Hakutulokset

1. Rekkumaaria

**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

rosehip kuulostaa tutulta.. mulla on nyt lopussa ottanu ihan kunnon painonnousu spurtin vaikka en eri tavalla syökään. esim. viime neuvolassa 1.5kg kahdessa vkossa. ja niinku mulle on koko ajan napistu painon vähyydestä, niin kyllä oli neuvola täti yhtä hymyä, kun oli paino noussu. näin mä...
  2. Rekkumaaria

aijuu vielä hajusta.. googletin huvikseen "lapsiveden haju" ja monessa ketjussa oli et lapsivesi haisee spermalle (NIIN :wave: ) ja kieltämättä ennen googlettamista otin pöksyistä tuoksut ja mietin, et haisee sperma. eikä olla lähipäivinä sekstailtu et ois sitä perua . :whistle: :D no ootellaan
  3. Rekkumaaria

joo :) huvittaa vaan, et nyt on sit virtsaaminenkin tahdosta riippumatonta :laugh: nojuu.. soittelin synnärille ja sanoivat et side pöksyyn ja tarkkailla. aamulla pitää sit soittaa äippäpolille ja ilmeisesti käydä näytillä. kattoovat onks se ollu vettä vai mitä.. 18h kuluttua kuulemma laittavat...
  4. Rekkumaaria

voi elämä.. äsken aivastin telkkaria kattoessa ja pöksyyn lirahti.. jotain .. onko mun pidätyskyky hävinny yhtäkkiä, koska tota ei oo tapahtunu koko raskausaikana vai mitä tapahtu!? koska ei se valkkaria ollu... :whistle:
  5. Rekkumaaria

hiphei... 38+0 :heart: mä oon siivonnut tänään vaatekaapit, vaatehuoneen ja sit kylmästi heittäny roskiin turhat tavarat ja loput vähemmän turhat kärränny varastoon! :D sit voiki hyvillä mielin olla loppupäivän. seuraava etappi olis vauvan kasvukontrolli äippäpolilla 1.5vkon päästä ja...
  6. Rekkumaaria

mukavaa alkanutta viikkoa! :) ylihuomenna 38+0 :o :heart: mihin tää aika oikein häviää? kävin tänään neuvolassa. verenpaine 118/69, hb 127, paino noussu tähän mennessä 8kg, vauvan sykkeet 140-150 ja kohdunmitta 31cm. siinä ei oo viimeiseen 4vkon tapahtunut muutosta kuin +1cm. vatsaa on...
  7. Rekkumaaria

:wave: muitakin yövalvojia! No mut täähän on vaan hyvää harjoitusta... Eilen käytiin synnytystapa-arviossa. lääkäri ultras ja käsikopelolla kokeili lantion --> ei muuten ollu mikään miellyttävin toimenpide :whistle: Samalla oli meidän viimeinen virallinen ultra, lääkäri ei puhunut MITÄÄN koko...
  8. Rekkumaaria

Liikuvia odottajia?

Jos vointi on hyvä eikä esim. lääkäriltä tule kieltoa, puoleen väliin voit liikkua ihan entiseen tapaan. Sen jälkeen olis hyvä seurailla vähän sykkeitä.. lukuja ei niinkään kannata tuijottaa, vaan kuulostelet omaa oloa. Jos ei tule supistuksia ja olo on liikkuessa muutenkin hyvä, rasitustaso on...
  9. Rekkumaaria

cummastelija :hug: oon kyllä sitä mieltä et tuosta äitin painosta vouhotetaan ihan liikaa! ikinä ei oo hyvä, aina joko liikaa tai liian vähän. ja liikkeistä vielä.. mullahan liikkeet jotenki vaimentu viime viikonlopun aikana, ja sit selvis et vauva oli kääntyny raivotarjonnasta...
  10. Rekkumaaria

