Hakutulokset

1. K

(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Nyt pikaisesti vain omaa napaa. Sain viimein Terveystalon gynen mielipiteen gynekäynnin ajoittamisesta. Heidän mukaansa kannattaa ajoittaa käynti noin kierron puoliväliin eli 28 päivän kierrolla noin päiviin 14-15 ajatuksena luultavasti ovulaation ajankohta. No ihanhan se ei noin mene näin...
  2. K

Ai niin ja niistä ovistestesteistä: miulla ainakin lukee että paras aika tehdö testi on klo 12-20 välillä.
  3. K

Hyvää ystävänpäivää ja laskiaista kaikille. Hui kauhistus sentään minkälaiseen testiin sinut Sharona laittoivat. Mutta nyt on putket auki joten jospa mahdollisuudet nyt tuplaantuisivat. Ja hyvältä kyllä kuullostaa tuo, miten monet ovat aukiolotutkimuksen jälkeen plussanneet. :heart: En...
  4. K

Täällä peukut pystyssä Danulille, koko päivän olen yrittänyt käydä kurkkimassa joko on lisää uutisia. :heart: Ja tosiaan, kyllä sitä hyvin mielellään suo sen plussan pisimpään yrittäneille, vaikka kyllä sitä oikeasti alkaa jo itsekin kaivata. Mutta ei tällä kertaa siis tänne suunnalle sitä...
  5. K

Kuinka paljon meitä kuumeilijoita on?

Esikkoa yritetään, jo 10 kk takana.
  6. K

No voihan harmistus Siiris, mutta nyt sait kuitenkin päätöksen megakierrolle, joten eikun uusin kujein seuraavaan kiertoon. Täältä tullaan perässä luultavasti tänään tai huomenna, aamulämmöt oli jo muutaman kymmenyksen eilistä alempana. Varasin muuten eilen ajan sinne yksityiselle gynelle vai...
  7. K

Huomenta vaan kaikille! Olipa täällä ihania uutisia viikonlopun jäljiltä, onnea Valeska! :heart: Tosi harmi kuitenkin, että muilla on ollut ikävempiä kohtaamisia tädin kanssa. Ja tuo Siiriksen tilanne mahtaa kyllä jo käydä tuntumaan raskaalta. Kannattaa varmaan tosiaan mennä lääkärillä...
  8. K

Huomenta. Kiitos tsempityksistä. Joo, kai se teoriassa voisi olla kiinnitymisvuotoa, mutta en oikein usko siihen, kun tätä on minulla joka kierrossa. Ja nyt eilen sitten oikein punaisen sävyisenä. Mutta on kyllä ollut kumma viikko, ihan järkyttävää turvotusta ja menkkakipuja ja viime päivinä sit...
  9. K

Tämä on ihan sairasta tämä minun toimintani, tämä on varmaan 11 kerta tämän työpäivän aikana kun käyn vilkuilemassa onko tänne tullut uutta tekstiä. Ja jälleen olen siinä epätoivon kasvun pisteessä eli minun kohdallani joka kierrossa viikko ovulaation jälkeen tulee olo, että ei onnistunut...
  10. K

No voihan #*¤#¤&%"&" Sharona ja Manuliina. Olisi saanut paskatäti pysyä poissa. :hug: :hug:
  11. K

Peukut pystyssä täälläkin! Oispa ihanaa Sharona! Pitää tulla kurkkimaan aamukahvin jälkeen jossain vaiheessa. :heart:
  12. K

Sunnuntaita vaan siskot. Kumma eläjä tuo täti kun joka paikkaan pitää kylään änkeä. Mutta nyt vaan uuteen nousuun sitten. Tosi ihanaa, että Clado ja Hlemmur saitte ne clomireseptit ja saatte lääkkeet käyttöön. Monet on niillä lukemani mukaan onnistuneet. :) Itsekin niitä kohden olen varmasti...
  13. K

Joo, pitää kyllä hiukan perehtyä tohon kirjaan ja muiden kommentteihin. Olisihan se kuitenkin hienoa, jos joku olisi keksinyt luonnollisen ja toimivan tavan tähän hommaan. Mut helppoahan sitä on myös toivottomia ihmisiä rahastaa... Täällä ovis lähestyy vai liekö jo mennyt. Tuo lämpäjen...
  14. K

Hei täältä hiljaisuudesta. Täällä taudin kourissa kärvistellään. Kuumetta on (tosin vain hyvin vähän) ensimmäisen kerran moneen vuoteen. Ja ovista alkaa pukata päälle sopivasti kun on kuumeessa ja nenä vuotaa. Kyllä on hehkeää pupuilua... Mutta lämpöä ainakin on, eikös se ole ihan selvä...
  15. K

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Ihanaa Hlemmur! Olen onnellinen puolestasi (kun kerran itsekin olet), ajoituskin on kohdallaan! Ja onnea OddMolly! Voikun me kaikki muutkin pääsisimme niitä masuja silittelemään. Sharona: Melkoinen pommi varmastikin nuo kaksoset. Mutta varmastikin tosi iloinen uutinen siellä! Pitääkö...
  16. K

Samaa olen miettinyt noista tuntemuksista, mulla siis tuntuu asioita vain vasemmalla puolella. Toivottavasti toinen puoli ei ole epäkunnossa. Tsemmppiä lekurille Sharona! Toivottavasti suostuvat myös ultraamaan.
  17. K

Mulla taitaa olla meneillään kp 5, mutta eipä tuo niin nökönuukaa ole... :) Hlemmurille peukut pystyssä. Toivottavasti ajoitus osuu nappiin.
  18. K

Ostin ne mulimet ihan tosta paikallisesta luontaistuotekaupasta, maksoi vähän yli 20 ?. Annostuksesta en vaan nyt oikein tiedä kun pullossa oli se 15-20 tippaa 4xpäivässä, mut en mie näin työpäivinä viitti pulloo lähtee roudaamaan töihin. Ja eikös sen niksauttajan ohje ollu 40 tippaa päivässä...
  19. K

Niistä kupeista... Mitä kokoja teillä on ja oletteko muitakin valmistajia käyttäneet kuin tuota mooncuppia? Clado mainitsit ainakin Lunetten. Ajattelin vaan kun osassa noissa näyttää olevan myös jotain ihme ikäsuosituksia sen lisäksi onko synnyttänyt vai ei. Oiskohan tuollaisen pienen kupin...
  20. K

Jepulis jee, mullekin voi päivittää kp 2 ja yk 7. Haluu muuten kans tuommosen about 28 kierron, meikä se saa ovista odotellakin taas seuraavat 23 päivää... Ostin muuten sitä mulimenia, en tiedä vaikutuksista, liekö lumelääkettä vaan ja saisiko tuota edes ottaa ilman homeopaatilla käyntiä...

Yhteistyössä