(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Cladoceran, melkoisia pillereitä! Mutta kerrankin saa v***ttaa ihan huolella, on jotakin mitä syyttää!!

Pinklady81, voi kun sulla tärppäis, tsemppiä hirmuisesti!! Kyllä mä sinuna jo uskaltaisin testata! Mutta mun hyve ei olekaan koskaan olut kärsivällisyys... Taitaa Hlemmurilla kuitenkin olla pointti, kyse ei ole kuin yhdestä halvasta liuskasta, joten anna mennä vaan!

Myrtle, hyvä hyvä! Pidä pääsi, pian miehesi tajuaa, mitä on menettämässä!

Valeska, sun oirees kyllä kuullostaa niiiin siltä, että kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää, samoin Siiriksen! Ja Sharona, älä sinäkään vielä heitä toivoa hukkaan, niin kauan kun täti pysyy kaukana, on plussatoiveita!

:heart:

Clado voi meidän vaihdevuosimammaa :heart: :D

Mua jännittää niin kovin tää tilanne, vaikka toisaalta on kaikki toivo jo mennyttä, mutta outoa on, ette itäti ole vielä tullut yllättämään. Rasittavaaaaaaaaaaaargh.

Siiris Voi vimpula, on sullakin jännät paikat! Jos ne testit ei tule huomenna, meet ostamaan jonkun testin ja teet, ei sillä että ittes takia, mutta meille muille pitää suoda mielenrauha :D

Huoh...joo kyllä pian pitää saada mielenrauha..tirautin tänään pienet itkutkin kun tuli kinaa (siis todella pientä) miehen kanssa ..ja sit kun tuli kyyneleet niin ei niille tullut edes loppua..hormonimyrskyt ihan selkeesti heh..mut lisäksi palelee kokoajan..lämmöt siinä 37,1.

Joo lupaan että perjantaina testaan viimestään...Yritin kääntää tän positiiviseks ja aloin laskeskeleen et hei..eihän ne menkat oo vasta kun 5-7 päivää myöhässä...eli oikeesti hyvin on mahdollista että testi ei vielä oo näyttäny jos mulla on jotenkin alhaiset ne hormonitasot... Sori tuli vaan oikeen kunnon vuodatusta ja pelkkää omaa napaa..

Sharona oikeesti tsemppiä sulle ihan hirveesti, sä jos kuka ansaitset kyllä kunnon plussat :heart:

Kunnon PLUSSA PUHURIT ihan koko porukalle..toivotaan että nyt pian tulis ja paljon plussia..niin JA ISOT ISOT HALIT.. :whistle: puhaltaa plussaa...

Torstai 4.2.2009

[/url]

Cladoceran........29........kp 5/33-38.........................yk 12
Ritu82................27........kp 6/28-32.........................yk 2
Iitukka80...........30........kp 7/28..............................yk 2
Joyan.................29........kp 10/28-33.......................yk 7
Hlemmur............27........kp 21/?...............................yk 6
Katinka-82.........27........kp 27/35-42.......................yk 7
danuli79.............30.......kp 27/25-32........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 27/27-31........................yk 3
Sintti -79............30........kp 29/26-30........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 29/25-37........................yk 9
Manuliina.......................kp 30/25-31........................yk 5
Valeska..............28........kp 31/25-29........................yk 3
Opal.................. 29........kp 35/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 37/28-34........................1v6kk
Siiris80...............29........kp 40/32-34........................yk 4

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..
Myrtle.................27

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

Huomenia!

Tänään onkin edessä hassu päivä! Miehellä on 30-v synttärit lauantaina, ja minähän olen järjestellyt kaikenlaisia ylläreitä sille. Eilen tuli postissa sen synttärilahja, joka oli tietenkin PAKKO avata heti... :LOL: Ihan kun pieni lapsi kärkkymässä ja ravistelemassa pakettia! Oli tuo hiukan ihmeissään, kun sieltä paljastui MacBook Air :D

Sitten olen järjestänyt sille ylläripyllärin - tänään saapuvat Italiasta serkku ja parhaat ystävänsä, menen kentälle vastaan heitä, ja ollaan sitten täällä kotosalla odottamassa kun herra tulee töistä, en malta odottaa, että näen rakkaan naaman, kun tajuaa ketkä on kylässä :D

