Hakutulokset

1. S

Pelottaa.

Kävin alkuraskauden ultrassa ja alkion viikot eivät vastanneet viikkojen määrää jotka kuukautisista laskettuina pitäisi jo olla. Reilu viikko oli heittoa ja alkio niin pieni, ettei sydänääniäkään vielä löytynyt. Nyt on reilun viikon päästä uusi ultra, jossa sydänäänten pitäisi jo näkyä jos...
  2. S

harmaita hiuksissa

mulla kans joo.. ja ikää vasta 22. semmosia yksittäisiä valkosia hiuksia... ja ne on ilmestyny tokan raskauden jälkeen, eli viime syyskuusta eteenpäin. aihe on niin nolo, etten kehtaa keneltäkään oikein neuvoa kysyä, edes mieheni ei tiedä tästä :ashamed: tekisin mitä tahansa että harmaantuminen...
  3. S

vieraat synnytyksen jälkeen?

\ Tosi kamalaa. Suoraan sanoen mä lähtisin melkein ovat paukkuen, pois ellei mieheni kunnioittais toivettani. Eikä mitään "kiukuttelua" huvikseen vaan sä olet väsynyt, omaa rauhaa kaipaava raskaana oleva nainen!! Suutu miehelles kyllä sen kuuluu ottaa sun tarpeet ja toivomukset huomioon...
  4. S

Pyytäkää rohkeasti sairaslomaa!

Mulla oli siis keskenmeno lähes kuukausi sitten, sairaalasta antoivat sairaslomaa vain 2 päivää ja sen jälkeen normaalisti töihin, vatsassa on ollut nipistelyä koko ajan mutta lääkärille soittaessani sanoi sen olevan normaalia kohdun palautumista. Nyt tänään jouduin sitten lääkäriin kun kivut...
  5. S

Millaista hoitohenkilökuntaa?

Mua kohdeltiin jatkuvasti niinkuin olisin tullut tekemään aborttia, ja vielä lähtiessä sairaalassa huutelivat perään "kannattaa keskustella lääkärin kanssa sopivasta ehkäisymenetelmästä jatkossa!"
  6. S

KM: jälkeen, miksi ei voi heti yrittää vauvaa?!

Mulla oli keskenmeno vajaa kuukausi sitten, sanoivat että yhdet kuukautiset kannattaa odottaa ennen uuden yrittämistä että kohtu vahvistuu kun on kokenut kovia, ja että varmasti kaikki entinen tulee pois. :hug:
  7. S

keskeytys mielessä

En tiedä minne olisi pitänyt kääntyä, ei ole ketään kenelle puhuisin tästä asiasta. asia voi olla teille joillekkin arka, toivottavasti ette tuomitse minua siitä että joudun harkitsemaan tällaista....
  8. S

keskeytys mielessä

Heippa! Ongelmana tässä on se, että meillä on jo 2 ihanaa lasta, itse olen vajaa vuosi sitten valmistunut ammattiin (jäin suoraan äitiyslomalle), avomies opiskelija. Nyt pienimpämme on 1/2 vuotias (vanhin 3v),kärsin syn.jälkeisestä masennuksesta ja raskaus viikkoja on tullut täyteen 9 ja...
  9. S

Jaksaakohan tuo mieheni mun rinnalla?

Voimia teille. :hug:
  10. S

ei äidillinen

Luulin olevani sopiva äidiksi ja rakastavani tätä kotiäitinä olemista, mutta en tunne itseäni äidiksi ja tunnen vieraantuvani lapsesta joka uhmaa päivät pitkät ja kiusaa sisartaan. En kertakaikkiaan osaa hillitä hermoja vaan huudan pää punaisena kun ei sana mene perille. En kestäisi kuulla sitä...

Yhteistyössä