Hakutulokset

1. T

G:Puuvilla, flanelli, satiini...

vai mikä? On siis yöasusi materiaali? Nyt pittää sit valita joku, ei käy, että ei käytä...kylässä kuitenkin tavataan jotain yöasua käyttää vaikka ei kotona käyttäsikään... Ja onko asuna yöpaita, pyjama vai sortsiasu?
  2. T

Ja koskas ne pikkujoulut ovat?Menettekö?

Ja sitten se klassinen kysymys...miten pukeudutte? Millä porukalla meetten juhlimaan? Pikkujouluristeily olisi tuossa 9.12...vaatetuksesta en ole vielä päättänyt...ja työporukalla.
  3. T

Otettaiskos pinoa?

Jos vaikka tämän viikon aikanä piipahtelevat hyppäisivät pinoon....täällä kun on hiukan hiljaisempaa kuin muualla =)
  4. T

Kelläs on

lapsenlapsia jo? Meillä ei vielä eikä ootetakaan vielä, mutta puheissa on haaveita vauvoista noilla nuorilla.
  5. T

NUORUUS ON LAHJA, MUTTA VANHENEMINEN ON TAIDETTA/ ITTVH-Iän

Tää on hyvä :laugh: *tikahtuu itekseen nauruun tunnistaessaan omia piirteitään*
  6. T

Lapsen murrosikä

Totta tosiaan, kenekähän se murrosikä oikeastaan onkaan..vanhempien vai lasten..herää kysymys =) Meillä esikoinen on jo 19,5 v ja hän on murrosikänän aikanaan saanut kaksikertaa kiukkukohtauksen.Eka kerta lentokentällä kun olin lätkäreisuun hänen kanssaan menossa ja pari viikkoa myöhemmin...
  7. T

Milläs pidätte mielen virkeänä?

Onko harrastuksia? Tai jokin taattu juttu jolla saa mielialan nousemaan? Mä käyn vatsatanssissa ja sit toi lukeminen ja käsityöt on hyviä konsteja..ja tietty rakkaat ystävät ja puhelimessa höpöttely.
  8. T

Paljonkos on yhteisiä vuosia takana miehesi kanssa?

Yhteisiä vuosia on takana meillä 21 ja avioliitossa tulee 20 v täyteen joulukuussa.
  9. T

kilpirauhasen vajaa toiminta..

Miulla todettiin kilpirauhasen vajaa toiminta kuopuksen syntymän jälkeen.En ole lihonut,mutta en laihdukaan kovin helposti.Painonhallintaan auttaa liikunta..eli voin syödä melkein mitä tahansa kunhan muistan liikkua.
  10. T

Minkä ikäisiä teidän miehet on?

\ Tätä voisin kyllä ihan suoraan peesata :laugh:
  11. T

Oottekos kovia lukemaan?

Olen.On vain aikoja elämässä, että ei aina ehdi lukea..sitten taas kun on aikaa, niin iskee oikein lukubuumi.Kaikki menee paitsi sotakirjat ja sellaiset missä tapetaan ihan silmittömästi.Juuri sain loppuun Harry Potterin uusimman ja aloitin scifi-kirjaa..sarjan 1. kirja on puolivälissä..en kyllä...
  12. T

syntymäpäivänäni

Onnea sylin täydeltä ja iso hali =)
  13. T

"Vanhana" äidiksi

Mie olin 36 v kun kuopus syntyi ennen aikojaan ja ihan kesken raskauden. Nyt on kuitenkinkaikki hyvin, kuopuksellakin ikää jo 5 v.Mutta jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, niin olisin ollut varovaisempi raskausaikanani. Mutta on monia iäkkäämpiä synnyttäjiä ja kaikki menee...
  14. T

murkkupoika 14v ja 8. lk on laittanut jarrut

Järkeä voi yritää puhua, jos suostuu kuuntelemaan. Voi yrittää myös lahjontaa, jos lkee ja pärjää niin saa jotain..mikä se sit onkaan, kun lukuvuosi päättyy tms.Mutta jos kerta kaikkiaan ei mene mikään perille, niin sitten ehdot tai luokalle jäänti.Silloin tippuu kaveriporukasta ja joutuu...
  15. T

Joko mammat ootte alottaneet joulun suunnittelun ja

joululahjojen miettimisen? Mie itse asias jo pari lahjaa hankinkin ja nyt sukkia neulon pakettiin...

Yhteistyössä