miltä näyttää kesken...?

Siis mulla on ollu epäilyksiä moneen kertaan, et mulla on ollu keskenmenoja... ja useammin kuin kerran olen löytänyt pienen, noin 2 - 5 cm pitkän soikeahkon möykyn vessan pytyn reunalta..kaksi kertaa sisäreideltäni. Sitä kysyisin, että lienevätkö nämä alkioita...? Niin selvästi ne ovat eronneet tavallisesta vuodon mukanaan tulleista limakalvon palasista.... Tää on alkanu oikein ahdistaa.... raskaustestejä en ole tehnyt, kierrot on aina olleet niin epäsäännöllisiä. Kertokaa, himiset kokemuksianne... kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan...

Noiden kuvausten perusteella ei voi varmasti sanoa, voi hyvinkin kuulostaa keskenmenolta. Jos oikeasti epäilet, että sinulla olisi taipumus useisiin keskenmenoihin, niin tee ihmeessä testi seuraavalla kerralla. Ei noista kuvauksista aina tiedä. Testin jälkeen voisit hakeutua tutkimuksiin, jos epäilet, että sinulla olisi jotain vikaa jatkuvasti siinä, ettei hedelmöitttynyt munasolu kiinnity.

Jos menkkasi kuitenkin aina alkavat ajallaan, kyse on korkeintaan kemiallisesta raskaudesta eli on vain hipaissut kohdunseinää. Silloin ei vielä voi olla kyse alkion poistumisesta. Tosin jos kiertosi on epäsäännöllinen, ei tätäkään voi sanoa, mutta ei heti alussa vielä kovin isoja jäämiä voi poistua elimistöstä. Joskushan tosin se kohdun limakalvokin on hyytymää.

Hmm... No mulla oli raskausviikkoja 6+3 (viimosen ultran antama tulos) ja "synnytin" nyrkin kokoisen möykyn. Sieltä tuli kaikki kerralla.

Jos mietin että mitä eroa tuolla normaaleihin kuukautisiin niin samalla kuin sikiö tuli ulos niin tuli todella paljon verta. Niin että heikotti nousta vessasta.
Nyt km:sta 4 päivää ja vuoto rupee olemaan vähäistä.

joo mutta itse alkio ei niillä viikoilla ole sentin mittainenkaan vielä,ollut sitten muuta raskausmateriaalia mukana tai sitten juuri hyytymää ym..ja ap kyseli että 2-5cm kokoinen jne että onko kyseessä alkio..

juu sitä juuri tarkotinkin että eipä ne alkiot kovin suuria tuossa vaiheessa vielä ole.itselläkin keskenmeno viikolla 6+jotain ja mun kohalla ei vuoto pahemmin poikennu kuukautisista,oli vaan runsaampaa kun normaalisti.

Mulla tämä ulos tullut raskausmateriaali oli kaiken kaikkiaan kooltaan alle sentin kokoinen. Raskaus oli aivan alussa menkat pari päivää myöhässä.

Tämä "köntti" oli kirkas vaalean ruskehtava jonka keskellä millin kokoinen tumma pallukka ja tämän ympäröineen vaaleanruskehtavan "liman" ympärillä jotain kudoksen tapaista vaalenpunaista kuin lihaa hyh.. Tämä tuli ulos ensimmäisenä! ja mukana muutama tippa verta, ja sitten illan mittaan enemmän verta. :'(

Yhteistyössä