Jumpsuit... Onepiece yms

• Viestiketjun aloittaja Mettäläinen
  • Ensimmäinen viesti
Mettäläinen
Omistatteko ja käytättekö? Alunperin pidin koko ideaa jo ihan omituisena, mutta nyt kun poikani sai sellaisen lahjaksi(10v) niin kulkee kotona aina siinä. Pitäisikö kokeilla itsekin...?

Mulla ja miehellä on kummallakin yhdet puvut. Esim. seppälän sivuilta saa suht. edullisesti (jos juuri nyt on myynnissä). Vielä en tälle vuodelle ole käyttänyt, mutta viileinä "luppopäivinä" ihana asu :)

Jumpsuit
Kyllä noi aikuisten "potkupuvut" on oikein mukavia, etenkin kotona käytettynä. Tietenkin onha tuolla festareillaki näkyny jengilla jumpsuitteja, et kaippa se päälle sen jonkun putelinki saa juotua. Hehe. <a href="http://www.jumpsuits.fi/" target="_blank">Jumpsuit haalarit</a>

"vieras"
Minulla ei ole. Vaikkakin haluaisin kyllä sellaisen, mutta en tähän ruhoon kiitos.

Lapsilla on useampia, kaikilla kolmella. Vauvalla ja 6-vuotiaalla on molemmilla samanlaiset jumpsuitit, ällön söpöä :)
Meillä on kanssa lapsilla useampia, ja erimerkkisiä, ja siis monia tosi kalliitakin. Ja sit meillä on kaksi autoa, kaksikerroksinen talo ja useampia huoneita. Oikeastaan meillä on kanssa aika paljon kaikkea :)

Peyote
[QUOTE="ÖÖK";29182757]Minusta ne on kamalan näköisiä kaikilla. Ihmisistä tulee lihavia Teletappeja ne päällä. Mukavia varmasti ovat mutta tosi rumia.[/QUOTE]

Ei näytä lihavalta jos ei ole lihava. Tai en mä mielestäni ainakaan haalarissa näytä lihavalta, siitä näkyy hyvin, että ei ole vatsaa yms. Ehkä jos ois tosi isot tissit niin sit se vois tehdä vähän tuhdin näköiseksi.

Yhteistyössä