Jotain säästin lauantaillekin sentään, eli yllätysbileet! Varasin Amsterdamin keskustasta aussibaarista kulmauksen, ja n.35henk on siellä sitten yllättämässä illalla! :heart:

Eilen illalla kun tulin kotiin, oli pakko kertoa miehelle siitä testistä, tai siis niistä kaikista, ja että myöhässä ollaan.. Sehän innostu! Sitten se koko ajan sanoi "ole ja pysy raskaana, joohan?" :heart:

Kp 1/28-31 :'( Ja vituttaa rankemmin ku varmaan ikinä ennen. Tämän menneen kuukauden aikana olen nimittäin kuullut neljä vai viis raskausuutista tuttavapiiristä, ei jaksais enää olla ainoo ei-raskaana :'( Perkele. Eiköhän kaikki tullu nyt sanottua mitä mielessä olikin. Koitan palata joskus hiukan reippaammalla mielellä.
Tsemppiä kuitenkin muille, täällä vielä moni viettää piinaavaa aikaa :whistle:

Sharona voihan paski kp 1... :hug: voi kun sä oot ollu ihana miehelles ja järkännyt kaikkea!! Teillä on ihana viikko menossa! :heart: Toi vierasylläri ja vielä yllätysbileet on ihan huimat!

Ja Manuliina :hug: ehkä voin aavistaa miltä susta tuntuu... Elämä voittaa taas parin päivän päästä! :hug: :hug: :hug: :hug:

Voi eiiii Sharona ja Manu! :( :( Ihania synttäriyllätyksiä sulla Sharona, tosi, tosi ikävää, et se paras mahdollinen lahja jäi antamatta. :/

Seuraavaksi toiveet sitten Siiriksessä ja Valeskassa. Niin ja Pinksussa. Mut täti löytää ma mennessä kuitenkin, turha piiloutua. Paitsi kun mä olen häipymässä toiseen osoitteeseen, jospa se paska-akka eksyis matkalla.

Clado ja Danu ja joku muukin jos kyseli, niin mun suunnitelmani siis on muuttaa 2-4viikoks muualle, ja tauon jälkeen jutellaan, miten asiat jatkossa menee jos halutaan jatkaa. Mä haluan näyttää meille molemmille mitä on edessä, jos asiat ei nyt viimeistään muutu. Mä aika paljon siedän, kun olen pahempaakin nähnyt, mutta rajat ne on mullakin. Ja täs nyt tuli ilmi viikonloppuna jotain muutakin, mikä oli sitten se viimeinen niitti mulle. Ei mitään kovin vakavaa, mutta ottaen huomioon tän kaiken muun teineilyn, niin päätin vihdoin toimia.

Otan tietysti samalla myös sen riskin, että meillä onkin parempi olla erossa, mutta parempi sekin selvittää ennen häitä. Enkä mä usko, että siinä niin tulee käymään. Ei ainakaan mun kohdalla. Kyllä mä haluan ton paskapään kanssa loppu elämäni viettää, mut sen on lakattava pitämästä meitä itsestään selvyytenä ja lopetettava noi kuvitelmat, et parisuhteessa voi ikuisesti juoksennella miten ja missä haluaa. Jos sellaista elämää kaipaa, pitää joko olla yksin, tai etsiä joku sellainen, joka sitä jaksaa katsoa. Ugh!

Tämä on ihan sairasta tämä minun toimintani, tämä on varmaan 11 kerta tämän työpäivän aikana kun käyn vilkuilemassa onko tänne tullut uutta tekstiä. Ja jälleen olen siinä epätoivon kasvun pisteessä eli minun kohdallani joka kierrossa viikko ovulaation jälkeen tulee olo, että ei onnistunut taaskaan ja syynä siihen tuhruilu, joka taitaa olla taas alkamassa. Hajotuttaa. Taitaa olla viisainta lähteä kohta kotiin möhnöttämään sohvalle.

Voi napa Sharona ja Manuliina! Se täti on sit yks pyllynreikä. Jaksamista!! :hug:

Sharona, sähän oot ihan ykkösvaimo! Aivan mahtava syntymäpäivä on miehellesi tulossa! Nauttikaa siitä sydämenne kyllyydestä!!

Mä täällä elelen kierron viimevaiheita. Oireita on, mutta ei mitään kovin innostavia.

