Hakutulokset

1. S

crocksin työkengät..

kyselin tässä yks ilta niistä kengistä, ja tilasinkin semmoset.. Mutta ku ne on isot!!! :kieh: ja seuraava pienempi koko taitaa mennä liian pieneksi.. PRKL! Saako näitä "oikeita" crocksin kenkiä ostettua jostain oikeesta kaupasta? Tilasin siis nää isot kengät netistä..
  2. S

mistä hyvät työkengät?

hmm, taidanpa minäki tuollaiset laittaa! Kiitti avusta! :flower:
  3. S

mistä hyvät työkengät?

mites jos jalka hikoilee paljon, nii kuinkanhan nuo crocksit toimii? onko sukat märkänä? Nuo kyllä himottas...! :D
  4. S

mistä hyvät työkengät?

alkas työharjottelu sairaalassa, ja pitäs saada kunnon työkengät.. Mistähän niitä löytää? Sen olen huomannut kyllä, että tavallisilla sandaaleilla ei tee mitään, jalat vaan kipeytyy ju päivän kulkee.. Ja hyvää ja halpaakaan en oo löytäny! :saint: Osaisko joku auttaa?
  5. S

kun vastaa palstan viestiin..

.. niin mihin on hävinny kaikki hymiö-jutskat? Tässä nämä kyllä näkyy, mut ei sillon ku on vastaamassa.. Hmm.. missä vika? En oo vähään aikaan lukenu palstaa, ja nyt vasta huomasin..
  6. S

onko kellään upon kodinkoneet?

minä erehdyin myös ostamaan upon pesukoneen.. Toimi n. 4 kk ja sen jälkeen alko veettuilu.. Korjausmiehet kävi vissiin kans sen 4 kertaa. Lopulta kysyin että mikä ihme se on, ku eikö upo kuitenki pitäs olla hyvä??!! Joo, on ollu hyvä nii kauan kun on valmistettu suomessa. Muutama vuosi valmistus...
  7. S

MIKS EI PALSTA PÄIVITY?

no nyt päivittyy.. =) siis ei ookkaan itekseen, kun tuota päivitä nappulaa painamalla, mut viimeiseen tuntiin ei noussu ku muutama topicci ylöspäin. Mutta ku laitoin tän samaisen viestin, nii johan alko toimiin! :D
  8. S

MIKS EI PALSTA PÄIVITY?

vai onks täällä tosiaan näin hiljasta? Viimeisin kirjoitus näkyy olevan klo 22.54...
  9. S

Viikoksi mummolaan?

mä oo kans viemässä omaa poikaani (3.5-vee) mummolaan reilun 300 kilomertin päähän. Oon itekki pari päivää siellä, ja sit olis tarkotus tulla ite kotiin.. Aluksi ootin tuota viikkoa kuin kuuta nousevaa, mutta nyt mulla epäilyttää.. :/ Poika oli viimeyön tässä samalla kylällä mummolassa...
  10. S

tuntuu etten saa kontaktia omaan lapseeni :(

[/b] Kyllä se nuorikin äiti voi olla väsynyt, yllätys yllätys! :/ Niin olin minäkin silloin ja olen edelleen..
  11. S

Oisko kiva talo?

musta olis ihana! Muakaan ei oikeen tuo sininen sykähdytä, mutta maalaamalla se hoituu! =)
  12. S

Olen niin kateellinen!

Kerronpa tähän omat fiilikset.. Reilu kuukausi ollaan suunniteltu, että poika menee viikoksi mummolaan (matkaa 350 km). Lauantaina olis lähtö.. Olen iloinnut asiasta ja odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.. Mutta nyt sitte tuntuu, että raskinko jättää poikaa sinne.. Miten pärjää.. On se viikko...
  13. S

Nestemäinen Ariel?

:flower:
  14. S

Nestemäinen Ariel?

Tässä yön "pimeinä tunteina" mietin semmosta, ett' onko nestemäisessä arielissa zeoliittia? Tai yleensäkään nestemäisissä pesuaineissa?
  15. S

kuumetauti

mulla kans kiinnostas tietää.. Pojalla nous eilen illalla kuume.. :/
  16. S

huuonetistä..

kiitokset vastanneille! :flower:
  17. S

huuonetistä..

entäs jos jollain tuotteella on hintavaraus, niin näkyykö se summa missään?
  18. S

huuonetistä..

elikä, jos haluan jotakin ostaa, nii miten saan yhteyden myyjään? Jos käytän korotusautomaattia, pitääkö olla rekisteröitynyt? Kun ostan jotain, niin onko ollut tapana että ensin maksetaan tuote, ja myyjä vasta sen jälkeen laittaa tuotteen postiin? Kiitti jos joku viittii vastata! :flower:
  19. S

Haluaisin ostaa..

oisko sulla laittaa kuvaa? Se on siis semmonen istuin, mihin lapsi tulee auton omilla vöillä kiinni
  20. S

Haluaisin ostaa..

eikö kellään?

Yhteistyössä