Hakutulokset

1. L

Kauanko olette antaneet vauvalle relatippoja?

Ja tyllerö on 7,5kk. Jos kerran parantaa vastustuskykyä, tai siis pitää vatsan kunnossa, niin kaipa ne on hyväksi vieläkin... Vaikka eiväthän ne halpoja ole...
  2. L

Vauvan kanssa kyläily taapero perheessä

Mä oon kans ihmetellyt tota lemmikkijuttua... Kun sanotaan, että anna kissan olla, tai se voi raapaista jos sitä ahdistellaan. Eikä mee kauaa kun kun muksu tulee käsi naarmulla huutamaan, että ilkeä kissa raapaisi! Ja pisteenä iin päälle kohta on taas joku samalle lapselle sanomassa (että sais...
  3. L

Mitä kaikkea puuhata kohta puolivuotiaan kanssa?

No kun välillä tulee morkkis että olenko nyt laiska äiti kun en jaksaisi koko ajan olla leluja heiluttelemassa ja ojentelemassa :laugh: Kovasti tyllerö hereillä ollessaan kuitenkin kaipaa seurustelu seuraa, jatkuvaa pomppuutamista ja hyppyyttämistä... Toki välillä viihtyy ihan itsekseenkin...
  4. L

Mitä kaikkea puuhata kohta puolivuotiaan kanssa?

Antakaapa kokeneemmat vinkkejä, miten voi päivää kuluttaa kohta 6kk vanhan kanssa? Kun en ole luonteeltani mikään "luontainen tarhatäti" joka keksii kaikkea puuhaa... :)
  5. L

Vauvan kanssa kyläily taapero perheessä

Kyllä tuo kuulosti siltä, että ei huvittais meikäläistä kyläillä tollasissa perheissä. Ei niiden mukuloiden tarvii mitä tahansa saada touhuta. Kiinnitän samaa huomiota myös meillä kotona vieraileviin muksuihin; toiset osaa kyläillä tosi nätisti, toiset temmeltää missä sattuu ja saavat tehdä mitä...
  6. L

Ihana anoppi!

Mulla on myös ihana anoppi, aina auttamassa ja tarjoamassa lapsenhoitoapua milloin ikinä sitä tarvitaan. Anopille siis :hug: ja :flower: !! Onhan se kova aina touhottamaan, mutta tarkoittaa aina hyvää. Plussana myös, että on aina mun puolella kun hänen rakas poikansa törttöilee... ;)
  7. L

Quinny Speedit

Saako istuinta käännettyä selkä menosuuntaan?
  8. L

Quinny Speedit

Saako vanhempiin Speedeihin ostettua erikseen turvakaaren, vai saako sen laitettua vain uusimpiin (2009) malleihin, joissa näyttää olevan kai vakiona? Entä saako istuimen käännettyä lapsen kasvot työntäjään päin, eli selkä menosuuntaan?

Yhteistyössä