äitisuhteestä meillä on viimeisen 3-4v aikana välit lähentynyt.. ennen oltiin jotenki "vieraita" toisillemme.. ja varsinkin nyt, kun oon raskaana, on välit ihan tositosi hyvät. mutsi on oikeestaan mun paras kaveri! :D neuvoja saan, jos tarvitsee, mut on sanonu et ei halua tyrkyttää.. ollaan...
  11. Rekkumaaria

imetysliiveistä mulle sanoi tuttu alusvaateliikkeen omistaja, että imetysliivit kantsii ehdottomasti ostaa kaarituettomina. Kaarituet voi painaa maitorauhasia ja pahimmillaan ne voi tulehtua.. itellä ei oo tietystikään kokemusta, mutta ajattelin kuunnella viisaampaa ja pysytellä...
  12. Rekkumaaria

rosehip noo niin mä oon kyllä itekin sitä arvostellu rankalla kädellä :whistle: :) lähinnä vaan sen tapa lietsoa pelkoa ja dramatisoida sen sijaan, et olis se "järkevä" ulkopuolinen ja esittäis asiansa vähän enemmän tukien, kun syyllistäen. joo, toivotaan, et kaikki on ok ja vauva sais vielä...
  13. Rekkumaaria

joku aika sitten kotiuduin äippäpolilta. soitin neuvolaan ja sain "lähetteen" käyrään. kätilö ei meinannu aluks saada sydänääniä kuuluumaan, mutta löytyihän ne sit sieltä ja hyvät äänet olikin ja liikkeitä tuli hyvin! 2 eri lääkäriä ultras vielä ja sit löytyikin syy miks en oo liikkeitä hyvin...
  14. Rekkumaaria

heippa! Mulla on aamu jo pitkällä, heräsin toss 04.00 :D viikonloppu meni miehen vanhempien talon vahtina ja supistellessa! suht kivuttomia, enemmänki tukalatunne ku vatsa menee ihan pinkeeks.. tänään on sit tullu ihan kunnon vihlaisuja :whistle: huomenna olis ylimääräinen neuvola...
  15. Rekkumaaria

rosehip mulla ihan sama, et avoimin mielin (ainakin vielä ) oon menossa synnyttämään. toisaalta, miten sitä osais pelätä, kun ei tiedä mitä pelkäis. ja lohduttavaa ehkä on et kyllä se vauva sieltä ulos tulee, tavalla tai toisella. mun mutsi jännittää kuulemma mun puolesta, mut enemmän sitä...
  16. Rekkumaaria

tänään kävin ekan kerran koiran kanssa lenkillä/kävelyllä sen jälkeen, kun teloin ton jalan (joka ei onneks ollutkaan murtunut!). ja kyllä muuten meni häntäluu kipeeks.. mä oon muuten voinut tosi hyvin *koputtaa puuta* ja toivottavasti näin jatkuu loppuun saakka. liitoskipuja oon bongaillu...
  17. Rekkumaaria

roona aika hurjat jalat! voi vaan kuvitella et on aika tuskaa tallustella.. mulla nyt kaks päivää närästäny ihan törkeen paljon! mut siinäpä mun valitusvirsi oloista ja oireista :ashamed: eli pitää olla tyytyväinen et on päässy näin helpolla, koko raskaus ajan.. mut sitä pitää valittaa ihan...
  18. Rekkumaaria

hellurei! huomenna viimenen saikkupäivä ja sit jatkuu äippälomalla! :) ainut vaan et aika käy TOSI pitkäksi!! mä oon niin huono vaan olemaan.. :kieh: no kait se tästä.. sit ku vaavi tulee ni tuskin tarvii valittaa tekemisen puutetta :D
  19. Rekkumaaria

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

ruuth84 mä pudotin rautalapion terä edellä jalkapöydän päälle.. no tekevälle sattuu :D huomenna olis kavereiden häät, saa nähdä mimmosen tohvelin sitä saa jalkaan mahtumaan! :laugh: kylläpäs tulikin lämmin päivä! tänään iltapäivällä veneilemään miehen kanssa :heart:
  20. Rekkumaaria

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

mä bongasin eilen ensimmäistä kertaa nyt sen hikan vauvalla... sellanen tosi nopee "tikutus" ihan häpyluun yläpuolella. tai luulisin et se oli hikka? keskiviikkona alkais äippäloma, tän viikkoa oon ollu sairaslomalla. just kun ehdin kehua, et vointi on ollu mitä parhain.. onnistuin sit...

Yhteistyössä