Niin on... Olispa itselläkin yhtä ihana olo...Alkuperäinen kirjoittaja ViiVi09:Ihania kuvia =) :heart:
O&O
Niin on... Olispa itselläkin yhtä ihana olo...Alkuperäinen kirjoittaja ViiVi09:Ihania kuvia =) :heart:
Mä luin että Kristelle lähtee kohta synnyttelemään kynttilöitä... Olenkohan liian kärsimätön saamaan Ötzkin syliini???Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nyt mä menen sytyttelemään kynttilöitä ja vaihdan jo yöpuvunkin päälle. Loppuillan aion rentoutua ja koittaa karkottaa yhä kytevää kiukkua. Josko se mieskin joskus takaisin kotiin tulisi.. :heart: :ashamed:
Haha, ihanaa Olkkis74 taidat tosiaan olla vauvan tarpeessa..Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Mä luin että Kristelle lähtee kohta synnyttelemään kynttilöitä... Olenkohan liian kärsimätön saamaan Ötzkin syliini???Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nyt mä menen sytyttelemään kynttilöitä ja vaihdan jo yöpuvunkin päälle. Loppuillan aion rentoutua ja koittaa karkottaa yhä kytevää kiukkua. Josko se mieskin joskus takaisin kotiin tulisi.. :heart: :ashamed:
O&Ö
Ei onneksi tarkoita sitä! Tiedän kokemuksesta: esikoiseni ja siis tähän asti ainokaisemme raskauden aikana minulta ei herunut tippaakaan maitoa, vaikka ihan yritin puristella maitoa esiin saunassa ym. Minulla oli kova halu imettää - kahdella siskollani imetykset eivät olleet onnistuneet ("maidon tulo vain loppui", "maito ei enää riittänyt" jne.) ja minua on aikoinaan imetetty se 70-luvun vaikioaika (tyyliin kuukauden, appelsiinimehua annettiin jo 3viikon ikäisenä).Alkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Ensimaidosta vähän kysymyksiä fiksummille ja kokeneimmille. Mulla kun ei ole vielä tihkunut pisaraakaan maitoa niin onko tietoa enteileekö se jotenkin huonoa maidonnousua? Onko pelättävissä etten pysyisi sitten imettämään kun nyytti tulee maailmaan? Kuulin tuossa viime viikolla että äitini ei pysynyt minua imettämään maidon vähyyden takia mutta jos ystäväni Google pitää paikkansa niin ilmeisesti maidon eritys ei ole perinnöllistä. Toivottavasti! Tämmösiäkin asioita jo stressaan :/
Musta tuntuu et vähä samoin mennään. Eli ihtel kanssa todella inhottava olo, kui pikku krapulassa, päänsärky mukaanlukien. Huimaa ja oksettaa. Verenpaineita alkuun epäilin mutta ne ovat normaalit....ei auta ku vain olla ja kärsiä. Tosin, yöt mulla menee ihan persuuksilleen ja sit väsykin viellä päälle. =)Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Huomenta!
Mulla on ihan känninen olo vaikken oo tosiaankaan mitään kahvia vahvempaa juonut ja nukkunutkin olen ihan normaalisti heräämättä sen 8h. Verenpaine on ihan normaali mutta turvotusta on tullut varsinkin nilkkoihin. Mietin että mitä tää on kun tätä ei oo aikaisemmin ollut... Tosi ärsyttävä olla mutta ei kai tässä oo mitään ihmeellistä hätää...
Olkkis ja Ötzki 39+1