Hakutulokset

1. naaris

Hirveän kaamea kipu!

Hirvitti oikein lukea läpi millaista kipua olet käynyt läpi! :o Olen rv23+1 ja noin viikko takaperin heräsin itsekin kovaan kipuun, joka oli nimenomaan koko vatsaa peittävä kipu ja alapään vihlominen. Odotin ensimmäistä ja äidilläni on tullut keskenmeno joten pelkäsin tietenkin pahinta ja...
  2. naaris

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

eveksi: Tervetuloa meidän muiden odottajien joukkoon! :) :flower: Kuinkas siulla on raskaus sujunut tähän asti? Oletko saanut osasi ihanista raskauden oireista kuten pahoinvoinnista tai mielialavaihteluista? Muuten, tässä viestiketjussa et ainakaan ole ainut joka odottaa esikoistaan ja on ihan...
  3. naaris

Ovulaatiotestit

Olen ymmärtänyt, että jokainen testi toimii jokaisella hieman eri tavalla. Osa raskaus- ja ovistesteistä on herkempiä kuin toiset. Kaverini käytti CB:n ovistestiä ja totesi sen toimivaksi, mutta hänellä oli säännöllinen kierto. Sanoi vain että jos epäsäännöllinen kierto niin voi olla kallista...
  4. naaris

Ovulaation merkit + ovuloimattomuus!?!?!

Noista en osaa sanoa, mutta maailman paras ja toimiva neuvo on stressaamisen lopettaminen (itse tein plussan n. kk päästä siitä kun "jätin" vauvahaaveet ja oltiin kumminkin melkein 2vuotta yritetty ilman ehkäisyä). Kannattaa varmasti lääkärin kanssa jutella, jotta tiedetään mahdollisien...
  5. naaris

Kärsimätön odottaja: Tervetuloa muiden odottajien joukkoon! :flower: Kuinka odotus on sujunut? :) Eihän tuo pakkaus niin paljoa voi painaa, kun kyseessä kumminkin suurimmaksi osaksi pieniä vaatteita ja pientä muuta roipetta. Varmasti saa yksinkin kannettua, vaikkakin muodoltaan voi olla...
  6. naaris

raskaana vai ei?

93: Miehen ei tarvitse välttämättä laueta sisääsi, sillä siittiöitä voi karata "ennen aikojaan", eli ei kannata sulkea sitäkään pois. Tosiaan jos kyseessä odotettu raskaus voi keho myös tehdä halutut raskausoireet (ts. haamuraskaus), mutta voi hyvinkin olla että olet raskaana. Kannattaa ostaa...
  7. naaris

-lina: Minullakin oli erittäin vahva poika olo ja poikahan meille tosiaan tulee :) Itse käyn paljon UFFeilla ja Fida lähetystoreilla (sörnäinen, hakaniemi, iso roba), mutta Myyrmäki hallissa on taas keväällä suurkirppis, josta on älyttömän paljon myyjiä ja suurinosa yllättäen vauvanvaate myyjiä...
  8. naaris

Mitä äitiyspakkauksen väreistä tullut palautetta? Itse sangen rakastuin siihen pakkaukseen ja onneksi saan juuri sen pakkauksen, ihanan super retro! <3 Olen niin heikkona reoro tyyppisiin vaatteisiin ja väreihin. Kirppiksiltä olen hamstrannut 70- ja 80 luvun potkareita ja alushousuja :) <3...
  9. naaris

Vakiosäätäjä: Ikävä kuulla jatkuvasta pahasta olosta! :( Itse kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista ja jonkin verran oksentelusta rv14 asti ja nyt viikolla 21+4 oksennusrefleksi erittäin herkässä, takahampaita pestessä nousee usein ylös asti tai kovasti yskiessä, mutta onneksi ei päivittäistä...
  10. naaris

Stressaava tiedottomuus sikiön voinnista (vuodatus)

Erittäin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen päästiin ultraan metrojen jumituksesta huolimatta. Ultrassa kätilö rauhoitteli minua ja ultran myötä selvisi että kaikki oli hyvin. Hänkin sanoi tuosta että jos liikkeitä ei tunne niin voi olla että vauva kääntynyt selkärankaanpäin potkimaan, eli...
  11. naaris

