Ihanaa kun täällä on jaksettu kirjoitella! Mulla *huokaus* pahoinvointi ja oksentelu jatkuu edelleen, just eilen neuvolassa puhuttiin, että tää ei sitten mun osalta taida loppua ollenkaan.
Viikkoja 19. Liikkeitä tuntuu, paino ei ole noussut mutta maha on kasvanut ja äitiyshousut piti jo ostaa. Varmaan toi pahoinvointi tekee sen, että vaikka maha kasvaa niin joku muu ehkä sitten pienenee. Olen kyllä pystynyt kuitenkin syömään, ja veriarvot on hyvät. Silti olen niiiiiiiiin kyllästynyt oksentamiseen. Onko kohtalotovereita?
Miten te pärjäätte rintavarustuksen kanssa? Mulla on suurentunut jo tässä vaiheessa kahdella kuppikoolla, onneksi lähtötilanne oli lähinnä litteä lauta, muuten vois olla tukalampi tilanne.
Samalla tuli kauppoja kierrellessä huomattua, että mun kokosille ei sitten ole olemassa imetysliivejä. Kun ympärys on 65 tai nippa nappa ehkä 70 ja kuppikoko kuitenkin tällä hetkellä jo D, niin taitaa mennä nettiostoksiksi. Lisähankaluutta tuo se, että inhoan sellaisia ohuita liivejä, joista nännit näkyy ja tuntuu läpi - ja imetysliiveissä tuntuu tosi vähän olevan sellaisia paksumpia, pehmustettuja malleja.
Ootteko jo tehneet hankintoja vauvalle? Meillä anoppi on riehaantunut, on pullonlämmitintä ja harsovaippaa ja purulelua ja vaikka mitä
Itse en ole ostanut kuin pari vaatetta kirpparilta, ehtiihän sitä kai vielä.
Sukupuolesta sattuikos tähän pinoon yhtään tytön odottajaa? Mullakin on poikaolo, on ollut koko ajan. Saas nähdä mitä ultrassa sanotaan muutaman päivän päästä.