Hakutulokset

1. Rekkumaaria

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

mulla tehtiin painoarvio, kun olin saikulla tarkkailussa 31+5 ja sillon lääkäri arvioi 1400g pikkusen painoksi. Mä oon muutoin menny kaikissa mittauksissa keskikäyrillä...
  2. Rekkumaaria

huomenta :) 33+5 ja sf 30 ja napa 91cm =)
  3. Rekkumaaria

mä sain ihan kirjallisen ohjeen ja taulukon liikelaskennasta ja se pitää ottaa synnytykseen mukaan (ohjeen mukaan).. "Asetu lepäämään jommalle kummalle kyljelle itselle sopivana aikana ja kirjaa päivittäin tunnin aikana havaitsemasi vauvan liikkeet. Kaikki erilaiset ja selvästi erilliset...
  4. Rekkumaaria

huomenta. mä sain neuvolasta ohjeen aloittaa liikelaskennan ensiviikosta (34+0 -->). kyllä mä muutenkin kiinnitän huomiota, jos vauva ei liiku mut.. mun mutsin sisko joutui muutamia vuosia sitten synnyttämään kuolleen lapsensa. ja viikkoja oli kuitenki 37+ :ashamed: sikainfluenssaa en oo...
  5. Rekkumaaria

täälläkin tissiongelmia :wave: mulla pärähti 2kuppikokoa suuremmaks 12 ensimmäisen viikon aikana. Ei siinä mitää.. ainut vaan et kuppikoko F ja ympärysmitta 70/75 liiveistä riippuen. Ei oo mitään helppoo löytää kokoja.. ihan turha edes kattoo mistään lindex tai muista "perusliikkeistä".. yhden...
  6. Rekkumaaria

mama-84 eli sulla on vähän samanlainen tilanne siis! toisaalta, kun tilanne on ollut tällänen koko meidän yhdessäoloajan niin se varmaan helpottaa sopeutumista. mies pitää sit onneks kesäloman, kun vauva syntyy ja sit tarpeen mukaan isyyslomalla jatkaa. mut voi olla et sillä kaatuu seinät...
  7. Rekkumaaria

heippa! viikot vaihtuu 33 :whistle: :) ja uusi kuva tietty sen kunniaksi! tänään olis synnytysvalmennus sairaalassa. 2.5h on ohjeen mukaan pituus ja ainakin kierretään synnytys- ja lapsivuodeosasto.. mieskin onneks pääsee mukaan, kun normaalisti on viikot muualla töissä. Onkos täällä muita...
  8. Rekkumaaria

heippahei :) piti vaihtaa uusi kuva taas profiiliin, kun edellinen oli pari viikkoa vanha. eli tänään otettu kuva, vkoja 32+2 :) vointi on ihan ok, iskias on ruvennut vaivaamaan välillä niin kovaa, et meinaa jalat lähtee alta! 2 viikkoa ja 1pv töitä, sit lomille lomps! :) täällä satoi tänään...
  9. Rekkumaaria

heippahei! meillä tehtiin tänään eka painoarvioi joka oli 1400g ja pikkaset rapiat päälle :) viikkoja on 30+5. jokos ootte pakkaillu sairaalakassia itselle tai vauvalle? mä en vielä, mut vois pikkuhiljaa alkaa kattelemaan/listaamaan mitä sit varaa mukaan..

Yhteistyössä