meillä poika 1v ja tuntuu etten saa mitään yhteyttä,kunnon otetta lapsesta. viikonloppuna olin tosi väsynyt jatkuvasta yöheräilystä ja sitten päivällä räjähdin ihan kunnolla syyttömälle lapselle. tuntui että kaikki kaatui päälle,kun huonosti nukuttujen öiden jälkeen poika vain kiukutteli eikä mitkään normaalit rutiinit (syöminen,vaipanvaihto,pukeminen)sujuneet ilman vääntöä. huusin siis varmaan kymmenen minuutia naama punaisena ja sen jälkeen itkin toiset kymmenen minuutia ja tuon jälkeen poika selvästi välttelee minua,eipä kyllä ihme..en saa katsekontaktia,kiemurtelee irti kosketuksesta ja jos menen lattialle mukaan leikkiin niin lähtee pois. on lopettanut "juttelemisenkin" minulle lähes kokonaan,miehelleni kyllä kertoilee tarinoita ja hymyilee. kadun tuota kiukunpurkaustani ihan älyttömästi ja olen sen jälkeen yrittänyt hellitellä ja paijata,mutta poika käyttäytyy kuin olisin vieras. voiko lapsi traumatisoitua tuosta kokemuksesta,jos on tapahtunut vain kerran? kerta liikaa,mutta kumminkin..tuntuu tosi kurjalta.. :ashamed: