Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tupsuli, kiitos kirjoituksestasi :) Teillä oli kyseessä ilmeisesti lahjasiittiöt? Ei meilläkään mies jonka siittiöitä käytettiin... ole moksiskaan(enää) lahjoitetusta munasolusta. Hänen siittiöitä kuitenkin käytettiin. Mutta, kyllä asia eri tavalla koskettaa sitä kuka ei onnistunut omilla...
  2. K

Nepparille voimia raskauteen <3 Paljonko sulla on viikkoja? Fridahelmi taistelet ilmeisesti edeleen kertoakko vai ei lapselle alkuperästä? Rusakkonen sulla on ilmeisesti siirto takana? :)
  3. K

MatildaM, tervetuloa :)
  4. K

40+ so what wol.13

Hulbertiina, ei lainkaan helppoja asioita nämä mitä täällä käydään läpi. Minustakin piti tulla kummi ystävälleni, kun olin hoidoissa ja hän raskaana. Otin etäisyyttä ja niin otti hänkin...kummina on joku muu ystävä. Kipeitä asioita. Virkille varovainen onnittelu plussasta <3 Samaan aikaan olin...
  5. K

Fridahelmi, mä niin ymmärrän sua <3 Missä Neppari on? Mitä hänelle kuuluu?? :) Voimia tasaisesti kaikille :)
  6. K

Sakariina, olin aikoinaan koettanut kaikenlaisia vippaskonsteja raskautuakseni. Kun raskauduin viimein..en ollut pitkään aikaan jaksanut mitään ylimääräisiä konsteja. Kaikenmaailman neuvoja sain. Millon sanottiin, että kun juot tiettyä mehua niin raskaudut koska kertojalle oli käynyt niin. Aika...
  7. K

40+ so what wol.13

Hulbertiina, ehkä ensi kerralla jätät suosiolla väliin :) Itse opin hoito ja yritys vuosina sanonaan ei! Eikä sitä tarvitse kenellekään selitellä..
  8. K

Lahjamunasolulla lapsen saaneet

Hei Stinttu! Kiitos kun kerroit tarinasi :) Itsellä vauva 2kk joka ei tunnu vieraalta enää. Kiintyminen on kuitenkin hitaampaa kuin esikoiseen joka on geneettinen lapsemme. Toki kiintyminen toiseen lapseen joka muutenkin on ihan oma yksilönsa voisi olla muutenkin hitaampaa?Kerron, myös itse...
  9. K

Rusakkonen, sopii vallan hyvin ettei käytetä biolapsi termiä. Mitä termiä voisi käyttää? Ymmärrän hyvin tämän toiveen. Rusakkonen, ymmärsinkö nyt ihan oikein, että teillä on pakkasessa sun omia soluja sekä luovutettuja?
  10. K

Lahjamunasolulla lapsen saaneet

Mukana mikäli tänne keskustelua saadaan :)
  11. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Lumval, laitoin sinulle yksityisviestin. Laita mulle viestiä saitko postin. Itselläni näkyy yläkulmassa kirjekuori muistaakseni punaisella kun postia on tullut. Yksityisviestin saat lähetettyä kun klikkaat nimestä niin aukeaa "laatikko" alakulmasta löytyy pienellä kirjoitettuna yksityisviestit...
  12. K

Hei kaikki...tavoitanko tätä kautta lahjasolu äitejä! :) Täällä vasta vauvan lahjasolulla saanut äiti. Alku vauvan kanssa on tuntunut ajoittain haasteelliselta. Vauva on ihana ja suloinen lahja, mutta ajoittan, myös vieraan tuntuinen. Kuulisin, myös mielellään jo isompienkin lasten vanhempien...
  13. K

Vernissa, kiitos sun lohdullisesta viestistä. Oma prosessointi on vielä kesken. Vauva tuhisee vieressä ja itsellä on niin paljon tunteita..kiitollisuudesta toiseen ääripäähän eli suruun. Toivon vain, että osaan ja uskallan kiintyä häneen yhtä paljon kuin biolapseenkin. Edelleen huhuilen...
  14. K

Täällähän on mielenkiintoinen keslustelu käynnissä. Psykologien mukaan luovuttajan ja lahjalapsen välille ei synny suhdetta vaikka hän tietäisikin luovuttajan esim. nimen. täysi-ikäiseksi tultuaan. Hänellähän on jo äiti... se kenen luona hän on kasvanut, kuka häntä on rakastanut ja kehen...
  15. K

Sakariina, älä luovuta <3 Niin kuin on täällä nähty..niin raskaus voi ja todennäköisesti lähteekin nopeasti alkuun kunhan vauhtiin päästään. Pettymys on taatusti kova juuri nyt, mutta pääset siitä yli!!! Voimia toivon sinulle!
  16. K

Neppari, kiitos onnitteluista <3 Voimia sun raskauteen ja mietteesi kuulostavat kovin tutuilta :)
  17. K

Löytyisikö täältä lahjasolulla jo lapsen saaneita? Itse olen vasta saanut vauvan ja kaipaisin vertaistukea :) Mielellään näkisin ihan livenäkin. Asun Helsingissä.
  18. K

Kirsille vauva, asun Helsingissä :)
  19. K

Hei, Täällä tuntuis olevan, myös tapaamisesta kiinnostuneita tyyppejä :) Missähän "vanhat" jo lapsen saaneet ovat? Löytyisikö lisää tapaamisesta kiinnostuneita?
  20. K

Sakariina, onnistuminen on todellakin todennäköistä ;) Jännittäviä aikoja sinulla. Aika ihme jos ei yhtään jännittäisi. Uskon, että kaikki sujuu hyvin :)

Yhteistyössä