Ihana anoppi!

:heart:

perjantaina äitini soitteli, et millos meinaan keitellä sukulaisille synttärikahveet. kahden viikon päästä äitini on tulossä tänne anopilleni kun silloin on synttärini ja pidän kavreille juhlat lauantaina. Äiti ois halunnu, et pidän sukulaisille kahvituksen silloin sunnuntaina kun hänkin pääsisi sitten tulemaan. Mietin hieman, koska silloin lauantaina tosiaan juhlitaan, joten en tiiä, et missä kunnossa sitä sunnuntaina ollaan. Äiti sit ehdotti, et jos mie joisin puolen yön jälkeen vaan tuoremehua, ni ei ois aamulla krapulaa ja voin keitellä kahvit ja leipoa kakun heille.

Anoppi sit eilen asiasta kuullessaan oli sitä mieltä, ettei oo mitään järkeä, koska kerranhan sitä vaan 30:siä juhlitaan, eikä oo mitään järkeä, et äitini vierailun takia miun pitäis lopettaa "juhlinta" kesken, että oisin sit aamulla krapulattomana ottamassa äitini vastaan ja kestitsemässä häntä.

Anoppi sitten ehdotti, että kun kerta äitini on silloin heillä ja samoin poju on heillä hoidossa synttäreitteni takia, niin hän voisi silloin sunnuntaina keitellä kahvit ja laittaa kakun, jolloin miun ei tarvitsis niistä huolehtia ollenkaan. :eek:
Mie olin ihan ihmeissäni ja sanoin, et jos oikeesti haluaa, ni mikä ettei! =)

Mulla on myös ihana anoppi, aina auttamassa ja tarjoamassa lapsenhoitoapua milloin ikinä sitä tarvitaan. Anopille siis :hug: ja :flower: !! Onhan se kova aina touhottamaan, mutta tarkoittaa aina hyvää. Plussana myös, että on aina mun puolella kun hänen rakas poikansa törttöilee... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lions paloma:
Mulla on myös ihana anoppi, aina auttamassa ja tarjoamassa lapsenhoitoapua milloin ikinä sitä tarvitaan. Anopille siis :hug: ja :flower: !! Onhan se kova aina touhottamaan, mutta tarkoittaa aina hyvää. Plussana myös, että on aina mun puolella kun hänen rakas poikansa törttöilee... ;)
Myökin viikko sitten anoppilassa viimeks käytiin ja kun meillä oli silloin vielä talvirenkaat alla, ni appiukko sit kysäs, et eikö olla saatu vaihdettu? ni mies siinä sitten naureskellen kertoi, et ku vaimo ei oo saanu aikasiks viiä renkaanvaihtoon (meillä työkalut meni rikki ) eikä oo katsastanutkaan, ni mie kun sit napautin, et hitto ku pitäis 3v pojun kanssa sinne mennä työpäivän jälkeen, et kyllä vien kunhan mies hakee pojun joku päivä tarhasta, ni appiukko vaan kävi nauramaan ja anoppi kysäs heti, et mitä? Onko mies ruvennu ilkeeks, eikä oo hakenu pojua tarhasta, et mie voisin hoitaa autoasiat? Hyi miestä! :LOL:

Yhteistyössä