Hakutulokset

1. J

Minkä ikäiset luistelee ja hiihtää päiväkodissa?

Meillä poika ja tyttö aloitti kotona jo 2-vuotiaana. Eli periaatteessa pystyy 'luistelemaan', kun osaa kävellä. Tärkeää on, että on tukevat ja kunnolliset luistimet, ettei nilkan asento ole väärä. Jos on huonot välineet, niin innostus voi lopahtaa alkuun. Kannattaa kysellä käytettyinä luistimia...
  2. J

Nuolemisesta

Ei osaa sanoa... Sanoi vain, että ei voi ymmärtää, että miten joku mies voi pitää siitä, että nuolee pimppaa. Yritin selittää, että minusta se on kiihottavaa ja haluaisin pitää vaimoani hyvänä. Ei tosiaan reagoi oikeasti mitenkään, kun nuolen. Vähän ajan päästä sitten sanoo vain, että etkö voisi...
  3. J

Annoin sitten likalle selkään

Pitäisi vain sitkeästi jaksaa kieltää ja tarttua siihen, jos ei puhe tehoa, eli ottaa se lapsi siitä tilanteesta pois. Ruumiillista kuritusta ei pitäisi sallia, siitä yleensä seuraa vain kierrettä ja luottamus menee. Tiedän kyllä itse, että jos on väsynyt olo, niin sitä liian helposti antaa ns...
  4. J

Nuolemisesta

Siis tuohon pitää tarkentaa, että olen toki antanut vaimolleni kielihoitoa, mutta tuntuu siltä, ettei osaa siitä nauttia. Minä toki tykkään ja pidän sitä kiihottavana, mutta hänestä se on jotenkin epämiellyttävää... Muutenkin haluaisin seksiä melkein joka päivä, mutta sekin on kuulemma outoa...
  5. J

Nuolemisesta

Kertokaapa mitä tehdä, kun vaimoni ei oikein tunnu lämpenevän sille, että otan häneltä suihin. Hän sanoi minulle, ettei voi ymmärtää, että miten joku mies haluaa nuolla pillua. Yritin siinä sitten sanoa, että minun mielestäni se on todella kiihoittavaa eikä mitenkään epämiellyttävää ja tykkään...
  6. J

Saako teillä lapset katsoa Simpsoneita?

ei saa, sitä paitsi ovat jo tuohon aikaan nukkumassa tai menossa nukkumaan. Lapset 3 ja 6.

Yhteistyössä