Hakutulokset

1. J

Tuosta pettämisestä tuli mieleen...olenko mä nyt ihan yksin mielipiteeni kanssa?

Siinä on varmasti myös jotain taustalla, että ihminen pettää toista? Siis pettäminen on seurausta jollekin asialle. Pitäisikö selvittää syyt siihen vai tuomita pelkästään seuraus, tai jättää kertomatta. Jos jättää kertomatta seurauksen ja ei käsittele siihen johtanutta syytä, pettää varmasti...
  2. J

Anteeksi nyt vaan mutta koolla on väliä

Samaa mieltä Jaskan kanssa... Näin sen on oltava :D
  3. J

Kuinka monta kertaa mies pystyy

enpä tiedä enää sanoa, kun ei vaimo nykyään ole niin innostunut. Mutta ennen lapsia ennätys oli 5 kertaa 24 tunnin sisällä... Olisi mukava päästä testaamaan, että vieläkö tuohon pystyy. Tosin siihen vaikuttaa aika paljon tuo henkinen puoli ja virittäytyminen...
  4. J

Miltä miehen käytös kuulostaa?

Eikö sitä voi jokainen tyylillään hoitaa askareitaan... Kyllähän astiat varmasti kuluu, kun kolisevat toisiaan vasten. Ainakin itse olen huomannut, että pinta menee helposti naarmuille. Mutta nehän on vaan astioita... Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että mies rakastaa astioita... :laugh:
  5. J

onko sit TIMPPA JA dude-76 naisia?

joo, just tämän takia olen täällä, aika hyvä psykologi olet :)
  6. J

onko sit TIMPPA JA dude-76 naisia?

Joo, sitten meitä on ainakin kaksi :D
  7. J

miehet: miten haluisit että sinulta otettaisiin suihin?

Ensin olisi hyvä, että otettaisiin suihin... Mutta, itse asiaan. Mielestäni on hyvä, että edetään rauhallisesti. Ensin nainen suutelee ja hyväilee eri puolilta kehoa ja etenee hitaasti kohti palleja, nuolee ja imee niitä. Sen jälkee nuolee penistä ja terskaa, ottaa huulilla imien suihin koko...
  8. J

KOHTAAKOHAN TÄSSÄKIN KYSYNNÄN JA TARJONNAN LAKI?

minä olen varmaan myös koukussa tuohon O:hon. Olen yrittänyt olla masturboimasta, mutta se on aika hankalaa. Tunne on vaan niin hirveän hyvä, että on pakko saada joka päivä. Parasta olisi, jos vaimo olisi myös halukas. Mutta siltä osin kysyntä ja tarjonta eivät valitettavasti kohtaa.
  9. J

Ruokamyrkytys?Milloin lääkäriin?

Niin minä ja vaimoni saimme ruokamyrkytyksen ihan suomalaisessa mäkkärissä n. 8 vuotta sitten... Olisi varmaan pitänyt raportoida silloin jonnekin asiasta.
  10. J

hmmm, jos olis tämmönen tilanne.

Meillä sama tilanne. Yleensä seksi on ajankohtaista illalla, kun lapset nukkuvat. Tällöin vaimo haluaa mennä mahdollisimman nopeasti asiaan. Jos ehdottelen esileikkejä, niin ei siitä yhtään innostu... Itse kaipaisin kyllä enemmän esileikkiä seksiimme. Riippuu siis siitä, että onko tilanne...
  11. J

kolme turvaistuinta

tuo uudempi Vectra on aika paljon isompi, siihen ehkä saattaisi mahtua. Kenelläkään kokemuksia?
  12. J

kolme turvaistuinta

no kyllä toi 4-vuotias vielä istuu turvaistuimessa. Isompi tosiaan vyöistuimessa, mutta vie yhtä paljon tilaa kun nuoremman turvaistuin.
  13. J

kolme turvaistuinta

Lienee tässä oleellista takapenkin leveys? Minkä mallinen Volvo?
  14. J

kolme turvaistuinta

Meille on tulossa syksyllä perheenlisäystä. Lapsia on ennestään 2 (4 v ja 7 v). Pitäisi investoida uuteen autoon, mutta mihin? Onko teillä kokemusta, mihin merkkiin/malliin mahtuu 3 turvaistuinta takapenkille ja vielä muut kamat mukaan?
  15. J

Mitä syötävää/juotavaa perjantai iltaan?

Minulla homejuustopatonkia ja punaviiniä
  16. J

Suutuisitteko tästä..

meillä vaimo suorastaan vaatii, että menisit nyt vetämään käteen... Kun minulla nimittäin on kovemmat halut kuin vaimollani, hän on omien sanojensa mukaan tyytyväinen, etten vonkaa vaan hoidan hommat itsenäisesti.
  17. J

Kukaan ei halua auttaa

Hyvä, kun itse tunnistat tilanteesi. Ota pikaisesti yhteyttä neuvolaan ja kerro avoimesti mikä on tilanteesi.
  18. J

Nuolemisesta

En oikein enää tiedä, mikä saa vaimoni kiihottumaan. Jos suutelee kaulalle, niin työntää refleksinomaisesti pois... Olenhan toki tuota kysynyt, että mistä pitää. Vastaus on, että: "ollaan vaan lähekkäin". Mielestäni meillä ei ole isompia ongelmia parisuhteessa. Ehkä sellainen avoin...
  19. J

Mielipide galuppi MIEHILLE tai no miksei naisillekkin :)

Itse varmasti parhaiten tiedät, mistä miehesi tykkää :) Meillä ei hirveästi televisiota katsota, jos katsotaan, niin lasten nukkumaanmenon jälkeen sellaista, jota molemmat tykkäävät katsoa yhdessä. Meillä tosin vaimo yleensä katsoo urheilua enemmän kuin minä...

Yhteistyössä