Stressaava tiedottomuus sikiön voinnista (vuodatus)

Painin pahan stressin ja paniikin kanssa siitä etten tiedä onko sikiöllä kaikki hyvin kohdussa. Tiedän että tämä on varmasti turhaa ja älytöntä stressaamista, mutta en tiedä ketä muuta tästä piinaisin ja pyytäisin neuvoa .. Ollaan rv 21+2 menossa ja sikiön ensiliikkeet tunnettiin selvästi...
  12. naaris

Täälläkin tunnettiin ensiliikkeet selvästi mieheni kanssa 25.12! Aivan mahtava kokemus ja vauvan potkiminen on vain jatkunut, etenkin saunassa on melkoinen mellakka aika kohdussa! :D Keskiviikkona meillä myös rakenneultra ja jänskättää onko siellä terve natiainen, mutta ainakin aktiivinen kaveri...
  13. naaris

Onnea hirveästi MMeemi! :flower: Joko olette aloittaneet nimen miettimisen vai onko se jo "päivän selvää"? :) Täällä odotetaan kuumeisesti tokaa ultraa ja parempia liikkeen tuntemuksia. Mennäänhän täälläkin jo rv 20+0! <3
  14. naaris

MMeemi: Kertoiko he sukupuolta vai oltiinko siellä jalat ristissä? :) Me odotetaan rakenneultraa kuumeisesti joka siirtyi 2.1 tiistaille ja voi että, se on kuin joulu meille! Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan meille tulisi poika mihin uskonkin tai olen jo pitkään pelännyt/aavistellut...
  15. naaris

maidon herumine alkuraskaudessa?

Raskaustestillä testaamaan - varma tulos. Kyseessä voi olla myös "haamuraskaus", jolloin keho kehittää raskauden oireet kun raskaus on hyvin toivottua.
  16. naaris

Jaajo tulee takaisin radioon

Jaajo on hyvä ja hauska juontaja, mutta paluu on mielestäni "maitojunalla kotiin" -tyylinen. Lähti ovet paukkuen vannoen hänestä tulevan suurta ja tullaankin takaisin nopeammin kun hauki kaislikosta lähtee. En arvosta kyseistä juontajaa ollenkaan ja parempiakin aamushowta on saatavilla muilta...
  17. naaris

Oletteko ostaneet vauvalle lampaantaljaa? Oliko hyvä, paljon maksoi ja mistä ostitte?

Ostan itse varmasti vaikka meille toukokuussa vauva syntyykin. Taljaa käyttäisin vaunuissa ja etenkin pulkassa sitten talvella <3 Miulla oli semmoinen lapsena ja oli ihan ylirakas kaikilla tavoilla ^u^
  18. naaris

Haamuviiva hävisi testiajan jälkeen?

Ohjeissa lukee, että testiin ei pidä luottaa testin näyttöajan umpeuduttua (yleensä n. 10min) sillä tulokset voivat vaihtua/haihtua ja siksi niihin ei saa uskoa. Jos haamu oli plussa, niin tee ihmeessä huomenna uus ja ota kuva, onhan se hienoa tehdä plussatesti! ;) terveisin kolme...
  19. naaris

Alkoholi ja hedelmöittyminen/alkuraskaus

Komppaan edellistä, eli turhaa huolehdit. Hedelmöidyttyään munasolu kiinnittyy ja lähtee kehittymään, eikä se ole sikiö muutamaan ensimmäiseen viikkoon. Itse olin niitä hysteerisiä myös, joka ensi neuvola kerralla parahti itkemään, koska sain tietää vasta viidenellä raskausviikolla että olin...
  20. naaris

Pelkään lapsettomuutta!

Makkarissa kannattaa olla sen verran ku tuntuu hyvältä, mutta mitä useemmin siellä on sitä suurempi toden näköisyys on raskautumiseen. Kumminkin on hyvä muistaa että munasolu on hedelmöittymiskykyinen 12-24h ja siittiöt ovat toimintakykysiä noin 1-2 päivää naisen sisällä. Jos kiertonne on...

Yhteistyössä