väsynyt äiti
Tilanne on sellainen, että mulla on 3 alle kouluikäistä lasta joita hoidan kotona. Lapset ovat erittäin villejä ja ehtivät joka paikkaan, tekevät tuhojaan ja aiheuttavat oikeasti vaarallisiakin tilanteita (esim säätelevät sähköjohtojen kanssa, rassaavat vessanpöntössä, karkailevat jne jne jne aina kun silmä välttää). Mä alan olla loppu, sairastan todennäköisesti jonkin asteista masennusta koska tunnelin päässä näkyvä valo on varmasti lähestyvä juna eli mä en nyt näe tästä tilanteesta mitään ulospääsyä. Peitän masennuksen tosi hyvin, edes läheisimmät eivät tiedä ajatuksia joita mun päässä liikkuu, mä toivon joka päivä, että tapahtuis jotain sellasta että tää loppuis tai että kuolisin vaikka, ihan sama kunhan vain saisin olla hetken rauhassa. Lapsilla on isä joka ei auta millään tavalla vaikka olen sanonut,että mä ihan oikeasti sekoan kohta jos joku ei ota noita lapsia edes hetkeksi. Sen mielestä on vaan ihanaa kun lapset on vilkkaita ja eläväisiä. Ymmärrän kyllä että on helppoa olla tota mieltä kun ite ei ota vastuuta mistään. Oon sanonut mutsilleni että tilanne on se, että mun ois pakko saada olla rauhassa ja yksin edes yksi päivä niin hän totesi vaan ,että no, sellasta se on kun on pieniä lapsia ja että kyllä mä muistan kun te olitte pieniä... Hän hoitaa veljen lapsia mielellään ja mun isompaa tytärtä mutta näitä pieniä ei.
Mä todennäköisesti kiipeän kohta katolle ja kieltäydyn tulemasta alas ennen kuin joku ottaa mut ja tämän uupumuksen tosissaan. Lapsista en ole ollut kiitollinen enää kuukausiin eivätkä he saa aikaan minussa mitään ilon tai onnen tunteita vaan herättävät minussa vähintään ärtymystä, joskus jopa vihaa ja raivoa. Mitä mä teen?
Mä todennäköisesti kiipeän kohta katolle ja kieltäydyn tulemasta alas ennen kuin joku ottaa mut ja tämän uupumuksen tosissaan. Lapsista en ole ollut kiitollinen enää kuukausiin eivätkä he saa aikaan minussa mitään ilon tai onnen tunteita vaan herättävät minussa vähintään ärtymystä, joskus jopa vihaa ja raivoa. Mitä mä teen?