Hakutulokset

1. M

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Latasin kans puhelimeen jonkun woman calendarin ja se arvioi että seuraavat menkat olis about viikon päästä tulossa, mistä tullaankin siihen että mulla on päällä ihan kauheet pms-oireet joka puolestaan tarkoittaa sitä että turha haaveilla että olisi vielä tärpännyt. Tähän vauvantekoon ryhtyminen...
  2. M

niiskuilijalle onnea, ihanaaa!!! :heart: toivottavasti muillakin tärppäsee hetipian!
  3. M

Vähän on vielä kierron hahmotus hakusessa, mutta arvioisin limojen perusteella että alkais olla dpo 3 menossa. Ens kiertoon jos ja kun mennään niin luulen että voisin jotain tikkujakin hommata testailtavaksi. Mutta jänskätään nyt tämä ekaksi loppuun, vaikka en oikein usko että vieläon nappaillut.
  4. M

Hohoo, luulin jo että tämä eka kierto menee ihan hukkaan kun menkat kesti sen kaksi viikkoa ja ajattelin että ei tule mittään koko hommasta, mutta eilen bongasin ovislimat kuitenkin \o/ Tämänkin varmaan halusitte tietää :laugh: Ikävästi mies on vaan yövuorossa niin on vähän haastavampaa tämä...
  5. M

Mulla ei oo mitään hajua mistään kierroista, paitsi että verta vuodettu nyt 13 päivää ja v*tuttaa, eihän tässä pääse ees yrittämään niin toivoakaan vauvasta! :kieh: Samalla iski myös paniikki kun oltiin ens vuoden lokakuulle (siis kyllä, 2015...) sovittu kavereiden kaa reissu ulkomaille, että...
  6. M

Minun kp 1 taisi olla vähän liian innokas :ashamed: Kroppa on sekasi kun seinäkello, joka toinen päivä aivan kauhea vuoto ja joka toinen ei sitten mitään... mutta oon ollut niin kärttyinen että salaa on itseäkin naurattanut että mistä kaikesta sitä voikaan raivostua, voi mies parkaa :D
  7. M

Heheeeei, meillä häät juhlittu eli odotus nyt ohi ja mukaan ajattelin hypätä! :wave: viime viikolla lopetin pillerit ja koska viimeksi on luomukierrolla oltu keväällä 2012 ja silloinkin vähän miten sattuu niin ei kierron pituuksista aavistustakaan vielä. mutta siis maggis, 26v, kp 1/?, yk 1, ya...
  8. M

Yrityksen odottajat

Viikko sitten palailtiin häämatkalta - aiemmin pohdin lopetanko pillerit heti häiden jälkeen, mutta päädyin sitten siihen että syön ainakin reissun yli ja varmaan levyn loppuun. Noh, keskiviikkona kävi sitten niin, että ihan kokonaan unohdin (ja joo, ihan oikeesti unohdin enkä "unohtanut" :D )...
  9. M

Yrityksen odottajat

Rouva tässä hyvää päivää! :D Häät tuli ja meni, päivä oli kerrassaan upea ja olin kuulema helppo morsian, kaikki muut taisi hommista stressata paljon enemmän. Mutta ihanaa olla nyt naimisissa :heart: Tällä viikolla aletaan muuttohommatkin ja päästään ahtaasta kaksiosta tilavaan kolmioon, mikä...
  10. M

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Taidanpa ottaa ja hypätä matkaan nyt minäkin! Lauantaina on luvassa häät, ja sen jälkeen olisi piakkoin tarkoitus lopetella pillereitä ja alkaa vauvantekohommiin :heart: Esikoinen syntyi 01/13 ja sen jälken on ollut Cerazette käytössä, joten mitään kiertoja en osaa ruveta arvailemaan vielä, on...
  11. M

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Tulen huutelemaan puskista! :D Mutta heidip*, odottaisin vielä hetken ja testaisin vielä uudestaan. Itelläkin näytti viime raskaudessa negaa useempi testi kun menin liian aikaseen testailemaan ja kuvittelin alavatsakivuista että varmaan joku sukupuolitauti - tuollahan tuo kuppa 1,5 vuotta...
  12. M

