Hakutulokset

1. S

KAUHEE HUOMINEN

:'( huomenna on serkun hautajaiset.(31v) :'(
  2. S

Onkohan se kaapattu 3-v tyttö löydetty?

mikäs juttu tämä on? en ole kuullutkaan.. :'(
  3. S

Jos lapsen elämässä on vain äiti

joka aina huolehtii, eikä muita aikuisia (vaikka olis ihan ydinperhekin), niin jotenkin aika umpimieliseltä tuntuu. Kyllä sitä lasta muutkin voivat kasvattaa, ja siitä pitää hyvää huolta, kuin äiti 24h/vrk. Missä on isovanhemmat, täsit, sedät, kummit jne? Minä oikeesti säälin teitä äitejä...
  4. S

Voi BAMBI parkaa

:( http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1363271
  5. S

teille kaikille

alatte täällä mollamaan ihmistä jonka elämästä ette tiedä mitään, tämäkö on sitä kuuluisaa äitien elämää? jostain on löydettävä reitti purkaa omaa pahaa oloaan kun kotona mättää. mitä sitten jos mies on jättänyt naisensa koska on löytänyt uuden? onko se teiltä pois? vai onko kaiken tämän...
  6. S

kaavinnan jälkeen kohtutulehdus

Mulle tuli kaavinnan jälkeen kohtutulehdus :( ja aika nopeasti vielä. Ei siitä ollut kuin 3 päivää kun kivut tuli, 4 päivänä menin lääkäriin ja sain vahvat antibiootit 2 viikoksi. Ei kivaa ei! :( Tuskaa tuskan perään :'( Jos vähänkään epäilet että on tulehdus, MARS LÄÄKÄRIIN JA HETI...
  7. S

Varhainen km ja uusi raskaus?

Jos se ois km niin tulis sieltä vähän muutakin kuin limaa.. Et ehkä ei sulla kuitenkaan ollut km. Menkat nyt vaan oli myöhässä, sellaista sattuu kun raskautta niin kovasti toivoo. :/ Jos se ois ollu km, niin sanotaan että vähintään yhdet, mutta mielellään kahdet menkat pitäis oottaa jotta...
  8. S

Epparihaavan jälkikivut

Kuulostelisin taas, onko lisää joilla kokemuksia näistä ikävistä jutuista. Itellä on aika polille parin viikon päästä. Soitin kun sain kutsun, eikä kuulostanu kovin lupaavalta. Kuulemma lääkkeitä tai fysioterapiaa voisi kokeilla, sanoi sairaanhoitaja, vaikka ei edes tiennyt mikä mulla on...
  9. S

Epparihaavan jälkikivut

Masentaa täälläkin, ja ahdistaa tää tilanne. Sinä joka kerroit että meni noin vuosi, onnistuiko sitten jo yhdynnät sun muutkin..? Koitan kaivaa jotain positiivista uutista itselleni, ettei ihan menisi synkistelyyn tämäkin päivä.. :(
  10. S

Epparihaavan jälkikivut

Eppari ja repeemän jäljet vaivaa täälläkin. Synnytyksestä nyt 9 kk, ja oon käynyt useemman kerran lääkärissä. N. kuukausi sitten vaivat paheni taas kun olin yrittänyt aloittaa liikuntaa edes vähäsen. Yhdyntää on kokeiltu alle kymmenen kertaa, ei meinaa tulla mitään. Kävin ny taas uudella...
  11. S

Hermovaurio synnytyksessä?

Onko kellään kokemusta / tietoa synnytyksessä tulleesta hermovauriosta? Olen käynyt lääkärillä joitakin kertoja synnytyksen jälkeen, ja viimeksi sanottiin, että jatkuviin kipuihin saattaisi olla syynä hermovaurio. Synnytyksestä on aikaa 9 kk ja siinä ensimmäisen asteen repeämät, joita lääkäri...
  12. S

Miten ketoa lapselle koiran kuolemasta??

Niin ja Melli, kyllä lapselle voi surunsa näyttää ja pitääkin. Miten lapsi ikinä oppii käsittelemään omia tunteitaan jos vanhemmat eivät näytä hänelle esimerkkiä/mallia? Itke toki ja sano että olet surullinen. Mutta muista sanoa myös ettei tässä mitään hätää ole vaikka äiti/kummitäti itkee...
  13. S

Miten ketoa lapselle koiran kuolemasta??

Minä en sanoisi ihan noin kuin kengu-81. Muutoin lapsesi voi alkaa pelkäämään sairastumista -> hänkin joutuu jonnekin pois tai vanhuutta. Eikä suostu ottamaan lääkkeitä koska ne eivät auta -> joutuu taas pois jonnekin. Itse en ole lemmikin poismenosta joutunut vielä lapselleni puhumaan, mutta...
  14. S

miltä näyttää kesken...?

Siis mulla on ollu epäilyksiä moneen kertaan, et mulla on ollu keskenmenoja... ja useammin kuin kerran olen löytänyt pienen, noin 2 - 5 cm pitkän soikeahkon möykyn vessan pytyn reunalta..kaksi kertaa sisäreideltäni. Sitä kysyisin, että lienevätkö nämä alkioita...? Niin selvästi ne ovat eronneet...
  15. S

LÄÄKKEELLINE KESKEYTYS

mä sain eilen (perjantaina) ne ensimmäiset lääkkeet, maanantaina sitten polille ja alapäähän pillerit ja alkaa se kunnon vuoto, pelottaa ja kauhulla odotan. :(
  16. S

Onko isovanhemmattomia lapsia?

Hei, minä olen jo mummo, mutta aikanaan minulla ei ole ollut mummeja eikä vaareja ja se on aina harmittanut. Nyt kun olen itse mummo , ei kuitenkaan tunnu hyvältä kun lukee noita muita palstoja, olis ehkä parempi lasten vanhempien mielestä ettei paljon pitäis yhteyksiä, ettei sotkeutuis heidän...
  17. S

alkoholisti pappa

Vanhempiaanhan ei valitettavasti voi valita, mutta suututtaa kun mun isä aina vaan juo. Olen laittanut stopin että ei saa tulla kylään eikä edes soittaa päissään. Noh, aika hyvin on jo pitkään menny, nyt sitten hän sai idiksen maksaa meidät koko perhe päiväksi särkänniemeen. Tultiin yöjunalla...
  18. S

Sektio pelon takia..

Elina -80! Miten sulla asia edistyy? Löysin juuri tämän ketjun, ja taistelen sektion puolesta Lahdessa. Muualla todettu fyysinen vika käännettiin pelkoasiaksi, ja pelkokeskustelut tuntuvat olevan pelkkää käännyttämistä ja itkettämistä. Koko odotus muuttunut sen myötä ahdistavaksi. Onkohan...
  19. S

Pelottaa.

Kontrolli-ultrassa näkyi ettei kasvua ole tapahtunut 6:nnen viikon jälkeen joten tämä raskaus on ohi. Eilen sairaalassa selvisi, että vauvoja olisi ollut tulossa kaksi ja syy voi olla siinä. Kaksoisraskaus voi olla riski. Tää tuskan määrä on niin valtava etten välillä tiedä miten jaksaa...
  20. S

Pelottaa.

\ Surullista, että sinulla on asiat menneet noin :( Raskausviikkoja piti olla utraan mennessä 7+4 mutta alkion koko vastasi vain viikkoja 6+0. Ultra tehtiin alakautta ja niin tehdään seuraavakin. Ja yksityiselle menen, taas. Neuvolaan soitin tuskissani mutta sieltä sanottiin ettei tarvitsisi...

Yhteistyössä