Jaajo tulee takaisin radioon

• Viestiketjun aloittaja radionkuuntelija
  • Ensimmäinen viesti
radionkuuntelija
Mitä mieltä porukka on Jaajon paluusta radioon? Aika tunteita herättävä kaveri. Häntä yleensä joko vihaa tai rakastaa. Rankkaa, roisia ja rivoakin huumoria aamuihin. Puhutaan juomisesta, panemisesta ja uhkapeleistä....

Itse pidän... Like it a lot :)

Mitä muut on mieltä?

"vieras"
Jaajo on ärsyttävän roisi varsinkin jos pilkkaa uskontoa, alapääjutut ei niin haittaa- mutta kuitenkin, verbaliikka ja juttujen aito jaajomaisuus vetävät puoleensa. Kun Jaajo lopetti olen kuunellut lähinnä klassista tai RadioDeitä, noi muut teiniäkspokskihikihihahahaa jutut ei vaan kiinnosta.

Jaajo on hyvä ja hauska juontaja, mutta paluu on mielestäni "maitojunalla kotiin" -tyylinen. Lähti ovet paukkuen vannoen hänestä tulevan suurta ja tullaankin takaisin nopeammin kun hauki kaislikosta lähtee. En arvosta kyseistä juontajaa ollenkaan ja parempiakin aamushowta on saatavilla muilta kanavilta ^u^

"vieras"
Paras tähän mennessä ollu, aamupojat, hmpf... Vittu miten joku voikin olla niin huono. Niistä ei vitsiä saa vaikka tikulla kaivaa, hautajaisiakin synkempää niiden meno.

"sasa"
Mitä mieltä porukka on Jaajon paluusta radioon? Aika tunteita herättävä kaveri. Häntä yleensä joko vihaa tai rakastaa. Rankkaa, roisia ja rivoakin huumoria aamuihin. Puhutaan juomisesta, panemisesta ja uhkapeleistä....

Itse pidän... Like it a lot :)

Mitä muut on mieltä?
Ei jaksa kuunnella. Liian "nuorta". Itse kuuntelen Radio Aallon Dynastiaa.

Yhteistyössä