miehellä noin 10v sitte intissä kuvasivat ontelot ja oli sit kysta siellä.Eivät tehneet mitään sille,eikä tietoa vieläks se ukon ontelois on...Sehä on vaan joku nestekertymä tms jossa bakteereja vai miten se oli..? Osanneeko joku kertoo paremmin?
Mulla on ollut kysta poskiontelossa joskus vuonna -96.
Muistaakseni se puhkaistiin niin että työnnettiin tosta sieraimesta sinne onteloon joku piikki ja tyhjennettiin. Aika kamalaa.. |O
Minun miehellä oli jotain polyyppejä poskionteloissa, ne poistettiin ja kuorikoita höylättiin avarammaksi. Jatkuvasti oli tukossa ja poskiontelon tulehduksia ennen toimenpidettä, lisäks aina väsynyt. Tuli oikein hyvään kuntoon toimenpiteen jälkeen.
Mulla ollut. Ei tehty mitään, vaan käskettiin käymään vuoden päästä uudelleen kuvissa. Kävin kuvissa ja se oli hävinnyt itsekseen. Tosin minua se ei ollut vaivannut yhtään, vaan alunperin kuvat otettiin muusta syystä.
Mulla on toisessa ontelossa 2 vai oliko 3 kystaa. Ei tehdä mitään, ellei ala haittaamaan. Joskus 15-17 vuotta sitten oli kanssa, lisäksi vielä polyyppeja. Silloin poistettiin niin, että suun kautta ikeneen tehtiin pieni viilto josta sitten poskionteloon läpi ja imettiin ja nypittiin ne pois. Tehtiin puudutuksessa joten ei sattunut, mutta tuntu hieman keljulta.