Meillä ei oo vielä nimi valmiina, mut nyt ku sukupuoli varmistu ultrassa ni on vähän helpompi miettiä vaihtoehtoja.. Saas nähä mihin sitten päädytän, onneksi miehen kans on aika samallainen nimimaku, ni tuskin tarvii siitä kiistellä! Me ei olla paljastettu vauvelin nimeä koskaa ennen ristiäisiä, jotenki sen haluaa pitää yllätyksenä! Sukupuoltakaa ei olla kerrottu kellekkää, vaikka se nyt tiedossa onki..tosin en oo varma et onko mies malttanu pitää salaisuutta vai joko se on juoruillu muille mun täällä sairaalassa ollessa.. Ja kummeja ei oo vielä myöskää päätetty, mut muutama vaihtoehto on kyllä mielessä..
Mun pitäs kohta lähtä käveleskelemään tuonne sairaalaan alakertaan vähän pitemmästi, jotta näkee aiheuttaako se supistuksia. Vähän pelottaa et jos ne supistukset taas alakaa ni siirtyy kotiin pääsy.. :/ Mut toisaalta pakkohan se on testata, eikä huonossa kunnossa hyövää kotiinkaa mennä ku sit joutuu kohta taas takas sairaalaan! Pitäs alakaa selevittelemään että onko mahollista saaha kunnalta jotai kotiapua jos kotia pääsen, ku mun ei kärsis tehä juuri mitään! Pakko siis saaha joku joka hoitaa lapsia ja tekee kotihommia...
Anrika & Tepi 29+5
Mun pitäs kohta lähtä käveleskelemään tuonne sairaalaan alakertaan vähän pitemmästi, jotta näkee aiheuttaako se supistuksia. Vähän pelottaa et jos ne supistukset taas alakaa ni siirtyy kotiin pääsy.. :/ Mut toisaalta pakkohan se on testata, eikä huonossa kunnossa hyövää kotiinkaa mennä ku sit joutuu kohta taas takas sairaalaan! Pitäs alakaa selevittelemään että onko mahollista saaha kunnalta jotai kotiapua jos kotia pääsen, ku mun ei kärsis tehä juuri mitään! Pakko siis saaha joku joka hoitaa lapsia ja tekee kotihommia...
Anrika & Tepi 29+5