mulla ei ne oo ikinä menny mihinkää...jos en oo päivittäny |OAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:|O Helvetti...
Nuo aiheet ei etene mihinkään, jos en koko ajan päivitä sivua.
Muilla?
Mistä mistä tuollaisia isoja punaisia????Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:joo samaa kirosin mielessäni että koko ajan saa päivittää,päivittää ja vielä kerran päivittää...
Ei miulakaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:mulla ei ne oo ikinä menny mihinkää...jos en oo päivittäny |OAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:|O Helvetti...
Nuo aiheet ei etene mihinkään, jos en koko ajan päivitä sivua.
Muilla?
http://www.mesenet.org/hymiot.php?k=2&s=64 tuoltaAlkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:Mistä mistä tuollaisia isoja punaisia????Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:joo samaa kirosin mielessäni että koko ajan saa päivittää,päivittää ja vielä kerran päivittää...
Kyllä ne vaihtuu kun käyn kirjottamassa jonnekkin ... luulisin pitääki katsastaa nyt kun klikkaan tän menemäänAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Siis eikö muka teillä ennen, kun olette jostain ketjusta palanneet noihin aiheisiin, ole ne aiheet liikkuneet mihinkään? Ootte joutuneet ihan koko ajan päivittelemään?
En tiiä osaanko selittää ymmärrettävästi mut siis kun palaan tästä tohon mitäs nyt-etusivulle niin koko aikana kun oon tätä kirjottanu ei muka oo tullut uusia viestejä mihinkään. Näkyvät vasta kun päivitän sivun...