Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hän tuntuu jo omalta <3 Kiitollinen olen luovuttajalle ja elämälle! Johkunen kiitos sun viestistä <3 Täällä on nyt paljon matkalaisia...Rusakkonen ja Sakariina. <3 Facebookissahan on Simpukan Helminauha ryhmä lahjavanhemmille. Liittyminen tapahtuu omalla profiililla. En ole halunnut siihen...
  2. K

Meidän lahjalapsemme syntyi joitain päiviä taakse päin. Raskaushormoonit alkavat laskea ja olo on hiukan hämmentynyt, liikkuttunut ja ehdottomaasti rakastunut. Vauvaan olen kiintynyt vaikka sitäkin epäilin. Kyllä tämä prosessi tulee välillä mieleen. Mietin miltä hän näyttää ja huomaako muut...
  3. K

Hei FridaHelmi ja kaikki muut.. Meillä monilla on näitä pettymyksiä, myös minulla. Mulle ei tehty Eraa heti vaan siirrettiin useita alkiota turhaan ja vääränä päivänä. Olen yrittänyt ajatella, että en olisi välttämättä raskautunut omilla soluilla vaikka siirto päivä olisi ollut oikea. Mua se on...
  4. K

Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

Helsinki Dextra E.V. empaattinen ja hyvä lääkäri. Suosittelen häntä. Useammalla lääkärillä olen käynyt.
  5. K

Kirsille vauva, tervetuloa :)Hienoa että olette jonossa. Kyllä se mieskin siihen taipuu :) Meilläkin käytiin asiasta vääntöä! Nyt siis 31+2.
  6. K

Hei, kannatan suljettua ryhmää. Kirjoittelu olisi vapaampaa. Kuka tietää kuinka sellainen luodaan :)
  7. K

Hei Neppari! Laitan sulle yv:n
  8. K

Zammakko, paljon onnea <3 <3
  9. K

Sukkis, mä ainakin ymmärrän ettet pysty kohtaamaan siskoasi nyt. Minäkään en tavannut raskaana olevia ystäviäni. Joku ymmärsi joku toinen taas ei. Kerroin siis mistä "kenkä puristi"! Yritin kyllä, mutta aina meni itkuksi niin annoin lopulta olla. Itseä on lupa suojata, tuo kaikki on muutenkin...
  10. K

Sukkis, mulla on ollut samankaltaisia tuntemuksia kuin sinulla vaikka minulla olikin yksi lapsi. Kaikesta huolimatta koin nämä yritys vuodet erityisen raskaana. Mulla samoin ollut vaikeuksia iloita muiden raskauksista sekä välttelin paikkoja missä raskausvatsoihin tai pieniin vauvoihin saattoi...

Yhteistyössä