Minkähän takia??

• Viestiketjun aloittaja Jopa naiset toisilleen
  • Ensimmäinen viesti
Jopa naiset toisilleen
Kaikki pitää sallia miehelle. Ryyppyreissut naisen raskausaikana, varpajaiset jne. Ja sitten taas synnyttänyt nainen ei voi käydä edes viihteellä ilman, että on sekä miehet että naiset kimpussa?

Jotenkin kuvottavaa touhua, ainakin mitä näitä palstoja on uskominen.

Eikö naiset kunnioita itseään edes nykypäivänä? OIkein haluamalla halutaan olla kodin ja miehen vallan välissä.

Siihenkö mies naista vain tarvitseekin? Kotiin hoitamaan jälkikasvua. Ja yllätys yllätys tämä nainen ja lapset ottavat usein nykypäivänä vielä miehen nimenkin.

Kai se kummiski jokasen parin oma asia on miten elävät? Minä henk.kohtaisesti en miestä katselis jos mulla ei sais olla omaakin elämää. Sama pätee toisin päin.
Mitä taas tulee siihen että esim pienen lapsen äiti lähtee viihteelle ja lynkataan vaikka täällä johtuu pitkälle kateudesta väitän. Jos äiti tarvitsee sen henkireijän joskus ni miksi sitä ei hälle suotais jotta jaksaa taas kotona?

ellu
no taidat vain itse olla nyrkin ja hellan välissä. Ei mun perheessä tai muidenkaan ystävieni elämässä ole tuollaista. Nainen ja mies ovat tasa-arvoisia nykyään, oletko kuullut? Ja nykyisin tuntuu että miehet ovat tossun alla ja naiset määrää kaapin paikan joka perheessä...

ellu
ja ne baariinmenijä äidin lynkkaajat taitaa olla jotain himouskovaisia lestadiolaisia joilla ei ole enää mitään muuta omaa elämässä kuin tietokoneen näppis, jolla he haukkuvat muita naisia jotaka uskaltavat elää ja käydä oman oven ulkopuolella välillä tuulettumassa viihteellä.

meillä ei ravata baariloissa tai muuallakaa kovinkaa usein,ja enimmäksee ollaan sit jollai tapaa samalla reissulla...kummallakaa ei kovia intressejä yksin liitää.mun kaverit ukon kans ja vice versa...minäkii äijäilen välillä :LOL:

Yhteistyössä