Mä rupesin tätä tämän aamun tilannettani miettimään ja tulin siihen tulokseen että saattaa verensokeri olla alhaalla kun en oo vielä mitään tälle aamulle syönyt. Kahvit toki join kun esikoiselle tein aamiaista ja laitoin kouluun. Ajattelin kuitenkin kaiken varalta soittaa neuvolaan ja kysyä... Ei se ainakaan haittaa tee.Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:Musta tuntuu et vähä samoin mennään. Eli ihtel kanssa todella inhottava olo, kui pikku krapulassa, päänsärky mukaanlukien. Huimaa ja oksettaa. Verenpaineita alkuun epäilin mutta ne ovat normaalit....ei auta ku vain olla ja kärsiä. Tosin, yöt mulla menee ihan persuuksilleen ja sit väsykin viellä päälle. =)Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Huomenta!
Mulla on ihan känninen olo vaikken oo tosiaankaan mitään kahvia vahvempaa juonut ja nukkunutkin olen ihan normaalisti heräämättä sen 8h. Verenpaine on ihan normaali mutta turvotusta on tullut varsinkin nilkkoihin. Mietin että mitä tää on kun tätä ei oo aikaisemmin ollut... Tosi ärsyttävä olla mutta ei kai tässä oo mitään ihmeellistä hätää...
Olkkis ja Ötzki 39+1
Sul ei enää montaa päivää olis laskettuun, jospas syntyisi ajallaan. =)
IHan kuin Olisin itse kirjoittanut tuon.... just samat jutut. Yö meni ihan persiilleen ja nyt väsyttää ja päätä särkee ja verenpaine on vähän hiipinyt ylöspäin, mutta mitään EI TAPAHDU!!! Mulla on kanssa alkanut hikoiluttaa kovasti ja onkin sellainen inhottava nihkee olo vähän väliä. Maha mulla ei toimi vieläkään kunnolla, mutta jospa se tästä.Alkuperäinen kirjoittaja Usvatähti:Huomenta...
Melkoinen liskojen yö painajaisineen takana..Eikä mitään merkkiä mistään synnytyksestä vaikka eräpäivä lähestyy hurjaa vauhtia. Torstaina on taas käynti äitipolilla. Verenpaineet on ollu ihan ok tasolla, samoin pissan proteiinit on pysyny maks +1 tasolla, joten käynnistelemään eivät vielä viimeviikolla alkaneet.
Uutena "oireena" mulla on jatkuva hiki.. :/
-Usvatähti rv 39+4-
Jooseppi: Privassa sulle viestiä...Alkuperäinen kirjoittaja jooseppi:Tuossa lukiessani teidän juttuja muistin lukeneeni vau.fi:n sivuilta noista oireista siis huimaius ja pahoinvointi. Ne voisi siis johtua seuraavasta "Onko olosi kehnonlainen, voitko pahoin ja huimaako sinua makuuasennossa? Se on normaalia ja sitä kutsutaan vena cava -syndroomaksi. Painava kohtu painaa suurta verisuonta selässäsi ja hidastaa veren virtaamista takaisin sydämeesi. Tämä ei ole vaarallista, mutta joskus sangen epämiellyttävää. Monille paras makuuasento on vasemmalla kyljellä, koska se vaikuttaa vähiten kehon verenkiertoon."