olisiko tarjolla laihdutusvinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja löllömaha
  • Ensimmäinen viesti
löllömaha
Kertoisiko joku ihan käytännön vinkkejä laihdutuksessa, kuten esimerkiksi oon kuullu että kahvia kannattaa juoda muutama kuppi enemmän, koska se pitää nälkää.
Enkä tarvitse paasausta, että syö vähemmän ja liiku enemmän.
Tässä on nyt yks kahjo, joka vois kokeilla mitä vaan :)

"Ullapulla"
Syö täysin normaalia kotiruokaa (tee alusta asti itse), ota vain yhden kerran (eli santseja) ja syö vähintään 500g vihanneksia/kasviksia päivässä. Näillä minä laihduin 25kg kahdeksassa kuukaudessa.

kokeillut ja laihtunut
Go fat go -dieetti on tehokas. Syödään pieniä aterioita 5 kertaa päivässä, niin ei tule nälkä. Ruokavalio löytyy netistä helposti. Avaimina tuossa ovat runsaat kasvikset sekä vähähiilarisuus. Paino putoaa 1,5-1 kg viikossa.

[QUOTE="vieras";27155005]Älä syö mitään illalla klo 18 jälkeen. Laihtuu varmasti, vaikka päivällä mättäisi mitä.[/QUOTE]

Täyttä potaskaa. Mä oon laihtunut toistakymmentä kiloa parissa kuukaudessa sillä etten syö ennen klo 18 mitään. Tänään oon herännyt kuudelta ja eka kerran söin viiden maissa, normaalisti myöhemminkin.

"vierailija"
Aloita pitämään ruokapäiväkirjaa, mihin merkkaat kaikki ruokasi. Pyri pitämään säännölliset ruoka-ajat, tai siis aamupala, päivällinen, välipala, illallinen, iltapala. Ja noiden välissä pyri olemaan närppimättä. Pienet annoskoot, juo paljon vettä! Jätä sokeriset mehut, ja limut pois. Esimerkiksi näin. Ja joo mitä joku jo sanoikin tuolla, kotiruokaa vaan. Pyri syömään täysjyvää leipänä ja jos pastaa syöt niin täysjyvää!

Liikunta tietty tärkeä, joku sanoi kerran, että aamulla lenkille ennen kun syö aamupalaa. Joka päivä ainakin joku kävelylenkki. Lihaskuntoa, niin rasvakin palaa paremmin.

"vieras"
Terveellistä ruokaa, säännöllinen aterointi ja annoskoot pienemmiksi.

AAMUPALA ON TÄRKEÄ!

Jätä kaikki paska sinne kaupan hyllylle.

Monipuolista liikuntaa! Intervallitreeniä! Salitreeniä! Aerobista liikuntaa!

"vieras"
Jep!

Aamulla ennen mitään syömistä lyhyt, mutta rankka 15 minuutin intervallitreeni vaikka hökäten ja juosten.

Lähdet vaikka ulos lenkille ja hölkkäät 2 valaisintolpan väliä, seuraavat 2 juokset täysiä, sitten seuraavat hölkkäät ja taas juokset.

Voin taata että rasvaa palaa ja oksennus lentää, tosin se on kaiken vaivan arvoista.

Yhteistyössä