Hakutulokset

1. SaWi

lapsen puheesta

meillä poika 5v,neuvola tulossa.Ärrä ei tule puheessa ollenkaan,kui muiden muksut puheloo ja mitähä neuvolantäti sanonee :whistle: ?
  2. SaWi

Montako huonetta olisi riittävä 5-6 henkiselle perheelle?

:laugh: :laugh: tuolta tuntuu kyllä välillä meillähi 4lapsen kaa vaik kahdessa kerroksessa asutaakii
  3. SaWi

Minkähän takia??

meillä ei ravata baariloissa tai muuallakaa kovinkaa usein,ja enimmäksee ollaan sit jollai tapaa samalla reissulla...kummallakaa ei kovia intressejä yksin liitää.mun kaverit ukon kans ja vice versa...minäkii äijäilen välillä :laugh:
  4. SaWi

Minkähän takia??

vaikka on lapsia,montakin niin ei tarvitse lopettaa elämistä :whistle: kun vaan yhteisillä ehdoilla mennään.Jokainen jaksaa taas sit paremmin.
  5. SaWi

kissalla matoja

oksens 3v kissa ja luikeroi siinä matoja,pitkiä.ulosteessa ei ole ollu eläviä eikä kuolleita,madotettu on usein ulkokissa kun on ja nyt loishäätö+parin vkon päästä uus kuuri.osaak joku sanoa miks vain ja ainoastaan se kerran madot ollu näkyvillä?siis tyhmä kysyy missä ja miten miks madot hävis...
  6. SaWi

Mitä mä teen tolla miehellä?

kuulostaa tutulle...ukolla jää vaatteet jne just siihe paikkaan ku kädestä sattuu tippumaa.meillä 3v tyttökii järjestää paikat,jälkensä paremmin.ja kun mainitsen asiasta niin kyllä lentää risuja ja murhaavaa katsetta,marttyyriasennetta... :kieh:
  7. SaWi

vuokatti 14.2

kuka kertoo mitä tapahtuu ystävänpäivänä vuokatin katinkullassa?pitkäst aikaa vaihtuu arki vapaalle näillä isällä ja äitillä :heart:
  8. SaWi

kuuden hengen perheet jotka saa toimeentulotukea

:whistle: en ymmärrä..?ehkä tyhmä...mut meillä mies saa normikuus käteen n.1500e,mä 4sataa risat plus lapslisät 4lasta.nyt ukko lomautettu jo kk.liiton rahat tulee joskus.eli mun rahoilla eletää.pitäs sossua harkita jotta pärjäis.voi meitä.jos sais syödäkii jotai.
  9. SaWi

olisin kiitollinen

verisuonikuvaus se MRI elikkä eri juttuja tutkii kun CT mun mielestä:) HUi millast nukutuksen jälkeen voi tulla...meillä neiti 1v menossa kuvauksiin
  10. SaWi

olisin kiitollinen

jos joku osaisi kertoa vähän pienen lapsen MRI MAGNEETTITUTKIMUKSISTA,tiedän miten se tapahtuu mutta siitä haluaisin kuulla miten tutkimuksen jälkeinen aika sairaalassa ja kotona sujui.Kui pitkään tokkuraa nukutuksen jälkeen ja miten eka yö sit kotona meni.kiitos jos joku tietäis kertoa :heart:
  11. SaWi

miksi aamukahvin/tupakan jälkeen..

jep!välillä ei tarvi ottaa ku kuppi kahvia käteen niin johan läks :laugh: jos ne osais jossai viisaammat selittee,tupakilla tai siis sikarilla sama vaikutus...
  12. SaWi

Kuinka kauan olette olleet kumppaninne kanssa yhdessä?

:heart: 10v7kk yhdessä,10v4kk kihloissa,9v1kk naimisissa.4ihanan ilkikurista muksua :whistle: :heart:
  13. SaWi

parhaimmat sotaelokuvat?

private ryan,windtalkers,ninth legion,platoon,stalingrad...band of bros...onha noita tullu katottuu ukon kanssa.tuos murto-osa mitä hyllystä löytyy :heart: :)
  14. SaWi

Kannattaisiko lotota?

jepjep =) Meillä 2kk sisällä 4kertaa ollu lotossa 4oikein ja arvoilla on tullu joku kymppi plus sit hedelmäpelit...minkä lie edellä...ehkä sen että tulee taas viiden vuoden voitoton kausi :laugh: nimittäi ennen tätä lottovoittoputkea :whistle: neljä oikein oli reilu 3v sitte...
  15. SaWi

nyt sitte sain diagnosin pään ja poskikipuihin...

miehellä noin 10v sitte intissä kuvasivat ontelot ja oli sit kysta siellä.Eivät tehneet mitään sille,eikä tietoa vieläks se ukon ontelois on...Sehä on vaan joku nestekertymä tms jossa bakteereja vai miten se oli..? :whistle: Osanneeko joku kertoo paremmin?
  16. SaWi

MITEN KÄVI SILLE JONKA MIES OLI LÄHETTÄNY YÖLLÄ JOHONKIN VIESTIÄ?

:laugh: :laugh: ON salapoliisi holmesit ja marplet ynnä muut christiet ollu liikkeellä :whistle:
  17. SaWi

MITEN KÄVI SILLE JONKA MIES OLI LÄHETTÄNY YÖLLÄ JOHONKIN VIESTIÄ?

:laugh: :laugh: ON salapoliisi holmesit ja marplet ynnä muut christiet ollu liikkeellä :whistle:
  18. SaWi

Opettaja kolmasluokkalaisille: "Homous on SAIRAUS" ????

Ei ainakaan tunnustaisi asiaa luulisin :laugh: Vaikka jokaisella on omat mielipiteesä niin ei niitä kannata joka paikassa huudella,oppilaille vähiten.
  19. SaWi

Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:
  20. SaWi

Mulle on kans sama miten kukin elää ja rakastaa,ei kai sillä rakkaudella rajoja ole.Ja opettajillakii pitäs olla oma etiikkasa eikä jauhaa omia aatteitaan lapsille jotka ovat alttiita kaikille vaikutuksille.Toivon asian selviävän :flower: :heart:

Yhteistyössä