Nämä oireet mulla on ollu aikaisemminkin (tuloksetta), ja niin nytkin:
- aaltoileva huono-olo
- flunssaista oloa
- lämmöt puoli astetta korkeemmalla
- kiukuttaa ja itkettää (tänään rupesin vollaamaan, kun radiosta tuli tuutulaulu, oujee)
- vatsan nippailua
- tisskivut
- armoton väsy

Nyt kuitenkin vielä yksi, ihka uusi ja outo oire:
- Tänään oudot repäisykivut navan tienoilla (tosi kivuliaat), samassa paikassa myös elohiirimäinen fiilinki

Ja lisäksi: ei ollenkaan menkkakipuja. Yleensä mulla on tosi vahvat menkkakivut jo melkeinpä viikkoa ennen h-hetkeä.

Toivo nostaa päätään, mutta edelleen mulla on tosi tosi vahva olo siitä, että en ole raskaana tälläkään kertaa.

Sharona ja Manuliina :hug: :hug: :hug: :hug: jaksuja molemmille! Toivottavasti toivo taas nostaa päätään hetken päästä!

Harmittaa kyl sharonan puolesta, ku sä oot järkänny kaikkee superkivaa yllärii, niin oishan se ollut huisia antaa viel yks synttärilahja, mut kyllä se jossain viel oottaa sekin lahja, toivottavasti meille kaikille suodaan sellanen kohdallemme. Olipas se sekavaa tekstiä ;)

Mutta toivon et sharona sun ylläreistä ja koko viikonlopusta tulee tyhmän tädin vierailusta huolimatta ihana! :heart:

Agaetis hyvältä kuulostaa sun oireet! :) Mua vähän kadehdittaa noi oireet, ku musta tuntuu et kaikille on niitä hirveesti. Itellä ei oo ikinä mitään kerrottavaa, tosin oireettomuuskin voi olla oire, mut ei mun kohdalla. Haluisin kans tuntee jotain, vaikkei sit oiskaan tärpänny! Ovis on niin selkee, kaikkine kipeine rintoineen, mut sit ei mitään, ei kertakaikkiaan mitään, tylsää :ashamed: Sori tää vuodatus!

Myrtle oot kyl tosi rohkee! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä, ja miehes tajuaa kuinka ihana sä oot, ja haluu luopua teineilystä ja keskittyy jo aikuisen ihmisen elämään ja parisuhteeseen. Tsemppiä ja jaksuja rohkeelle naiselle! :heart:

Ihanaa et huomenna on jo perjantai ja viikonloppu alkaa! :)

danuli, älä turhaan anteeksi pyytele, täällä kuuluukin vuodattaa! Mä en tiedä, kumman ottaisin mieluummin, oireet vai ei oireita... Toisaalta oireet on kivoja, mutta ne saa toivon nousemaan turhaan, ja sit tipahtaa vaan korkealta...

Mooi..täällä kans yhtä masis fiilikset..sain tänään postista niitä testiliuskoja 3 kpl ja kusin samantien purkkiin sellasta kunnon vesipissaa heh kun oon juonu kokopäivän vettä mut en malttanut odottaa aamuun ja tein sit testin ihan omaksi kiusakseni...... ja tyylipuhdas negahan siellä oli. Tälläkertaa ei ollut edes roskishaamua kun tulin salilta kotiin. Noh meinaan anyway huomen aamulla testata. ...
Mulla on kyl kans toivo menny ei oo ku rinnat kipeytyny ja finnejä tullu..samat leukapielinäpyt ollu jo 2 viikkoa...mut tällähetkel muuten ei tunnu oikeestaan miltään..paitsi et vi...ttaa rankasti :snotty:

Sharona: oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pahoillani siitä että täti tuli taas jälleen kerran :'( Paljon haleja sulle..
Oot oikeesti aivan mahtava kun oot järjestänyt noin ikimuistoiset 3-kymppiset. Toivotaan että saatte mahdollisimman pian maailman upeimman lahjan. Btw Amesterdam on ihana kaupunki, mäkin oon asunu hollannissa puoli vuotta (Rotterdam) ja tulee käytyy aika usein vieläkin kun jäi ystäviä. Nauttikaahan kaikesta huolimatta juhlahumusta ja tärkeistä ihmisistä :) :hug:

Manuuu...voi ei myös sua..hemmetin täti kun kyläilee jokapaikassa. Mulla on ihan sama fiilis itkettää jo valmiiks kun ihan varma että täti tulee any minute...tai et mulla on kunnon hormonihäiriö kun ei täti tuu enkä näytä olevan raskaanakaan..anyway paljon tsemppiä Manu sulle..ja iiso :hug:

Myrtle: Kuulostaa kyl et oot tehnyt niin oikeen ratkasun. Yleensä kun on vähän erillään saa enemmän perspektiivii asioihin ja näkee asiat selkeämmin..mitä molemmat haluaa. Ja muista, jos se ei ymmärrä niin silloin ei oo ansainnut sua!!

