Hakutulokset

1. S

Haluaisin ostaa..

Ei sattus olemaan juuri tuota turvavyöistuinta myynnissä?
  2. S

Haluaisin ostaa..

turvavyöistuimen! Ei kovin vanhaa, kolaroimattoman, ja hyvässä kunnossa olevan.. Olisko kellään? :)
  3. S

Päivitä, päivitä, päivitä ja päivitä..........

Mistä mistä tuollaisia isoja punaisia???? :D
  4. S

Help!!!

pissatulehduksen oiretta.. Juo nyt paljon ja soita huomenna päivystykseen ja kerro oireistasi. Voivat määrätä suoraan kuurin ilman näytettä, tosin tuo sinun sektio voi vaatia käynnin, ettei oo mitään siihen liittyvää.
  5. S

turvavyöistuimista..

eikö kukaan? Huomasin kyllä toisen ketjun, mutta siinä oli kyse pienemmästä lapsesta.. Meillä poika siis 3,5vuotta..
  6. S

turvavyöistuimista..

Alkas olla ajankohtanen uuden istuimen osto.. Minkä merkkiset turvavyöistumet olette kokeneet hyviksi? Hinta? Ja mistä olette ostaneet? :flower:
  7. S

kuvaile päihteidenkäyttöäsi

yhdesti tai kahdesti vuodessa baarissa. Ilta sisältää n.3 pullo-olutta ja pari paukkua. Muuten joskus otan "hömpsyt" iskän pullosta.. Jotensaki jääny vähällä, vaikka miksei sitä saunakaljaa vois joskus ottaa! :D
  8. S

Koira allergian oireet?

ja eikös nyt oo jo jotain siitepölyä ilmassa?
  9. S

G:paljonko teillä menee ruokaan kuussa?

voi hitsi! Kertokaa nyt oikeesti mitä te sieltä kaupasta ostatte? Ja millasia ruokia laitatte? Ja monestiko viikossa käytte kaupassa? Meinaan mulla tarttis pyrkiä tuohon 300-500 euroon.. :\| Aina on rahat loppu, ja vaikka mitä sieltä ostan, nii kohta on taas kaappi tyhjä.. \|O \|O \|O...
  10. S

Yrittäjä miesten vaimoja?

\ Mun mies on yrittäjä jossa on kyllä toinenki osakas. Vaikuttaahan se ajallisesti ja rahallisesti meidän elämään.. Meillä on yks lapsi, ja koen että miehen työn ja harrastuksen takia minulle ja lapselle jää liian vähän aikaa. Tai kyllähän se kotosalla on vapaa-ajalla suurimmaksi osaksi...
  11. S

Nyt tarviis apuja!!!

ja koirat ja lapset myös liukastelevat parketilla! Kun se pitää lakata, että pysyis kauemmin hyvänä.. Pöh. =)
  12. S

opiskelevia äitejä

:wave: Täällä yks mamma jolla on taas motivaatio karannu jonnekki paremmille apajille! \|O Viikko olis aikaa tehdä yks tod.laaja tehtävä, nii ei saa aikaseks.. Sit olis kyllä vielä vajaassa kahdessa viikossa 3 tenttiäki tulossa.. :kieh: Antakee lussalaiset potkua mun elämään!! :wave...
  13. S

Delasko tää palsta?

:saint:
  14. S

380-20.5%=????????

No oletin että tuo 380 on euroo, ja mun laskuopin mukaan kun siitä poistaa 20.5% nii se olis 302.10 =)
  15. S

uhmaa (äitillä ja lapsella)!!!!

minäki aikani veivasin niitten ruokien kanssa. Nykyään se on silleen, et jos ei kelpaa, nii on syömättä. Ja seuraavan kerran ruokaa tulee ku on sen aika, ei mitään napsuja välissä! Muutaman kerran ku nälissään oli, nii kyllä alko muistamaan.. :ashamed: (huono äiti) Ja mitä sitte tuli niihin...
  16. S

voi että mä säikähdin

pakko kertoo oma säikähdys muutaman vuoden takaa.. Oltiin yökylässä hyvän ystäväni luona ja poika oli varmaan vuoden ikäinen. Mentiin illalla sitte pesulle, ja olin ite suihkun alla kun huomasin että mitä pojalla suussa.. HÖYLÄN TERÄ! :o siis partahöylän! Onneks ei käyny kuinkaan, mut mamma...
  17. S

Tupakoitko lastesi vierellä kun olette julkisella paikalla?

\ samoilla linjoilla muoks. tuleekohan kohta "kakkaa" niskaan? :saint: <br><br>
  18. S

Kenellä käy siivooja?

Kiitos! :flower: Harkitsen tätä hyvin hyvin vakavasti! Kun tuo siivous ei tosiaan ole mun juttu.. :ashamed:
  19. S

Tykkäätkö JUOTAVASTA jugurtista?

mä tykkään niistä pirkan juotavista. Tavalliset jugurtin yököttää.. :x
  20. S

Kenellä käy siivooja?

maksatko joka kerta siivoojalle vai esim. kerran kuukaudessa? Lähettävätkö laskun? Entä miten se kotitalousvähennys toimii? :D

Yhteistyössä