mummola on reilun 800km päässä niin ei sitä saa sieltä poiskaan kesken kaiken. en mie muuten ole huolissani, oli siellä viime kesänä miehen kanssa ja minä viikon sinkku ja perheetön mut tylsäähän mulla oli ja hirveä ikävä. onneksi ees mies jäis tällä kertaa kotiin....Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:päästä. soita pojalle joka päivä ja kysele kuulumisia. Voithan sä hakea pojan pois jos siltä tuntuu.
Itse en ehkä viikoa pystyis olee erossa,mutta ehkä jos soittelis joka päivä ja kuulis että toisella kivaa siellä
niin,mutta jos kesken viikon ikävä iskee niin kyllähän sinne pääsee vaikka matka pitkä. Mutta kyllä kaikki varmaan hyvin menee.Alkuperäinen kirjoittaja Serendipity:mummola on reilun 800km päässä niin ei sitä saa sieltä poiskaan kesken kaiken. en mie muuten ole huolissani, oli siellä viime kesänä miehen kanssa ja minä viikon sinkku ja perheetön mut tylsäähän mulla oli ja hirveä ikävä. onneksi ees mies jäis tällä kertaa kotiin....Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:päästä. soita pojalle joka päivä ja kysele kuulumisia. Voithan sä hakea pojan pois jos siltä tuntuu.
Itse en ehkä viikoa pystyis olee erossa,mutta ehkä jos soittelis joka päivä ja kuulis että toisella kivaa siellä
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Serendipity:mummo tuopi takas. me mennään sit koko perhe heinäkuun lopussa taas sinne. idea oli että pojalla ois mahollisimman pitkä kesäloma päiväkodista niin mummo viettää nyt 2vkoa omaa lomaansa pojan kanssa. ekan vkon on täällä meillä ja tokan nyt sit ilmeisesti siellä mummolassa.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:päästä. soita pojalle joka päivä ja kysele kuulumisia. Voithan sä hakea pojan pois jos siltä niin,mutta jos kesken viikon ikävä iskee niin kyllähän sinne pääsee vaikka matka pitkä. Mutta kyllä kaikki varmaan hyvin menee.
tuoko mummu pojan viikon päästä takas vai haetteko?
en oo yhtään huolissani etteikö mummo pärjäis, mehän ollaan pojalle ihan ilmaa ku mummo tulee kylään.... mut ikävähän sitä tulee.
sen teemmä. KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:no eihän oo sitten mitään epäilystäkään. Nautitte omasta ajasta