Onko kyseessä raskaus?
Rintani ovat kasvaneet silmillä nähtävästi viikossa sekä ovat pinkeät.
Ne jopa pursuvat ennen sopivista rintaliiveistä.
Olen nähnyt lapseen liittyviä unia
D)
Olen myöskin ollut allapäin ja itkuinen.
Viime yönä nukkumaan käydessäni kaikki alkoi pyörimään päässäni ja tuli mieleen voiko rintojen ihmeellinen kasvu, johon ei sisälly kummempaa arkuutta, liittyä raskaana olemiseen?
Lueskelin muitakin ensioireita ja tänään koko päivän alavatsassa on ollut jännä painemainen tunne, sekä olen ollu todella uupunut. Tarkemmin miettien minua on särkenyt päätäkin pari päivää. Huimaustakin on ilmennyt tänään jos olen nopeasti noussut esim sängystä.
Harrastin ensimmäistä kertaa suojaamatonta seksiä poikaystäväni kanssa 8.12 mutta hän ei tullut sisääni. Olemme sen jälkeen tehneet ehkä nelisen kertaa samoin. Otin käyttööni ehkäisyrenkaan 27.12 kun luulin menkkojeni alkaneen. Ne olivat kuitenkin noin. 6 päivää etuajassa ja todella niukat ja oudot.
Samana päivänä poikaystäväni myöskin tuli sisääni.
Nyt kuitenkin uskon olevani raskaana, ilmeisesti touhutipoista, koska ei kai raskaus voi näkyä 10 päivän päästä hedelmöityksestä?
En vielä haluaisi tehdä testiä, vaan odottaa ainakin ensi viikon alkuun ja katsoa jatkuuko oireet.
Voi olla että haaveilen ja kuvittelen muita oireita, mutta tissit on ainakin paisuneet!
Mielipiteitä?