Katinka: mäkin mietin mitä jos ois kiinnittymisvuotoa ?

Agaetis: Sä oot nyt meidän toivo tälle kk:lle.....tsemppii paljon =)

Jep onneksi on viikonloppu mulla on jotenkin niin kova vitutus ja itku herkässä että ihanaa et saa relata hieman. ISOT HALIT KAIKILLE, ja hei kyllä me KAIKKI vielä plussataan ennemmin tai myöhemmin :heart:

Huomenta. Kiitos tsempityksistä. Joo, kai se teoriassa voisi olla kiinnitymisvuotoa, mutta en oikein usko siihen, kun tätä on minulla joka kierrossa. Ja nyt eilen sitten oikein punaisen sävyisenä. Mutta on kyllä ollut kumma viikko, ihan järkyttävää turvotusta ja menkkakipuja ja viime päivinä sit kovia muniskipuja (mistä viimeistään voi päätellä tädin pakkailevan kamojaan ja odottavan kulkuneuvoa tähän osoitteeseen). Mut seuraavassa kierrossa on nyt sit sen lekurin vuoro, niiden on pakko ottaa vastaan jo kunnallisellakin kun on omituisia nämä kierrot.

Tsemppiä teille muillekin masiksen vallassa oleville. Synkkä paikka aina tämä kierron päättyminen on. Mitenkä siihen raskauden mahdollisuuteen alkaa olla niin vaikeaa jo edes uskoa?

Sharonalle ihanaa synttäribileviikonloppua (typerästä tädistä huolimatta). Kyllä olet ihana miehellesi.

Vielähän siellä listoilla näyttää olevan jännääjiäkin. Plussatkaahan nyt kaikki, Agaetis, Siiris, Danuli, Valeska... +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Agaetis:
Nämä oireet mulla on ollu aikaisemminkin (tuloksetta), ja niin nytkin:
- aaltoileva huono-olo
- flunssaista oloa
- lämmöt puoli astetta korkeemmalla
- kiukuttaa ja itkettää
- vatsan nippailua
- tisskivut
- armoton väsy

Mulla on niinkuin just nämä oireet paitsi tuo vatsan nippailu. Sen lisäksi sellainen hiki vähän väliä ja jatkuva vessahätä.

Mä oon itkenyt miehelle kahtena iltana ja katkaissut puhelun :ashamed: .

Mutta mää jatkan itseni kiusaamista.. Odottelen vielä menkkoja viikon. Silloin testaan, koska pidetään kihlajaisjuhlat lauantaina 13.2., että viitsiikö sitä ottaa alkoholia..

Tänne tulee viestejä kauhealla syötöllä, aina pudonnut kärryiltä, kun tänne tulee ;).

Moikka!

Mahtuisko uus kuumeilija porukkaan? Ikää löytyy se 30, kp 13/28-35, yk 2. Yritystä ei vielä tän enempää takana ole, luomuna mennään ja yritän laskeskella ja bongailla ovista ilman apukeinoja. Onhan se kiva, että löytyy vielä konsteja hihasta, jos yritys pitkittyypi...

:wave:

Mäkin voisin jakaa mun raskaushoureet nyt kun aamulla taas testattu tyylipuhdas negakin.

