Kauhealta tuntui lukeakin noita teidän juttuja.
Mua on ahdistanut, että jo ennen kuin lapsi on syntynytkään niin tänne vain tulee vieraita. Ja kun kaukaa tulevat niin tottakai vierailut venyvät moneen päivään.
Nyt,kun laskettuaika alkaa olla käsillä niin haluaisin todellakin keskittyä vain siihen, että saan levätä silloin kun minulle sopii!! Enkä jaksaisi passata yhtään ketään!
Mutta yllätys yllätys, taas ollaan yökylään tulossa :headwall:
Sanoisin asiasta päin naamaa, jos kyseessä olisi omat porukat. Mieshän vetää herneen nenään jos menen hänen vanhemmiltaan kieltämään vierailun.
Keskustelimme tästä asiasta viimeksi, kun hänen vanhempansa olivat lähteneet...mutta kuuroille korville taisi mennä minun toivomukseni :headwall:
Auta armias jos tänne tullaan silloin, kun ollaan vauvan kanssa kotiuduttu. Silloin harkitsen muuttavani vaikka hotelliin, että saan olla rauhassa. Kaipaan sitä rauhoittumista jo tällä hetkellä sillä yöt menevät huonosti eli päivällä täytyy yrittää nukkua. Mutta yritä siinä nukkua, kun vieraat heräävät 7 jälkeen aamulla. Sitten alkaa se passaaminen, joka on pakko tehdä sillä muuten annetaan ymmärtää että en tee mitään!!!!!
Ja kun ei jaksaisi millään seurustella. Ei sitä voi olla kuin kotonaan jos on vieraita talossa, eikö vain?
En tiedä olenko itsekäs ihminen, kun en halua vieraita, mutta en vain ole tottunut siihen. Kotona pitäisi minun mielestäni saada olla kuin kotonaan ja vieraita kutsutaan ITSE silloin kun ITSELLE SOPII eikä silloin kun VIERAILLE ITSELLE SOPII. Kaiken huippua on se, että ne itse kutsuvat itsensä. Ilmoittavat vain, että silloin ja silloin ollaan tulossa. Eikä kiire ole pois...ei missään nimessä. Kylässä on niin mukava olla :headwall:
En ymmärrä sitä, että miten niille ei mene jakeluun olla välillä poissa täältä. Kuukauden välein ramppaavat kylään. Raivostuttavaa!!! Ne ei tajua, että meilläkin on oma elämä, johon en todellakaan halua apen tai anopin kuuluvan (liiaksi). Aivan kuin ne kuuluisivat jo kalustoon! Eivät koskaan kysy, että käykö teille tai parenpi olisi kun eivät kysyisikään sillä miehelle se käy aina. Jättäisivät vaan tulematta, ihan kokonaan. Olen niin tympiintynyt :'(