Kokemusta on kyllä,mutta olisi kiva jotain uutta kokeilla.
Mietin vain,että mikähän tuintuis erityisen hyvältä ja mistä kohtaa?
Ihan sama kunhan ei liikaa kipua tuota, elä siis pure, vääntele tai raavi liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Kokemusta on kyllä,mutta olisi kiva jotain uutta kokeilla.
tylsää |O mun ukko varmaan nukahtasAlkuperäinen kirjoittaja smoritu:..kun vaimoke vetää esinahan sileäksi terskan taakse ja sitten vasta alkaa se varsinainen imu. Alussa sitä tietty imuttelee ja nuoleskelee vähän päätä ja vartta, ja aloittaa pitää ihan veltolla kullilla. Sitten vähän sen mukaan, miten saa kullin seisomaan. Kieltä pitää käyttää, ja välillä ottaa huulilla tosi kovan otteen esinahasta ja liikutella sitä. Loppuun asti en halua, sillä minua tympii laueta naisen suuhun,,,mutta sinne tissien väliin, siten että molemmat näkevät sen huippuhetken ja sykinnän.
onko joskus nukahtanut?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tylsää |O mun ukko varmaan nukahtasAlkuperäinen kirjoittaja smoritu:..kun vaimoke vetää esinahan sileäksi terskan taakse ja sitten vasta alkaa se varsinainen imu. Alussa sitä tietty imuttelee ja nuoleskelee vähän päätä ja vartta, ja aloittaa pitää ihan veltolla kullilla. Sitten vähän sen mukaan, miten saa kullin seisomaan. Kieltä pitää käyttää, ja välillä ottaa huulilla tosi kovan otteen esinahasta ja liikutella sitä. Loppuun asti en halua, sillä minua tympii laueta naisen suuhun,,,mutta sinne tissien väliin, siten että molemmat näkevät sen huippuhetken ja sykinnän.