Yrityksen odottajat

Voi apuaaaaa, syksy lähenee! Meillä on reilun viikon päästä häät ja pillereitä on pariksi viikoksi ja nyt onkin ihmettelyssä haenko sittenkin vielä yhden paketin vai en :confused: Häiden jälkeen on pari viikkoa häämatkaan, ja en haluis että se menee pilalle jos menkat vaikka alkaakin - nyt on...
  13. M

Yrityksen odottajat

zirpula, jeeee! nyt vaan sitten vauvantekohommat käyntiin! Onnea matkaan :heart: Meillä on muutto edessä, kun vuokraisäntä tahtookin itse muuttaa tähän asuntoonsa ja kauhee arpominen nyt käynnissä minkä kokoista tässä pitäis ruveta kattelemaan :D Muutan mieleni joka toinen päivä koko vauvasta...
  14. M

Yrityksen odottajat

Täällä on kuumeilut olleet melko jäissä kääpiön kauhean esiuhman myötä :D Häät lähestyy uhkaavasti ja opinnotkin on osansa vaatineet, niin ei ole nyt kauheasti vauvahommat mielessä pyörineet - mitä nyt nimiä vähän jatkuvaan valikoin...:whistle: Mutta joo, ei nyt tähän ihan liity mutta...
  15. M

Yrityksen odottajat

carna, meillä oli aluksi laatikko pinnasängyssä. vauvalla voi kohtukuukausien jälkeen olla sen verran "avaran paikan kammo", että nukkuu oikeesti paremmin vähän pienemmässä tilassa. siihen ajatukseen kai tuo kehto ensikäytössäkin perustuu. kyllä lähes kaikki tuntemani äidit ovat aluksi lootaan...
  16. M

Yrityksen odottajat

Weledalla on ainakin raskausajan hoitoöljy, jota jotkut kehuneetkin mutta ikävä tosiasia on et kyllähän ne arvet tulee jos on tullakseen vaikka kuin rasvailis. Ja enemmän se kuitenkin ihosta on kiinni kuin siitä onko hoikka/pyöreä, kuiva ja ohut iho ratkeilee helpommin joten mikä tahansa...
  17. M

Yrityksen odottajat

Ehkäisyyn liittyen nyt jupinaa :kieh: Aloitin synnytyksen jälkeen minipillerit ja kivasti jäi menkat sitten pois. Jossain vaiheessa syksyä oli tihkuvuotoa pari viikkoa ja sitten taas loppui. Mutta nyt on helvetin tiputteluvuoto käynnissä joka alkoi jo joulun aikaan eikä loppua näy! Hyvin kyllä...
  18. M

Yrityksen odottajat

Norna, joo siis vahvistetun verotuksen mukaan pääasiassa MUTTA jos tulot on nousseet siitä sen 20%, niin voi hakea myös äitiysvapaata edeltävän 6kk perusteella. Mulla siis meni näin, koska opiskelijasta työläiseksi tuolloin :)
  19. M

Yrityksen odottajat

pieni toive, tsemppiä matkaan :heart: carna,mulla on ikuisuusopiskelut yhä käynnissä, mutta olin ihan kokopäiväisesti töissä sen vuoden 2012, jolloin joulukuussa jäin mammavapaalle ja tammikuussa syntyi esikoinen ja voin sanoa että kyllä se raha mieltä kovin lämmitti, vaikkei mullakaan nyt...
  20. M

Yrityksen odottajat

Hiljaiseloa tullut tällä rintamalla vietettyä. Opintoja koittanut (laiskasti) puuhastella etiäpäin ja häät lähenee pikkuhiljaa, tällä hetkellä tosin tuntuu että ihan tuskastuttavan hitaasti :D Meillä pikkuherra vietti viikko sitten 1-vuotissynttäreitään. Vauvavuosi on ollut kerrassaan ihana ja...

Yhteistyössä