-Lämmöt 36,9 - 37,6c
-Mahanipsut, jotka koko ajan pahenee (ihan normaalia endolle), nyt on jo koko ajan sellainen olo, että kohta hanat aukee.
-Ne pari huono-olo-kohtausta aamuteen jälkeen tällä ja viime viikolla. Noin voimakkaita ei ole ennen ollut.
-Eilen tuttu huulirasva hais niin pahalle, että piti pyyhkiä pois.
-Kynän muste hais ihan kamalalle.
-Tissit kipeyty kolmisen päivää sitten.
-Sinnikäs päänsärky pari päivää.
-Mehu maistui tänään raudalta.
-Väsyttää, kuten aina loppukierrosta.
-Naamaa kuumottaa toisinaan, en muista onko semmoista ollut ennen...
-Välillä paleltaa, mutta eipä nyt ihmeemmin.
-Tuntuu, että hiki haisee jotenkin pahemmalta ja imelämmältä? Tämäkin uusi juttu.
-Pissalle parin tunnin välein, mut viel ei ole tarvinnut herätä kuin yhtenä yönä, ja se oli kyl sen punaviinin vika.
-Se ihme paha maku suussa välillä. Typerä uusi hammastahna ja Niksi-Heikki...
-Elohiiri alavatsalla, tätäkin on ollut usein ennenkin.

Siinäpä kai mun saldoni tähän vikaan yritykseen. Kyllä saa oikeat odottajat kadehtia!

Katinka, mä muistaisin jostain lukeneeni, että jos limakalvot falskaa noin loppukierrosta, niin se kertoo jostain hormonivajeesta tms. Tällöin myös hedelmöittyminen ja alkion kiinnittyminen ja kyydissä pysyminen vaikeutuu. Onko tuota tiputtelua tutkittu mitenkään? Ratkaisuhan voisi olla hyvinkin yksinkertainen.

Myrtle juu sulla on kyl kadehdittava oirelista, jos mulla ois tollaset oireet, niin pettynyt oisin negasta! Kadehdittavaa! Mitähän oireit sulla sitten onkaan, kun plussan testaat? ;) Toivotaan et sulla asiat järkkääntyy miehen kanssa, ja pääsette häiti juhlimaan ja sitten vaikka olis vauvan vuoro ;)

Tervetuloa Nosen joukkoon! Tää on huippupino! Toivotaan että teillä ei tulis pitkää plussan odotusta, se ois vaan niin paljon kivempaa/helpompaa jos plussais mahdollisimman pian kun yrityksen alottaa.

Pinklady toivotan että sun ei tarvii pettyy, sitten kun testata vihdoin uskallat, ainakin sun oireet kuulostaa tosi hyvältä, kun itellä ei oo tosiaan ikinä mitään, niin ei oo kyl sillon toivookaan. Toisaalta sillon voi just sen negan testaa rauhassa pois kuleksimasta, kun ei kauheen korkeelta tipahda. Tsemppiä sulle!

Tosin pakko sanoo et eilen illalla, sen jälkeen kun olin tänne kirjotellu, nippaili ihan ihmeellisesti alamahas, sillä puolella mist munasolu oli irronnu, kipu tuli aaltoina, eikä ollu kovin vahva, mut sellanen erilainen. Aamul ku nousin bussista, tuntu sellanen pikkunen repäsy alamahas, mut en silti kyl usko et nää mitenkään raskauteen liittys, ku eilen oli zumba tunnilla, niin luulen et lonkan koukistajat on vaan kipeet :) Mut kyllä kaikki tällänen ihmeellisesti sitä toivoa nostaa, vaikkei kyl tarviis...

Siiris :hug: negasta, kurjaa! Mitäs tän päivän testi näytti? Mäkin tilasin eilen vihdoin netistä noit liuskatestejä, et on ens viikolle sit millä negan testaa ;)

Mukavaa viikonloppua tytöt, ja plussatuulia, vaikka tänne tuntuu pyyhkässeen nega-aalto, mut nyt sitten vaan plussia seuraavaks, jooko? ;)

Jaha, negan sit pissasin... V..tuttaa, vaikka olinkin siihen valmistautunut, kun sellainen olokin oli. Halusin kuitenkin testata, koska mies lähtee pitkäksi aikaa pois kotoa, enkä halunnut tehdä testiä yksin kotona. Tänään siis dpo13, eli olis luultavasti edes haamua antanut tuo apteekin oma testi, jos syytä olis... :/ Tätiä odotellaan siis huomenna...

Siiris ja Myrtle, myötätuntohalit, samassa perkuleen veneessä ollaan... :hug:

Danuli, toivottavasti sun vatsakivut enteilevät plussaa!! =) Ja Pinklady, sun oireet kyllä kuulostaa niiiiin hyvälle... Testaa jo, niin saatais edes yks plussa!!!

Ja Nosen, tervetuloa! Ei täällä aina näin masentuneet fiilikset ole, vain negojen ja tätivierailujen aikaan!

Yhteistyössä