Hakutulokset

1. Katy Johanna

Jumpsuit... Onepiece yms

Ostaisin, jos oisvat halvempia. Mutta oloasusta en viitsi noin paljon pulittaa.
  2. Katy Johanna

Onko lapseni minun?

Meillä on pojalla punaiset hiukset, vaikkei kummallakaan vanhemmalla ole. Suvussa on muutama punatukkainen.
  3. Katy Johanna

Mihin aikaan teidän 6.luokkalainen pitää mennä nukkumaan?

Meillä menee sänkyyn 20.30, saa katsoa simpsonit ja sen jälkeen lukea hetken. Valot sammutetaan 21.00-21.30. Täälläkin kauhea vinkuminen, kun toiset saa valvoa 22-23 asti. Ja olenkin huomannut, että aika moni kaverinsa on vielä facebookissa tähän aikaan. Joskus vielä silloinkin, kun olen itsekin...
  4. Katy Johanna

Skyr-rahka

Aivan kamalaa sotkua on. :x
  5. Katy Johanna

Katsoitteko eilen Yle Teemalta sitä Vauvat dokumenttia?

Oli tosi mielenkiintoista nähdä kulttuurieroja vauvan hoidossa. Ja erilaisia oloja. Mie jäin miettimään sitä mongolialaista vauvaa, että jäikö se yksin aina välillä. Kun sen jalat oli vaan kapalossa, niin ajattelin, ettei pääse potkaisemaan itseään alas sängyltä. Ja sehän oli välillä kiinni...
  6. Katy Johanna

10 kiloa liikaa

Mie oon löytäny lisää energiaa. Ennen en meinannu saada persettä liikkeelle millään, mut nytkinoon tänä vkl tehny vaikka mitä. Ja sitten se tunne, että mahdun taas vaatteisiin, joihin en ole mahtunut moneen vuoteen. Ja kaupastakin löytyy taas jotain päällepantavaa.
  7. Katy Johanna

Iltapalanne?

Mul meni jo päivällä :D :x
  8. Katy Johanna

Iltapalanne?

Kaurapuuroa.
  9. Katy Johanna

pyöräilykypärä - kun se vaan vaikuttaa niin naurettavalta omassa päässä

Minäkin olen tuntenut itseni typerän näköiseksi kypärä päässä, mutta opettelin käyttämään sitä, jotta voin sanoa lapsillekin, että kypärää pitää käyttää. Turha selitellä lapselle mitään kypärän turvallisuudesta, jos ei itse pidä.
  10. Katy Johanna

Pituus- ja painogallup =)

156 cm ja 65 kg. Ja ihan pakko hehkuttaa, keväästä -10 kg!! Tosin vielä pitäs pudottaa, mut silti =)
  11. Katy Johanna

Miten hoidat kasvojesi ihoa ja ennalta ehkäiset ryppyjä

Pesen vedellä. Tarvittaessa laitan kosteusvoidetta, oikeastaan vaan talvisin. Joskus, kun olen meikannu *lue laittanu ripsaria* niin sitten käytän meikinpoistoainetta. Oishan tota purkkia ja purnukkaa, mut en mie osaa joka päivä niitä läträtä.
  12. Katy Johanna

Ei saa lopettaa unelmointia!!

Unelmani on ihana puolivilliintynyt puutarha, jonka perällä on minun oma soppi. Ehkä riippukeinu tms. jossa makoilen, kun lapset ovat isompia. Luen kirjaa kaikessa rauhassa ehkä kylmän juoman kera.
  13. Katy Johanna

Pikkuhousuketju

Hipsterit =)
  14. Katy Johanna

kamalimmat murresanat?

Hauska ketju =). Mies ja anoppi sanoo, että koira haisee ulolle :x. Eli silloin kun koira on märkä. Jotenki tajusin itekin kuin paljo tulee käytettyä murresanoja ja sekotettua niitä. Miekii nuorena naureskelin luokkakaverille, kun kysyi esim. kehtaatko antaa kynän. Nykysin tulee miunkii suusta...
  15. Katy Johanna

HuOmenta !!

Huomenta! Oisin vielä pötkötelly, mut pienimmäinen herätti pussailemalla käsivarret ja suukottamalla poskea. Jos nyt rauhassa heräilis pari tuntia täs koneella, ehkä sit jatkais eilistä siivousmaratoonia. =)
  16. Katy Johanna

olisiko tarjolla laihdutusvinkkejä?

Muista kunnon yöunet! Mulla ainakin tosi tärkeää painon pudotuksessa.
  17. Katy Johanna

Jäisitkö vai lähtisitkö?

Voimia :hug:
  18. Katy Johanna

Onko mitään rasittavampaa, kuin koko ajan pystyyn kaahiva vauva?

Äh, no täytyy kait pitää tuo oma sit...:whistle:
  19. Katy Johanna

Onko mitään rasittavampaa, kuin koko ajan pystyyn kaahiva vauva?

Mie voisin vaihtaa yhteen murkkuikäseen :D
  20. Katy Johanna

Hävettää, joku täti piti kaupan parkkipaikalla lapsellenii saarnan.

Minä sanon aina lapsille, että varokaa viereistä autoa, kun avaavat oven. Ymmärrän myös, että joskus lapset ovat nopeampia, kun minun suu :D. Tykkään "koko kylä kasvattaa" ajatuksesta, mutta vain silloin, jos oma vanhempi ei ole paikalla kasvattamassa. Jos sanoo asiasta, asiallisesti, niin ok...

Yhteistyössä