Hakutulokset

1. M

Yrityksen odottajat

Päivät kuluu joutuisaan (ja liiankin nopeeseti) opintojen parissa ja toivon mukaan keväällä odottaisi valmistuminenkin. Tosin valmiiksi jo mietin että mitäs sitä sitten seuraavaksi opiskelemaan :D tällä tutkinnolla ei kauheesti töitä ole luvassa. Kovasti lasken myös päiviä häihin että saatais...
  2. M

Yrityksen odottajat

mua jotenkin jänskättää ihan kauheesti varsinkin teidän ensikertalaisten puolesta :D ite pääsin "helpolla" vaikka pähkäilyä vahinkovauvaan liittyen olikin, mutta ei ole tarvinnut olla arpomassa että oisko nyt sopiva hetki vai ei, hirmu hankalaa varmasti semmoinenkin!
  3. M

Yrityksen odottajat

jeeee, listaan mukaan! maggis, 25v, yritys alkaa syksyllä 2014 ja 2.lapsi (ensimmäinen yhteinen) :heart:
  4. M

Yrityksen odottajat

kuukiuru, toki teet kuten itestäs järkevältä tuntuu mutta a)niihin soveltuvuukokeiden pisteisiin ym on kyllä olemassa kriteeristö että ei niitä heitellä miten vaan vaikka kuinka napa olis pystyssä. tosin jos ite alkaa olla ratkeemispisteessä, niin fiilikset ei välttämättä oo niin huippulukemissa...
  5. M

Yrityksen odottajat

Mulla oli synnytyksessä mukana doula ja voin kyllä suositella lämpimästi. Ja jos ei haluakaan sitten synnytykseen mukaan niin tapailtiin muutamia kertoja silloin loppuraskaudesta ja juteltiin synnytyshommista ja oli kyllä ihan hyödyksi jo sekin! Mua pelotti synnyttäminen ihan tajuttoman...
  6. M

Yrityksen odottajat

Voi kun tuo mies pihtaiskin asian suhteen niin ei olis niin ärsyttävää odotella :'D
  7. M

Opinto-ohjaaja hetken paikalla. Kysy mitä vain!

Onko sun työ kivaa? Ja miltä työkuviot näyttää? Saan opinto-ohjaajan ykkösvaihtoehdoksi kaikissa ammatinvalintatesteissä ja olen alkanut harkita vakavasti, sillä nykyisen (vielä hieman keskeneräisen) tutkinnon pohjalta ei töitä ole niin kovin helppoa löytää.
  8. M

Yrityksen odottajat

mä ehdin jo hetken toivoa vahinkoa kun on niin ihmeelliset olot olleet :ashamed: menkat sieltä sitten alkoi kuitenkin, mä oon näiden cerazettejen kaa hermot ihan riekaleina kun ei koskaan tiiä mikä on kropalla meininki...

Yhteistyössä