mut yritän...
  17. Rekkumaaria

Kiva oli taas lukea kuulumisia! :) Mä meen tänään vyöhyketerapiaan.. saa nähdä onko siitä mitän apua, mut ei se ainakaan haitaksi ole. Ainut et oon tosi herkkä kutiamaan jalkapohjista.. :D Mä kävin eilen neuvolassa ja kaikki oli ok. LA on siis ens keskiviikkona 9.9. ja kasvukontrolli vielä...
  18. Rekkumaaria

raskaudesta

Kylkiasennossa kohtu ei pääse painamaan alaonttolaskimoa (vena cava), jota pitkin veri virtaa alaraajoista takaisin sydämeen. Eli toisin sanoen selällään nukkuessa voi huono olo yllättää, kun kohtu painaa isoja suonia.. mä oon nyt rv 38+5 ja herään AINA selältäni. Mä huomaan kovalla, esim...
  19. Rekkumaaria

*38+5* jeejee.. 1. syyskuun kirjoittaja :D se on siis meidän kuukausi! tää yöheräily alkaa käydä hermoja raastavaksi. nyt oon taas ollut ½ h hereillä ja klo on puoli 3. kävin veskissä ja menin takaisin sänkyyn.. ja tuttu juttu: uni ei sit enää tuu. ei muuten, mutta alkaa tekemiset loppua...
  20. Rekkumaaria

**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

no mä en oo koko raskausaikana nukkunut yli 7.. töissä ollessa heräsin puoli 6 ja nyt äippälomalla monesti jo ennen viittä, niinkuin tänään ja toissapäivänä. eilen heräsinkin klo 4.18.. hirvet rinkulat silmien alla, mut kun ei vaan tuu uni nii ei.. plaah. musta tuntuu ja näyttää et maha on...

Yhteistyössä